als je de koelkast als voorraadkast gebruikt zit deze inderdaad vol.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou, in mijn geval vleeswaren, salades, yoghurt, fruit, sauzen, water + andere drankjes, etc. Nu heb ik wel net boodschappen gedaan, maar eigenlijk is het daar binnen altijd wel vol
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik zie heel wat zaken die prima buiten de koelkast bewaard kunnen worden. Zo krijg ik hem ook wel vol. Ik zou het zo maar onhandig vinden. Telkens je halve koelkast uitruimen op zoek naar dat ene product wat je nodig hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
als je de koelkast als voorraadkast gebruikt zit deze inderdaad vol.
blik verpakkingen die dicht zitten, en de sap voorraad staan bij mij in de kelder.
Inderdaad, alles wat dicht is en niet in de koelkast hoeft staat hier ook gewoon in de voorraadkast/snoepla. Ik moet er ook niet aan denken om de koelkast als voorraadkast te gebruiken en te moeten zoeken naar spullenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie heel wat zaken die prima buiten de koelkast bewaard kunnen worden. Zo krijg ik hem ook wel vol. Ik zou het zo maar onhandig vinden. Telkens je halve koelkast uitruimen op zoek naar dat ene product wat je nodig hebt.
Ik ben alleen dus ik koop voor vier dagen eten (vrijdag, zaterdag en zondag kook ik niet). Er ligt meer in mijn vriezer dan in mijn koelkast.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een akelig lege koelkasten hier allemaal, ik durf de mijne niet eens te posten zo vol zit deze...
Volgens mij hebben heel veel mensen dat. Vreemd dat ze daar nog geen combinaties van maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef loecje het volgende:
mijn vriezer is idd ook akelig klein. (zie ook vriezer topic) ik had liever andersom gehad. groot vriesvak en klein koelkastgedeelte
Wat is dit nou, waar zijn de Grolschjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Beetje crappy telefoonfoto's, maargoed, mijn koelkast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat het is, maar ik word altijd zo gelukkig van volle koelkastenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou, in mijn geval vleeswaren, salades, yoghurt, fruit, sauzen, water + andere drankjes, etc. Nu heb ik wel net boodschappen gedaan, maar eigenlijk is het daar binnen altijd wel vol
[ afbeelding ]
De Hertog-Jan was in de aanbiedingquote:Op zondag 10 juli 2011 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat is dit nou, waar zijn de Grolschjes?
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een akelig lege koelkasten hier allemaal, ik durf de mijne niet eens te posten zo vol zit deze...
Nou, zo vol is ie nou ook weer niet.quote:
Speciaal voor jou maak ik vanavond een foto van de koelkast, als m'n ouders liggen te pitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef loecje het volgende:
die hoort in het vriezer topic
edit: daar staat de foto al zie ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |