Zo en zo, maar dan moet ik eerst weten hoe je er uit zietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik verwacht trouwens wel een high five van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo en zo, maar dan moet ik eerst weten hoe je er uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjaa, dat komt dan wel.
Nee ik bedoel dat ik nu op kamers ben in Groningenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja hehe, wat verwacht je dan. Is trouwens bij mij niet zo
, woon ook in studentenstad..
is goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weet niet. Dm je ooit wel eens mijn nummer
O ja, jij was al verhuisd. Hoe bevalt het in Groningen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik nu op kamers ben in GroningenMn ouders wonen in Steenwijk.
Exactquote:
Prima! Het is een hele leuke stad, niet te druk. Ik woon ook perfect, in het centrum met minstens 10 bushaltes voor mn neusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, jij was al verhuisd. Hoe bevalt het in Groningen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:27 schreef Flitskikker het volgende:
Al die meetplanningen...
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Prima! Het is een hele leuke stad, niet te druk. Ik woon ook perfect, in het centrum met minstens 10 bushaltes voor mn neus
Hoe lang eigenlijk al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Moest erop googlemappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt huisgenoten eigenlijkquote:
Ik woon er nu een maand.quote:
Nee helaas, komt misschien nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moest erop googlemappenEn dat terwijl je 15 Km van mijn oma af woont.
Heb je foto's van je kamer?![]()
Dat valt nog best mee, ik dacht al een jaar ofzoquote:
Neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, ik dacht al een jaar ofzo
Je kon toch van school gewisseld zijn en daarvoor op kamers zijn gegaan, weet ik veel...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeMoest natuurlijk wel eerst mn school afmaken..
Niet logischquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je kon toch van school gewisseld zijn en daarvoor op kamers zijn gegaan, weet ik veel...
Oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt huisgenoten eigenlijkMaar ze zijn wel okee.. zie ze niet vaak. Ik woon in een zelfstandige kamer, zonder gemeenschappelijk woonkamer of iets, dus ook niet veel contact.
Het kon tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |