Oh, daar ben ik dan weer wel heel dwangneurotisch, eh, hygiënisch in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Tuxepux, idd een volle koelkast zeg! Maar je hebt er ook heel veel instaan wat ik zelf niet in de koelkast heb staan (zoals sausjes etc)
Alles wat in de winkel niet in de koeling staat, staat bij mij thuis ook niet in de koelkast
Dat werkt niet bij die dingen, die moeten de koelkast in als ze open zijn. En ik heb buiten de koelkast eigenlijk ook helemaal geen plek voor dat soort dingen, dus ze gaan er mooi in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Tuxepux, idd een volle koelkast zeg! Maar je hebt er ook heel veel instaan wat ik zelf niet in de koelkast heb staan (zoals sausjes etc)
Alles wat in de winkel niet in de koeling staat, staat bij mij thuis ook niet in de koelkast
Veel dingen zoals sausjes etc moeten juist wel in de koeling na opening.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
vol?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Die van ons zou ik ook niet ongecensureerd op de foto zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vol?
dan wacht ik maar even met pics tot ik de mijne weer eens heb opgeruimd
ah, toe, pics!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vol?
dan wacht ik maar even met pics tot ik de mijne weer eens heb opgeruimd
Schimmel? Rondlopende insecten? Wasbeertjes die zich tegoed doen aan in de koekast levende ratten? Ah toe, pica?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan komt nooitn iemand meer bij me eten, nee dank je wel
Ik zou ook pas een foto maken nadat ik alles heb geboend en er 'verantwoorde producten' in heb geplaatstquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Die van ons zou ik ook niet ongecensureerd op de foto zetten.
boenen is hier ook hard nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook pas een foto maken nadat ik alles heb geboend en er 'verantwoorde producten' in heb geplaatst
Wat is dat blauwe flesje? Nivea zonnebrand?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:02 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ben een half jaar lang maar 1 dag in de week thuis geweest. schoonmaken had dus geen prioriteit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After sun zo te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat blauwe flesje? Nivea zonnebrand?
Ja, dat weet ik, maar wij hebben ook maar weinig van dat soort sausjes, vandaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Veel dingen zoals sausjes etc moeten juist wel in de koeling na opening.
Die buitenkant is idd erg vrolijk jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
Sorry voor de wazige telefoonfoto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de buitenkant ook, omdat ik die zelf zo vrolijk vindt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Onze koelkast, voordat we de sleutel van ons huis kregen, al gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal straks als ik thuis ben wel foto van de inhoud maken
Is het nou gezicht bedrog of hangt die deur der scheef in??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Onze koelkast, voordat we de sleutel van ons huis kregen, al gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal straks als ik thuis ben wel foto van de inhoud maken
Halfvolle melkquote:
Maak potverdorie zelf majo! Ik begin me verplicht te voelen om te proeven wat het is hellmans majo. Bedankt hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halfvolle melk
En Hellman's mayonaise
Ja ja Hellman'squote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halfvolle melk
En Hellman's mayonaise
Mijn zelfgemaakte mayo is lang niet zo lekker als die isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Maak potverdorie zelf majo! Ik begin me verplicht te voelen om te proeven wat het is hellmans majo. Bedankt he
Nou post jouw pic maar rap danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef essentieel het volgende:
haha al die brandschone half gevulde koelkastenlosers.
Denk niet dat we die willen zien.quote:
haha. misschien maak ik nog een foto als ik zin heb. vuil is ie niet, maar leeg en schoon zoals op de eerste pagina ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:49 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Denk niet dat we die willen zien.
Zal wel zo een volle vuile wekelijks te zien bij Rob geus studenten koelkast geval zijn
Haha dat heb ik dus precies hetzelfde, vandaar ook dit topic. Volgende topic: post hier je winkelwagentje tijdens het winkelen?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geniaal topic dit. Ik vind het bij de supermarkt ook altijd leuk om te zien wie wat koopt
had jij eigenlijk al een pic van je koelkast geplaatst?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geniaal topic dit. Ik vind het bij de supermarkt ook altijd leuk om te zien wie wat koopt
Nee. Jij wel?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had jij eigenlijk al een pic van je koelkast geplaatst?
Woon jij in een stad in zuid Zweden? Volgens mij herken ik je keukenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Om het maar eens niet over het bier te hebben:
Mijn koelkast is vooral leeg op dit moment. Kom net terug van een weekje niet thuis zijn, en heb nog geen tijd gevonden om boodschappen te doen. Zaterdag weer..
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net helemaal schoongesopt voor de foto.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk topic! En de meeste koelkasten zijn schoon zeg
Hehe.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus precies hetzelfde, vandaar ook dit topic. Volgende topic: post hier je winkelwagentje tijdens het winkelen?
nee, maar wel een stad in midden-zweden. Maar, zweedse woningen zijn vaak vrij identiek aan elkaar...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Woon jij in een stad in zuid Zweden? Volgens mij herken ik je keuken
Iddquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, maar wel een stad in midden-zweden. Maar, zweedse woningen zijn vaak vrij identiek aan elkaar...
maar goed, je hebt m'n koelkast en een half kastje gezien, misschien is de rest van de keuken wel anders? Grote kans van niet hoor, daar niet van...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
IddWaar ik ooit was, in Lund, zag het er exact zo uit
Nou ja, niet de koelkast van binnen dan
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee,s chiet 's op met posten, aangezien jij overal iedere koelkast een leuke mening hebt?
eet je geen vleeswaren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Beetje crappy telefoonfoto's, maargoed, mijn koelkast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |