Omdat mensen met een ongeordende koelkast (ik ik ik!) hier geen foto's plaatsenquote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef The_Hives het volgende:
ik vind de koelkasten trouwens allemaal erg geordend en netjes
Hoe kan je een ongeordende koelkast hebben danquote:Op zondag 17 juli 2011 13:19 schreef The_Hives het volgende:
ik vind de koelkasten trouwens allemaal erg geordend en netjes
ik gooi als ik boodschappen gehaald heb alles op plekken waar nog ruimte isquote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kan je een ongeordende koelkast hebben dan![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 13:24 schreef The_Hives het volgende:
ik gooi als ik boodschappen gehaald heb alles op plekken waar nog ruimte is
heb ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 14:01 schreef tomaat52 het volgende:
Eieren liggen hier gewoon in de voorraadkast.
Ik heb geen keukentafel. En als ik de wel gehad had, zouden de katten en honden de eieren opeten, ben ik bang.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een rieten mandje met eieren op de keukentafel staan![]()
Er gaan hier genoeg eieren in de week doorheen, nog nooit eieren gehad die niet goed meer waren.
Vies is een groot woord. Doekje gaat er met regelmaat doorheen. Maar die koelkast zit er al 11 jaar in. En het huis is bewoond door mannen alleen. Sinds nu anderhalf jaar woont er ook een vrouw in (ik dus ja) alleen smerigheid van 10 jaar krijg ik er gewoon niet meer uit. Soort gele aanslag ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef loecje het volgende:
hoe vies is die van jou dan? gewoon af en toe ff met een doekje erdoor is toch niet zoveel moeite?
geordend is het bij mij ook niet maar dat lijkt misschien zo omdat er zo weinig in ligt.
Als je bier drinkt maakt dat je nog geen alcoholist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik drink geen bier.. ben geen alcohollist
wat er met goed poetsen niet af wil hoort gewoon zoquote:Op zondag 17 juli 2011 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vies is een groot woord. Doekje gaat er met regelmaat doorheen. Maar die koelkast zit er al 11 jaar in. En het huis is bewoond door mannen alleen. Sinds nu anderhalf jaar woont er ook een vrouw in (ik dus ja) alleen smerigheid van 10 jaar krijg ik er gewoon niet meer uit. Soort gele aanslag ofzo.
Pics?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vies is een groot woord. Doekje gaat er met regelmaat doorheen. Maar die koelkast zit er al 11 jaar in. En het huis is bewoond door mannen alleen. Sinds nu anderhalf jaar woont er ook een vrouw in (ik dus ja) alleen smerigheid van 10 jaar krijg ik er gewoon niet meer uit. Soort gele aanslag ofzo.
Dan hoort het gewoon zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef loecje het volgende:
[..]
wat er met goed poetsen niet af wil hoort gewoon zo
Gegoogled telt nietquote:Op maandag 18 juli 2011 21:28 schreef 0013379 het volgende:
vooruit een kleine foto dan...
[ afbeelding ]
Is volgens TinyEye niet van google.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |