Truste!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
Oké, mensen ook doei hier. Trusten alvast
!
Latorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
!
Zeg, heb jij al een kamer gevonden in Utrecht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je mag de hagel anders best thuis laten
Doei, vergeet de pics nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef yosander het volgende:
!
Nog niet, ik ga uitgebreid kijken als ik terug ben uit luxemburg, dus over 2 wekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij al een kamer gevonden in Utrecht?
Ik moet nog werk zoeken, maar dt doe ik in september welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga uitgebreid kijken als ik terug ben uit luxemburg, dus over 2 weken
Ik heb denk ik wel werk gevonden
Informaticaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet nog werk zoeken, maar dt doe ik in september welWat ging jij nou ook alweer studeren?
Bis morgenquote:
Geen zin en ik ga nog op vakantie en dan moet ik vrij nemen, gezeur met baas bla bla blaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Je gaat niet werken in de vakantie, terwijl je zoveel vrije tijd hebt?
Ik ga juist werken in de vakantie, volgend schooljaar geen zin in..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Je gaat niet werken in de vakantie, terwijl je zoveel vrije tijd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens als ik zeg waar ik ga werken gaan jullie lachen, zo en zoHé daar werkte een kennis van me ook, als systeembeheerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jij daar?
Productiemedewerkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hé daar werkte een kennis van me ook, als systeembeheerder.
Wat doe jij daar?
quote:In deze functie ben je voornamelijk verantwoordelijk voor onder andere het inpakken, stickeren en snijden van diverse kaassoorten.
quote:
Ik ga er werken, nog niet. Moet je nog even wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zou je hem kennen als ik z'n naam noem? Of werk je er nog niet zo lang?
Kom maar hierheen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie komt er morgen mij gezelschap houden dan
Oh die kennis werkt er al niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga er werken, nog niet. Moet je nog even wachten
Dan zal ik hem wel niet kennenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh die kennis werkt er al niet meer geloof ik.
Geldt dat ook voor mij? Morgen meet bij Ezellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |