Eens....maar ik ben er ook tussen uit geweest. En pak slechts de vruchten als het ergens om gaat (en die komen langs... en zoveel aanhef is er niet nodig).quote:
Neuh, ik woon in een gewoon huis. Kantoor waar ik nu zit heeft echter wel 19 verdiepingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok vogelkooi flat ?
ik woon zelf in west. maar nu op het werk vlakbij arnhem
dus jullie zijn mn waarnemers van het weer in tilburg
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, we zitten te wachten op EXTREEM klote weer :-)
Ah je woont in Zeik bij Duurstede?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:01 schreef Staal het volgende:
De NS gaat meteen minder treinen laten rijden. Vanwege verwacht noodweer.
Wat een eikels zijn het toch.
Geen mooier vermaak dan leedvermaak.quote:
Ze grijpen iedere kans aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:01 schreef Staal het volgende:
De NS gaat meteen minder treinen laten rijden. Vanwege verwacht noodweer.
Wat een eikels zijn het toch.
Niet luisteren naar de mediaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja okay, hou alles nog wel binnen maar ik geloof er niks meer van iig.
Jep, hoge sluierbewolking wordt steeds dikker..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef Drassss het volgende:
NO-Brabant, vogels vliegen al weg. Goed te zien dat er in de verte al wat aankomt.
Ik hoorde net een lichte donderslag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het klaart weer op in Gouda. Geen druppel nog, dus nu extra benauwd.
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoorde net een lichte donderslag.
dan weet ik denk ik al genoegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik woon in een gewoon huis. Kantoor waar ik nu zit heeft echter wel 19 verdiepingen
ze zeggen dat dit een opwarmertje isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef kikoooooo het volgende:
Maar komt er achter dit front nou nog meer voor de rest van de dag, of was dit t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |