Oh, daar ben ik dan weer wel heel dwangneurotisch, eh, hygiënisch in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Tuxepux, idd een volle koelkast zeg! Maar je hebt er ook heel veel instaan wat ik zelf niet in de koelkast heb staan (zoals sausjes etc)
Alles wat in de winkel niet in de koeling staat, staat bij mij thuis ook niet in de koelkast
Dat werkt niet bij die dingen, die moeten de koelkast in als ze open zijn. En ik heb buiten de koelkast eigenlijk ook helemaal geen plek voor dat soort dingen, dus ze gaan er mooi in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Tuxepux, idd een volle koelkast zeg! Maar je hebt er ook heel veel instaan wat ik zelf niet in de koelkast heb staan (zoals sausjes etc)
Alles wat in de winkel niet in de koeling staat, staat bij mij thuis ook niet in de koelkast
Veel dingen zoals sausjes etc moeten juist wel in de koeling na opening.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
vol?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef Sylvana het volgende:
Die van ons zou ik ook niet ongecensureerd op de foto zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vol?
dan wacht ik maar even met pics tot ik de mijne weer eens heb opgeruimd
ah, toe, pics!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vol?
dan wacht ik maar even met pics tot ik de mijne weer eens heb opgeruimd
Schimmel? Rondlopende insecten? Wasbeertjes die zich tegoed doen aan in de koekast levende ratten? Ah toe, pica?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan komt nooitn iemand meer bij me eten, nee dank je wel
Ik zou ook pas een foto maken nadat ik alles heb geboend en er 'verantwoorde producten' in heb geplaatstquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Die van ons zou ik ook niet ongecensureerd op de foto zetten.
boenen is hier ook hard nodigquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook pas een foto maken nadat ik alles heb geboend en er 'verantwoorde producten' in heb geplaatst
Wat is dat blauwe flesje? Nivea zonnebrand?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:02 schreef Gewoonik het volgende:
Ik ben een half jaar lang maar 1 dag in de week thuis geweest. schoonmaken had dus geen prioriteit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After sun zo te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat blauwe flesje? Nivea zonnebrand?
Ja, dat weet ik, maar wij hebben ook maar weinig van dat soort sausjes, vandaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Veel dingen zoals sausjes etc moeten juist wel in de koeling na opening.
Die buitenkant is idd erg vrolijk jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Merel1808 het volgende:
Sorry voor de wazige telefoonfoto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de buitenkant ook, omdat ik die zelf zo vrolijk vindt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Onze koelkast, voordat we de sleutel van ons huis kregen, al gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal straks als ik thuis ben wel foto van de inhoud maken
Is het nou gezicht bedrog of hangt die deur der scheef in??quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Onze koelkast, voordat we de sleutel van ons huis kregen, al gekocht:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zal straks als ik thuis ben wel foto van de inhoud maken
Halfvolle melkquote:
Maak potverdorie zelf majo! Ik begin me verplicht te voelen om te proeven wat het is hellmans majo. Bedankt hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Halfvolle melk
En Hellman's mayonaise
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |