Morgen mini-meet in Zwollequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gaat de meet dit keer wel wat worden trouwens?
Ik hoop het wel, maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gaat de meet dit keer wel wat worden trouwens?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ik vrees van niet
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga Oscar nog een keer mini-meeten als ie het niet verwachtDenk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dusquote:
Suus en ikquote:
Terrassen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, en dan meet ik jullie misschien de 16e![]()
Wat gaan jullie dan doen?
quote:
Ik slaap ook op zolderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
Zolderkamer op het westen
Het doet niet onder voor het klimaat in Indonesie
Dat was je toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu denkt trouwens ook dat ik een neger ben, letterlijk.
Vast niet op het westen of wel..?quote:
Ik heb net lekkere koekjes gegeten!quote:
Op zich, al was het op de snelweg tijdens de spits wel ontzettend ***. Het was wel super warm, gelukkig gaat het morgen regenen en onwerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heey
Heb jij het nog uitgehouden vandaag?
Ik heb de hele zolder over het hele huis, dus noord/oost/zuid/west...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast niet op het westen of wel..?
En dan ook nog slechte isolatie en een raam dat bijna niet open kan
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu denkt trouwens ook dat ik een neger ben, letterlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet naar de tandarts midden in de middag
Hele dag vervelen en wegpuffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb net lekkere koekjes gegeten!
[..]
Op zich, al was het op de snelweg tijdens de spits wel ontzettend ***. Het was wel super warm, gelukkig gaat het morgen regenen en onweren![]()
En jij?
Lekker door dat kutweer ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet naar de tandarts midden in de middag
DM's openbaar maken, BANquote:
Zolderkamer op het zuiden, dakraam nu open waar al de hele avond een ventilator instaat. Beunhaas aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast niet op het westen of wel..?
En dan ook nog slechte isolatie en een raam dat bijna niet open kan
Ben nog niet verder gekomen dan gisternacht. Ik ga er morgenavond over nadenken, nu geen zinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hele dag vervelen en wegpuffen
Heb je nog een cadeautje gevonden?
Serieus? Niet overdag?quote:
Je mag de hagel anders best thuis latenquote:
Truste!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
Oké, mensen ook doei hier. Trusten alvast
!
Latorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
!
Zeg, heb jij al een kamer gevonden in Utrecht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je mag de hagel anders best thuis laten
Doei, vergeet de pics nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
!
Nog niet, ik ga uitgebreid kijken als ik terug ben uit luxemburg, dus over 2 wekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij al een kamer gevonden in Utrecht?
Ik moet nog werk zoeken, maar dt doe ik in september welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga uitgebreid kijken als ik terug ben uit luxemburg, dus over 2 weken
Ik heb denk ik wel werk gevonden
Informaticaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet nog werk zoeken, maar dt doe ik in september welWat ging jij nou ook alweer studeren?
Bis morgenquote:
Geen zin en ik ga nog op vakantie en dan moet ik vrij nemen, gezeur met baas bla bla blaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Je gaat niet werken in de vakantie, terwijl je zoveel vrije tijd hebt?
Ik ga juist werken in de vakantie, volgend schooljaar geen zin in..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Je gaat niet werken in de vakantie, terwijl je zoveel vrije tijd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens als ik zeg waar ik ga werken gaan jullie lachen, zo en zoHé daar werkte een kennis van me ook, als systeembeheerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij daar?
Productiemedewerkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hé daar werkte een kennis van me ook, als systeembeheerder.
Wat doe jij daar?
quote:In deze functie ben je voornamelijk verantwoordelijk voor onder andere het inpakken, stickeren en snijden van diverse kaassoorten.
quote:
Ik ga er werken, nog niet. Moet je nog even wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zou je hem kennen als ik z'n naam noem? Of werk je er nog niet zo lang?
Kom maar hierheen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie komt er morgen mij gezelschap houden dan
Oh die kennis werkt er al niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga er werken, nog niet. Moet je nog even wachten
Dan zal ik hem wel niet kennenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh die kennis werkt er al niet meer geloof ik.
Geldt dat ook voor mij? Morgen meet bij Ezellquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mij? Morgen meet bij Ezell
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mij? Morgen meet bij Ezell
Terrasje bij jou in het dorp danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Daar zullen mijn ouders blij mee zijn..
quote:
Daar geloof ik geen zak vanquote:
quote:
voor Lowlands jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
Jullie hebben toch nog wel geld op je bank staan?
Ja, maar dat telt niet mee. Dat geld geef ik niet uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
Jullie hebben toch nog wel geld op je bank staan?
Nou dan, daar kan je toch wel wàt van missen..?quote:
Telt niet, je hebt geld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt niet mee. Dat geld geef ik niet uit.
Absoluut nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nou dan, daar kan je toch wel wàt van missen..?
[..]
Telt niet, je hebt geld.
Iedere ochtend op het station in het beginquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:17 schreef Ezell het volgende:
Ik ga Kaasrol meeten als we in Utrecht wonen.
In de bus naar de Uithof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iedere ochtend op het station in het begin
Jij moet richting Uithof? Ik moet volgens mij de andere kant opquote:
Ga in Utrecht studerenquote:
Pfff, Kaasrol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij moet richting Uithof? Ik moet volgens mij de andere kant op![]()
quote:
Wacht even, ik zoek het opquote:
Jij was net een tik sneller, ik wou het net postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, jij moet de andere kant op. Ik heb het ook eventjes opgezocht.
Bij mij naar Utrecht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Helft van mijn vriendengroep gaat naar Groningen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij was net een tik sneller, ik wou het net posten
De helft vn mn klas gaat naar Groningenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Helft van mijn vriendengroep gaat naar Groningen.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
De helft vn mn klas gaat naar Groningen
Zo en zo, maar dan moet ik eerst weten hoe je er uit zietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik verwacht trouwens wel een high five van je.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo en zo, maar dan moet ik eerst weten hoe je er uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjaa, dat komt dan wel.
Nee ik bedoel dat ik nu op kamers ben in Groningenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja hehe, wat verwacht je dan. Is trouwens bij mij niet zo
, woon ook in studentenstad..
is goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weet niet. Dm je ooit wel eens mijn nummer
O ja, jij was al verhuisd. Hoe bevalt het in Groningen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik nu op kamers ben in GroningenMn ouders wonen in Steenwijk.
Exactquote:
Prima! Het is een hele leuke stad, niet te druk. Ik woon ook perfect, in het centrum met minstens 10 bushaltes voor mn neusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, jij was al verhuisd. Hoe bevalt het in Groningen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:27 schreef Flitskikker het volgende:
Al die meetplanningen...
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Prima! Het is een hele leuke stad, niet te druk. Ik woon ook perfect, in het centrum met minstens 10 bushaltes voor mn neus
Hoe lang eigenlijk al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Moest erop googlemappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt huisgenoten eigenlijkquote:
Ik woon er nu een maand.quote:
Nee helaas, komt misschien nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moest erop googlemappenEn dat terwijl je 15 Km van mijn oma af woont.
Heb je foto's van je kamer?![]()
Dat valt nog best mee, ik dacht al een jaar ofzoquote:
Neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, ik dacht al een jaar ofzo
Je kon toch van school gewisseld zijn en daarvoor op kamers zijn gegaan, weet ik veel...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeMoest natuurlijk wel eerst mn school afmaken..
Niet logischquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kon toch van school gewisseld zijn en daarvoor op kamers zijn gegaan, weet ik veel...
Oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt huisgenoten eigenlijkMaar ze zijn wel okee.. zie ze niet vaak. Ik woon in een zelfstandige kamer, zonder gemeenschappelijk woonkamer of iets, dus ook niet veel contact.
Het kon tochquote:
Nee, ik ben ook nog niet aan het zoeken. De uitslag van de loting wordt pas ergens volgende maand bekend gemaakt.quote:
14 juli! Nog dikke 2 weken dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook nog niet aan het zoeken. De uitslag van de loting wordt pas ergens volgende maand bekend gemaakt.
Duimenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook nog niet aan het zoeken. De uitslag van de loting wordt pas ergens volgende maand bekend gemaakt.
Ja, ik weet alleen niet of ik nou in pak moet of nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
Ik heb zin in diploma uitreikingJullie ook?
Nee. Anderhalf uur gezeikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
Ik op tempoteam.nlquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doe soberso geen pak aan, jarenlang ben je in je alledaagse kloffie naar school gegaan, en dat ga ik ook in die stijl afsluiten
Ik heb net een liter water gedronken, en nog 2 literflessen in de koelkast gezet.quote:
I'm in, doe eens komen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://isketch.org/
Komop mensen, user created -> fok
Waarom ben je alweer weg?quote:
alweer weg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarom ben je alweer weg?
Je moet raden wat anderen tekenen
(zie het topic in onz)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:45 schreef Water123 het volgende:
http://cms.rsgtrompmeeste(...)view&id=826&Itemid=1
Kijk dit meisje had een 10 op haar natuurkunde examenEn nu staat ze WEER op de voorpagina van de schoolsite
Watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat ben ik niet kerelben op mn telefoon
Misschien moet je shockwave downloadenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:02 schreef Ezell het volgende:
Die website doet bij mij stom. Het lukt niet.
Dat lukte me niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Misschien moet je shockwave downloaden
Je hoeft serieus alleen maar te doen wat die site zegtquote:
Ik weet het. Daaromquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hoeft serieus alleen maar te doen wat die site zegt
told yaquote:
Geef regen AUB.!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh het is vet klam, maar ziet eruit alsof het gaat regenen.
quote:
Jij dacht toch al dat je geslaagT was?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Een der laatste posts des Gitaarmats in EXA SC.
Morgen richting Belgie.
Ben er niet met m'n eigen examenuitslag.
Dankjewel voor je betrokkenheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moest net even de zolder op om de router te rebooten, medelijden met alle mensen die op de zolder slapen.
De remixes van Camo & Krookedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eindelijk de DnB plaat van afgelopen zaterdag gevonden
Dat is helemaal niet met een pquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eindelijk de DnB plaat van afgelopen zaterdag gevonden
?quote:
Klinkt ook lekkahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De remixes van Camo & Krooked
Ook een pareltje deze;
Je zei dat het met een P wasquote:
Weet ik veelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Och ja, nee dat was sarcastisch, hoe zou ik inhemelsnaam moeten weten dat het met een P was
Ge ken de groete uit broabant kreégequote:
Daar gebruik ik een afstandbediening voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moest net even de zolder op om de router te rebooten, medelijden met alle mensen die op de zolder slapen.
Nee, ik zit nu in de trein naar huis!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nog steeds aan het terassen ?
Leuke minimeet gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in de trein naar huis!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sander en Suzanne zullen ook wel aan het wegsmoren zijn
Oeh, ik had gelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
En ik heb er 5 liter uitgezweet volgens mij, sodefuck.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Onze ontmoeting staat me niet meer zo helder voor de geest
Beelden zeggen meer dan woordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom wil iedereen altijd pics zien
34.1 met 55% hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben langzaam stervende
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:27 schreef Dastan het volgende:
Op m'n werk was het 37 graden.Een dertig jaar oud gebouw. Geen airco, ramen mochten niet open. Belachelijk.
Je eigen zweet opdweilen.
Hier is het ook koel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij nader inzien, niks te klagen, lekker koel hier.
Ik ben jellyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bij nader inzien, niks te klagen, lekker koel hier.
Meer dingen gepakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Flitskikker het volgende:
Hebben jullie een terrasje gepakt, of nog meer?
Is het wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef Ezell het volgende:
Ik ga naar buiten. Hopelijk is het niet al te warm.
Succes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef Ezell het volgende:
Ik ga naar buiten. Hopelijk is het niet al te warm.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Flitskikker het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Flitskikker het volgende:
Ik moet beter gaan poetsen, anders gaat mijn gebit naar de tering volgens de tandarts
In staat zijn: jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Dastan het volgende:
Mensen die niet in staat zijn hun gebit te onderhouden.
Treurig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
In staat zijn: ja
Doen: nee
Als ik naar bed ga is het te laat om tanden te poetsen
Er was laatst zo'n docu op tv over mensen die zichzelf verwaarlozenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
In staat zijn: ja
Doen: nee
Als ik naar bed ga is het te laat om tanden te poetsen
Ik verwaarloos mezelf niet, ik verdom het alleen om vaak te poetsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n docu op tv over mensen die zichzelf verwaarlozen
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik verwaarloos mezelf niet, ik verdom het alleen om vaak te poetsen.
Fixed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik verwaarloos mezelf wel, ik verdom het namelijk om vaak te poetsen.
Nee.quote:
Dan zou ik nog veel meer dingen niet moeten doen, wil ik aan "mezelf verwaarlozen" doen.quote:
Had je ook last van je tanden voordat je naar de tandarts ging?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik verwaarloos mezelf niet, ik verdom het alleen om vaak te poetsen.
Jawel en nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan zou ik nog veel meer dingen niet moeten doen, wil ik aan "mezelf verwaarlozen" doen.
Zo begint het anders welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan zou ik nog veel meer dingen niet moeten doen, wil ik aan "mezelf verwaarlozen" doen.
Nee, nergens last van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Had je ook last van je tanden voordat je naar de tandarts ging?
Dan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |