Ik vind het echt niks, maar ik rij ook in de winter met de climate control op 16 graden, dan kan je je wel voorstellen dat ik nu kapot ga.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind dit weer lekker.
In wat voor conservatief repressieve omgeving zit jij dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Watje of niet, het is gewoon rete-warm. En we mogen geen korte broek dragen
En terecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Watje of niet, het is gewoon rete-warm. En we mogen geen korte broek dragen
In een werkomgeving met volwassen, representatieve mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef von_Preussen het volgende:
In wat voor conservatief repressieve omgeving zit jij dan?
Pffff, establishment.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een werkomgeving met volwassen, representatieve mensen.
Ook met een dasspeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht.
Ik zit hier ook met stropdas, overhemd en pantalon.
Ja, maar jij bent ook gewoon een eikel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht.
Ik zit hier ook met stropdas, overhemd en pantalon.
You're mad, hier staat ie op 23 a 24.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks, maar ik rij ook in de winter met de climate control op 16 graden, dan kan je je wel voorstellen dat ik nu kapot ga.
Nope, sorry.quote:
Ah, je bent bejaard?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're mad, hier staat ie op 23 a 24.
Dit is volgens mij de eerste keer dat iemand ter rechter zijde van het politieke spectrum mij als "gek" betitelt, maar goed, dan mag dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You're mad, hier staat ie op 23 a 24.
Geeft niet hoor.quote:
Nederlanders zijn gewoon gestoord, jullie rare kou-freaks.quote:
Oh dat is hier ook in de auto, maar rijd toch altijd alleen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat iemand ter rechter zijde van het politieke spectrum mij als "gek" betitelt, maar goed, dan mag dat.
Maar gelukkig bestaat er dual zone climate control, dan kan iedereen heerlijk zijn of haar gewenste temperatuur instellen.
[..]
Geeft niet hoor.
En ik altijd maar denken dat je blauwe platen op je Benzo had.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat is hier ook in de auto, maar rijd toch altijd alleen.
Het is spijtelijk dat ge geen WhatsApp heeft, anders liep ik even naar buiten en mailde ik je een foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat je blauwe platen op je Benzo had.
Betaald of onbetaald?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zit nog steeds op het terras vh hotel te wachten op pechhulp. Komt net een buitenechtelijke relatie het hotel uitrollen....
Goed dat je dat nu zegt, anders had ik volgende week op het station bij de taxistandplaats op je staan wachten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is spijtelijk dat ge geen WhatsApp heeft, anders liep ik even naar buiten en mailde ik je een foto.
Onbetaald.quote:
Eyy swa, zoek yah problemah ofz0w swa? *spuug spuug slisssss*.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed dat je dat nu zegt, anders had ik volgende week op het station bij de taxistandplaats op je staan wachten.
Niets nice aan, dan word het morgen weer <20 graden en is alles weer nat en smerig en bovendien kan je niet meer buiten zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Friek_ het volgende:
Als het goed is komt er vanavond stevig onweer met hagel als afsluitertje. Nice.
Maakt me niets uit, dan kan ik tenminste weer normaal aan m'n scriptie werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets nice aan, dan word het morgen weer <20 graden en is alles weer nat en smerig en bovendien kan je niet meer buiten zitten.
Hier in R'dam is het al gezellig aan het beginnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Friek_ het volgende:
Als het goed is komt er vanavond stevig onweer met hagel als afsluitertje. Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |