Gelukkig dat ik niet al te vaak gebeld word op mijn mobiele telefoonquote:Op maandag 27 juni 2011 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pleur op met dat deuntje, gestoord word ik ervan
Valt te regelen hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet al te vaak gebeld word op mijn mobiele telefoon
's Avonds gaat mijn mobiel toch op "stil".... dus doe maar als ER thuis is 's middags.quote:
Lynxquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef hcwp het volgende:
Dat is nog eens een landing! :
http://thebrigade.thechiv(...)anding-at-sea-video/
Denk ik ook... maar ja, ik zit me weer druk te maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef Nibb-it het volgende:
Zonde van je tijd dat topic denk ik, AchJa.
* Herkenningquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool hè?
Ik vind wel meer dingen geweldig die andere mensen helemaal niks vinden. That's me
Nergens voor nodig. Komt goed morgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Maitje het volgende:
Ik besterf in mijn bed! Hitte en zenuwachtig like hell!
Hier hadden we er een paar de afgelopen tijd, en op bv Reilly Rd, Yadkin Rd. zijn er mooi wel even wat gebouwen gelijk gemaakt met de grond. Zal maar net je winkel, huis etc zijn. Maar hellemaal niet te spreken over al de dode en slachtovers laatst.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil ook echt een keer in april/mei naar Tornado Alley in de USA... tornado's jagen! Ik wil een echte zien!!!!
Zal ik zeker doen.quote:
Ik moet altijd aan Emily denken...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet al te vaak gebeld word op mijn mobiele telefoon
Tornado's en ander extreem weer kunnen inderdaad voor vele doden en gewonden zorgen ja. Maar is dat persé een reden waarom ik tornado's zou moeten haten ipv door zo'n natuurkracht gefascineerd te zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier hadden we er een paar de afgelopen tijd, en op bv Reilly Rd, Yadkin Rd. zijn er mooi wel even wat gebouwen gelijk gemaakt met de grond. Zal maar net je winkel, huis etc zijn. Maar hellemaal niet te spreken over al de dode en slachtovers laatst.
Dat wel... maar ga je alsjeblieft niet mengen in die kunsttopics. Dat is hetzelfde als in discussie gaan met zo'n Christen op straat die iedereen wil bekeren. Zonde van je tijd.quote:
Had het dommerwijze verwisseld met Emilquote:
Ja tussen haten en het mooi vinden zit een verschil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tornado's en ander extreem weer kunnen inderdaad voor vele doden en gewonden zorgen ja. Maar is dat persé een reden waarom ik tornado's zou moeten haten ipv door zo'n natuurkracht gefascineerd te zijn?
Ik ben dus al vanaf mijn 10e helemaal gek van tornado's en in de afgelopen 16 jaar weet ik heel goed dat ze dood en verderf kunnen zaaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had het dommerwijze verwisseld met Emil
Wat ik dus wel leuk vind/vond.
[..]
Ja tussen haten en het mooi vinden zit een verschil.
Ah maar toeeeee nouuuuu het is zo leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wel... maar ga je alsjeblieft niet mengen in die kunsttopics. Dat is hetzelfde als in discussie gaan met zo'n Christen op straat die iedereen wil bekeren. Zonde van je tijd.
Ik zou zeggen kom eens deze kant op, en ondervind wat het is. Hoe het voelt als het alarm afgaat, als je moet evacueren, hoe je je voelt als je kleine kinderen in angst en paniek ziet. Of hoe het is om mensen te zien die eigendomen in goort zien liggen na afloop. Misschien kan je wat niet te vervangen eigendome met persoonlijke waarde meenemen, en met een beetje geluk zien hoe ze nooit meer te vervangen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben dus al vanaf mijn 10e helemaal gek van tornado's en in de afgelopen 16 jaar weet ik zeker wel dat ze dood en verderf kunnen zaaien.
Maar ze blijven oh zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |