quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Helemaal niemand die zijn waspoeder in de koelkast heeft?
Wel vloeibare wasmiddel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Klaploper het volgende:
Helemaal niemand die zijn waspoeder in de koelkast heeft?
In de garage staat een grotere koelkastquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik al mn fruit, flesjes met oa. Worcestersauce, en dat soort spul in de koelkast zou zetten, dan mag ik wel twee extra koelkasten gaan kopen
Klopt!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat bakjes van vegetarische burgers enzo.. Geen magnetronvoer denk ik..
Oh ja, nu zie ik het.quote:
'Voor de koffie', wat eng. Ze mogen het geen melk noemenquote:
In nederland mag al zoveel. We zouden het meer zoals in denemarken moeten hebben, in nederland is het allemaal te soft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef tuxepux het volgende:
[..]
'Voor de koffie', wat eng. Ze mogen het geen melk noemen
Ik weet dat de meningen over het bewaren van eieren verdeeld zijn, maar het voedingscentrum adviseert ook de koelkast. Dat, en omdat ik niet weet waar ik ze anders moet laten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:56 schreef Jesse_James het volgende:
@Blossom86 Waarom heb je eieren in de koelkast liggen?
In de kast. In de supermarkt liggen ze toch ook gewoon in de schappen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ik weet dat de meningen over het bewaren van eieren verdeeld zijn, maar het voedingscentrum adviseert ook de koelkast. Dat, en omdat ik niet weet waar ik ze anders moet laten.
Koelkast. Eieren blijven beter vers in de koelkast. Alleen zijn temperatuurwisselingen slecht en dus liggen ze bij de supermarkt in het gewone schap.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In de kast. In de supermarkt liggen ze toch ook gewoon in de schappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |