Morgen mini-meet in Zwollequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gaat de meet dit keer wel wat worden trouwens?
Ik hoop het wel, maar ik vrees van nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gaat de meet dit keer wel wat worden trouwens?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ik vrees van niet
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga Oscar nog een keer mini-meeten als ie het niet verwachtDenk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dusquote:
Suus en ikquote:
Terrassen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, en dan meet ik jullie misschien de 16e![]()
Wat gaan jullie dan doen?
quote:
Ik slaap ook op zolderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
Zolderkamer op het westen
Het doet niet onder voor het klimaat in Indonesie
Dat was je toch ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu denkt trouwens ook dat ik een neger ben, letterlijk.
Vast niet op het westen of wel..?quote:
Ik heb net lekkere koekjes gegeten!quote:
Op zich, al was het op de snelweg tijdens de spits wel ontzettend ***. Het was wel super warm, gelukkig gaat het morgen regenen en onwerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heey
Heb jij het nog uitgehouden vandaag?
Ik heb de hele zolder over het hele huis, dus noord/oost/zuid/west...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast niet op het westen of wel..?
En dan ook nog slechte isolatie en een raam dat bijna niet open kan
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu denkt trouwens ook dat ik een neger ben, letterlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet naar de tandarts midden in de middag
Hele dag vervelen en wegpuffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb net lekkere koekjes gegeten!
[..]
Op zich, al was het op de snelweg tijdens de spits wel ontzettend ***. Het was wel super warm, gelukkig gaat het morgen regenen en onweren![]()
En jij?
Lekker door dat kutweer ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet naar de tandarts midden in de middag
DM's openbaar maken, BANquote:
Zolderkamer op het zuiden, dakraam nu open waar al de hele avond een ventilator instaat. Beunhaas aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vast niet op het westen of wel..?
En dan ook nog slechte isolatie en een raam dat bijna niet open kan
Ben nog niet verder gekomen dan gisternacht. Ik ga er morgenavond over nadenken, nu geen zinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hele dag vervelen en wegpuffen
Heb je nog een cadeautje gevonden?
Serieus? Niet overdag?quote:
Je mag de hagel anders best thuis latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |