quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dat hele heksen gedoe interesseert me werkelijk geen hol. Am i alone?
Mij wel. Ben benieuwd wat er met Lafayette gebeurd. Hij lijkt daar de sleutelrol te spelen, denk dat het dat heksenclubje niet eerder zoiets was gelukt. Vogel vloog ook naar hem toe enzo.quote:
Nee die is er nog. Maar ik stoorde me al een stuk minder aan haar.... weet niet waardoor dat kwam....quote:Op maandag 27 juni 2011 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik neem aan dat die kut-Tara niet uit de serie is geschreven?
Nopequote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Kinga het volgende:
Dat hele heksen gedoe interesseert me werkelijk geen hol. Am i alone?
Vind ik ook. Nu ook wat stoerder met het boksen etcquote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik erger me ook een stuk minder aan haar.
Zolang ze niet constant als een bezeten schreeuwlelijk rondloopt vind ik het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:26 schreef pendi het volgende:
Blijft bijna niks meer over van de originele boekenserie in dit seizoen... Vind t aan een kant wel jammer, maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 28-06-2011 12:19:42 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja ze kwam me al zo bekend voor maar dat is tante Petunia uit Harry Potter
Dat denk ik niet. Als aflevering 2 op een 'speciale' zender uitgezonden is, denk ik dat aflevering 2 dan gewoon volgende week is..quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hebben meer mensen ook eigenlijk alle boeken gelezen? want...heb ze gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Ep 2 was op HBO Go.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:41 schreef June. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als aflevering 2 op een 'speciale' zender uitgezonden is, denk ik dat aflevering 2 dan gewoon volgende week is..
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef pendi het volgende:
[..]
heb ze gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die stomme demonbaby verhaallijn
Truth is stranger than fiction
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef pendi het volgende:
[..]
heb ze gelezenIk wil ook gewoon het hele sookeh!<3 Eric verhaal!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet. Ze laten al zoveel weg. Dus dit moet gewoon goed komen. En ja op tv moet het anders als in een boek anders loopt het verhaal niet. Omdat je in een boek niet veranderd van karakter. Nouja ik geloof dat het wel goed komt.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
*ahum*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:41 schreef June. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als aflevering 2 op een 'speciale' zender uitgezonden is, denk ik dat aflevering 2 dan gewoon volgende week is..
aflevering 2 wordt zondag gewoon op hbo uitgezonden, dus we zullen tot 10 juli moeten wachten. Is wel al een promo voor aflevering 3 uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
*ahum*
http://www.cucirca.com/20(...)u-smell-like-dinner/
Ja, en? Dat het op internet al te vinden is wil nog niet zeggen dat HBO het niet meer gaat uitzenden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
*ahum*
http://www.cucirca.com/20(...)u-smell-like-dinner/
quote:Omdat aflevering 2 via de internetdienst HBO-GO(alleen beschikbaar binnen Amerika) beschikbaar is zal deze a.s. zondag gewoon op HBO in premiere gaan. Daarom is aflevering 3 pas op 10 juli te zien
Ja ik snap dat hij gewoon op tv komt. Maar afl. 3 zal wel gewoon ergens te vinden zijn daarnaquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, en? Dat het op internet al te vinden is wil nog niet zeggen dat HBO het niet meer gaat uitzenden.
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hebben meer mensen ook eigenlijk alle boeken gelezen? want...ik lees trouw alle boeken. heb 1 aflevering van true blood gezien en vond het maar niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb liever de boeken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ligt eraan of het op HBO GO komt. Denk het eerlijk gezegd niet. Bij Game of Thrones hebben ze dit trucje een paar weken geleden ook één aflevering gedaan, daarna niet meer. Gewoon een maniertje om die nieuwe service te promoten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik snap dat hij gewoon op tv komt. Maar afl. 3 zal wel gewoon ergens te vinden zijn daarna
Mee eens. We hebben nu de volgende verhaallijnen:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef planethugo het volgende:
vreemde aflevering, zou zo de pilot van een serie kunnen zijn. Maar ook wel op een leuke manier gedaan al mogen sommige verhaallijnen geschrapt worden. Dat van Jason met die panters interesseerde me vorige seizoen al niet en Sam met zijn broer mag er ook wel uit.
Dit zijn ook veel teveel verhalen, wordt er alleen maar rommeliger op. Desalniettemin blij dat t weer begonnen is![]()
Jah WTF ze is lekkerder dan ooitquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessica is een lekker wijf dus die moet gewoon blijven
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ga me pas echt ergeren aan de verhaallijnen als ze verder niks met elkaar te maken hebben (zoals in Dexter S3).
SPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze dit nu eens weglaten dan was het al een stuk rustiger.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef Platina het volgende:
[..]
Mee eens. We hebben nu de volgende verhaallijnen:
- Sookie met haar fairies
- Sooki / Bill / Eric verhouding
- Jessica en Hoyt
- Sam met zijn transformers clubje en Tommy
- Jason en die sheriff
- Lafayette en die heksenkring en zn vriendje
- Arlene en haar bezeten kind
- Tara en haar lesbische escapedes
+ Onderlinge verhoudingen
De schrijvers hebben zich teveel hooi op de vork genomen. Beter komen de minder belangrijke karakters op de achtergrond. Het verhaal met Tommy had bijvoorbeeld allang afgerond moeten zijn en Jessica en Hoyt zijn totaal overbodig.
En de weerwolf Alcide hebben we ook nog niet gezien terwijl die dit seizoen wel erin zit, afgaande op trailers en posters.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:
[..]Alcide komt in afl. 3SPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
als ze dit nu eens weglaten dan was het al een stuk rustiger.
En de weerwolf Alcide hebben we ook nog niet gezien terwijl die dit seizoen wel erin zit, afgaande op trailers en posters.![]()
verder mogen ze van mij de verhaallijn van Andy verslaafd aan V wel schrappen.....
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILER: dexterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
als ze dit nu eens weglaten dan was het al een stuk rustiger.
En de weerwolf Alcide hebben we ook nog niet gezien terwijl die dit seizoen wel erin zit, afgaande op trailers en posters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dexter S3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILER: dexter S3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij het huis ik sookie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
koop mij ook een huis
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, als je bij het 4e seizoen nog steeds niet weet dat ie Bill heet dan heb je wel meer gemist
Namen doen mij nooit zoveel, het gaat mij om de personage.. Maar is de queen nog in leven is is zij meurte?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, als je bij het 4e seizoen nog steeds niet weet dat ie Bill heet dan heb je wel meer gemist
O guttegut voel jeje nu verheven en beter dan anderen?quote:
Feit dat je zelf meteen met zo'n reactie komt zegt meer over je eigen issues Schenkie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O guttegut voel jeje nu verheven en beter dan anderen?
Heb je episode 2 al gezien? Die webrip?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Namen doen mij nooit zoveel, het gaat mij om de personage.. Maar is de queen nog in leven is is zij meurte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Jamaar kom, dit is bijna als niet weten dat het main character Sookie heetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Namen doen mij nooit zoveel, het gaat mij om de personage.. Maar is de queen nog in leven is is zij meurte?
Ik had gewoon super goede kwaliteit... geen 1080p weliswaar. Maar meer dan prima!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Beach het volgende:
Moet je maar niet ep2 in sd bekijken
Ik wacht wel lekker op de 1080p.
Ja me 2...ik kon gewoon niet wachten okeeequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had gewoon super goede kwaliteit... geen 1080p weliswaar. Maar meer dan prima!
Niets weerhoudt mij ervan de tweede aflevering nogmaals in 1080p te kijken hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Beach het volgende:
Toch niet zo moeilijk? Alles wat op de normale HBO is uitgezonden hoeft hier niet meer in spoilers. Dus vanaf morgen hoeft niks meer over aflevering 2 in spoilers lijkt me.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Ik kijk de afleveringen meestal 2x. Met vrienden de 2e x maar dat is vaak luidruchtig en zo, dus ik kijk m zelf altijd al vooraf. Plus dat ik nooit zo lang kan wachten tot ze tijd hebben
Vind t ergens wel fijn dat ze hierna normaal gaan uitzenden anders loopt t allemaal zo door elkaar. De ene kijkt alleen de 1080p. De ander kijkt wel de web episode. Wie is nu waar en wat moet met of zonder spoilers. Gedoe!
Op de bluray's dus? Geduldig typ.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Beach het volgende:
Zeker omdat de vrouwen te mooi worden afgeschilderd.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerste twee delen vind ik zelf niet geweldig. Weet niet precies waar dat door komt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker omdat de vrouwen te mooi worden afgeschilderd.
ach, jason blijft wel grappigquote:Op maandag 4 juli 2011 14:38 schreef Vlindur het volgende:
Zojuist aflevering 2 gekeken. Ik ben heel erg benieuwd wat er van Eric overblijft nu!
En die Jason-Panter verhaallijn vind ik echt zo niet boeiend
De dynamiek van de serie is te vergelijken met oude heavy lekkere rock-muziek,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker omdat de vrouwen te mooi worden afgeschilderd.
Ik gok zomaar dat de eric story line op een goede manier opgelost wordt. Ik hoop het in ieder geval!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef pendi het volgende:
als ze dit seizoen nou n beetje trouw blijven aan boek 4, dan komt die seksuele lading wel weer![]()
maarja... vrees t ergste.. ze zijn daarzo teveel fan van bill
Ik zou het totaal niet erg vinden als Bill eruit zou gaan..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef pendi het volgende:
als ze dit seizoen nou n beetje trouw blijven aan boek 4, dan komt die seksuele lading wel weer![]()
maarja... vrees t ergste.. ze zijn daarzo teveel fan van bill
Tijdsprong is goed te begrijpen, er waren teveel storylines die anders te snel op elkaar zouden lopen uit een logisch standpunt, Bill die King wordt is iets dat een seizoen lang zou duren om dat goed te vertellen, nu kan je gewoon zeggen "Hop".quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit nu afl 1 aan het kijken.
Ik vind de tijd sprong echt een slechte zet. wat mij betreft zijn ze over een haai gesprongen.
Dunno, maar ik hoop dat Pam op een epic killing-spree gaat zodat we straks eindelijk verlost zijn van die Jesus en die wicca-bitches.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef Dark_Prince het volgende:
neee!!!
wtf doen ze met baas Eric?
(boeken niet gelezen)
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:05 schreef casper019 het volgende:
net de 2e ep gezien
vind het weer best tof
alleen zie ik nog niet echt een ''speciale'' verhaallijn of zo in de episodes of ligt dat nu aan mij?
SPOILER: boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:50 schreef GI het volgende:
[..]SPOILER: boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fellowship of the sun update: http://fellowshipofthesun.org/?cmpid=ABC123 Wat zouden ze hier van plan mee zijn? Nog n overbodige story-line??![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:01 schreef pendi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fellowship of the sun update: http://fellowshipofthesun.org/?cmpid=ABC123 Wat zouden ze hier van plan mee zijn? Nog n overbodige story-line??SPOILER: boekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, als ze nu badass is geworden vind ik het niet zo erg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afl2 is al veel beter ten opzicht van 1 alleen jammer dat Tara er weer is.
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Sientje_ het volgende:
De laatste blik van Eric in 403 maakt mijn hele dag goed.
echt geweldigquote:Op maandag 11 juli 2011 11:16 schreef Sientje_ het volgende:
De laatste blik van Eric in 403 maakt mijn hele dag goed.
Ja die Blik van Erik geweldig.. Dat boek viel mij ook op maar al eerder in de series heb ik een boek van Charlaine Harris voorbij zien komen, volgens mij las oma ook eens een boek van haar..quote:Op maandag 11 juli 2011 13:03 schreef pendi het volgende:
[..]
echt geweldig![]()
is t jullie ook opgevallen dat sookie in charlaine harris aan t lezen was?
Oh please jullie vrouwen zijn ook zo simpel. daarom trappen jullie in lofferboisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef Sientje_ het volgende:
Eric is zo schattig als hij z'n geheugen kwijt is!
Ja hier ook. Een gast die zijn ID kwijt is maar wel weet dat hij vampier is en een kleine blonde vrouw niets doet.. stretching it..quote:Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik deze serie nog kijk...
En toch staat ie elke maandag weer in de download.
klopt jah, in een van de eerste afleveringen dacht ik..quote:Op maandag 11 juli 2011 18:13 schreef janeway het volgende:
[..]
Ja die Blik van Erik geweldig.. Dat boek viel mij ook op maar al eerder in de series heb ik een boek van Charlaine Harris voorbij zien komen, volgens mij las oma ook eens een boek van haar..
Hoyt en Jessica vind ik nog wel enigszins interessant, maar die verhaallijn van Andy en de horrorbabyquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ben ik de enige die het hartstikke leuk vind op dit moment?Alleen die baby van Arlene en de relatieperikelen van Hoytt en Jessica mogen wel geschrapt worden, de rest bevalt me wel
Brujoquote:Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja hier ook. Een gast die zijn ID kwijt is maar wel weet dat hij vampier is en een kleine blonde vrouw niets doet.. stretching it..
En wat zei deze gast
[ afbeelding ]
"I'm a .." what?
volgens mij was het idd zo'n necromancer ipv een fee..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef planethugo het volgende:
was dat eigenlijk wel een fee? Ze transformeerde op het eind in zo een gedrocht als die nep-fee in het begin van het seizoen
Dat hebben ze inderdaad gezegd ja in het vorige seizoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:38 schreef Tulping het volgende:
Maar wacht ff, is het nu ook niet zo dat Eric tegen daglicht kan? Omdat ie een volbloed fee heeft opgedronken?
Dat waren allemaal echte feeën volgens mij en alleen half feeën zien er normaal uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef planethugo het volgende:
was dat eigenlijk wel een fee? Ze transformeerde op het eind in zo een gedrocht als die nep-fee in het begin van het seizoen
Ach, ze moest toch optiefen van d'r?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Sookie was wel wat passief toen Erik haar soortgenoot leeg slurpte hoor
Inderdaad, dat viel mij ook op. Vind hem een stuk leuker zonder dat Sookie gezeik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Bill als koning trouwens een stuk vermakelijker dan ie ooit geweest is.
Weten we nog niet echt. Die 'fairy godmother' van Sookie is in aflevering 3 vermoord door Eric. Toen veranderde ze ook in een soort van troll.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb alleen nog maar aflevering 1 gezien dus ik loop nog een beetje achter.. maar zijn die feeën dus eigenlijk ook evil? Of een aantal ervan? Want ze zagen er niet echt fee-achtig uit toen ze achter sookie en die opa aanrenden.
(Ik vind het overigens niet erg om dingen te weten te komen die nog moeten komen)
Ja dat is echt wel.. apart. Ben benieuwd hoe dat precies zit. Ze zijn in ieder geval niet helemaal okey. Want ze hynotiseren ook al die andere (goede) feeën (zoals die opa van Sookie) met dat lichtfruit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:49 schreef June. het volgende:
[..]
Weten we nog niet echt. Die 'fairy godmother' van Sookie is in aflevering 3 vermoord door Eric. Toen veranderde ze ook in een soort van troll.
Idd. Maar ik vraag me toch elke aflevering stiekem een beetje af of dit nou de echte Bill moet voorstellen of dat die soft side van de vorige seizoenen nog wel terug komt. Ik vind het sowieso gek dat ie Sookie met rust laat, net alsof het hem niet kan schelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Bill als koning trouwens een stuk vermakelijker dan ie ooit geweest is.
Hij beveelde Eric Nurtman naar die necromancers te gaan. En nu is hij zijn ID kwijt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Idd. Maar ik vraag me toch elke aflevering stiekem een beetje af of dit nou de echte Bill moet voorstellen of dat die soft side van de vorige seizoenen nog wel terug komt. Ik vind het sowieso gek dat ie Sookie met rust laat, net alsof het hem niet kan schelen.
Ik vind hem iig wel tof zo.
Iewww. ik wist wel dat Snookie van binnen niet zo mooi was..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel.. apart. Ben benieuwd hoe dat precies zit. Ze zijn in ieder geval niet helemaal okey. Want ze hynotiseren ook al die andere (goede) feeën (zoals die opa van Sookie) met dat lichtfruit.
Wat een straf inderdaad door 7 mooie Hollywood meisjesquote:
Ik vind het ook nog steeds hilarisch tof vermaakquote:Op maandag 11 juli 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ben ik de enige die het hartstikke leuk vind op dit moment?Alleen die baby van Arlene en de relatieperikelen van Hoytt en Jessica mogen wel geschrapt worden, de rest bevalt me wel
Ik ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds hilarisch tof vermaak
En dan klagen dat 'wij vrouwen' zo simpel zijn als het over Eric gaat? Please.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een straf inderdaad door 7 mooie Hollywood meisjes
Iemand zou een liedje/clip voor Eric moeten makenquote:
Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Best een aardige wending kan dit opleveren toch? een panter die Snooki Sooki gaat beschermen?![]()
Jason, altijd
quote:
leef je uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iemand zou een liedje/clip voor Eric moeten maken
Hij vertelt toch aan die andere chick dat zn hart te oud is voor liefde ofzo.. En Sookie was gewoon een opdracht van de queen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Idd. Maar ik vraag me toch elke aflevering stiekem een beetje af of dit nou de echte Bill moet voorstellen of dat die soft side van de vorige seizoenen nog wel terug komt. Ik vind het sowieso gek dat ie Sookie met rust laat, net alsof het hem niet kan schelen.
Ik vind hem iig wel tof zo.
* Dud *quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Die laatste heb ik natuurlijk wel ff aangekliktDAMN!
Dat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Die laatste heb ik natuurlijk wel ff aangekliktDAMN!
Kom op, zijn karakter is oersaai en hij heeft een uitstraling of ie nog te dom is om in zijn eigen neus te peuteren.quote:
Nog steeds: jaloers op mancandy.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Kom op, zijn karakter is oersaai en hij heeft een uitstraling of ie nog te dom is om in zijn eigen neus te peuteren.. Zal me er niet verder mee bemoeien.
.
Hij is gewoon HOT. Soms is meer niet nodig om iemand te aanbiddenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:11 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Nog steeds: jaloers op mancandy.Volgens mij vinden de dames hier zijn uitstraling geen probleem...
User comment op Facebook bij dit clipje:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
mancandy hoeft ook niet slim te zijnhoef r alleen maar naar te kijken..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
User comment op Facebook bij dit clipje:
That man gives a whole new dimension to the term "Doggie Style"
quote:
I know, Alcide is misschien (stiekem) nog wel betere eyecandy. Maar bij Eric is het de total package die het 'm doet. Hij is zo lief <3quote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef friekin_ het volgende:
Ach. Ik heb ook liever Eric, maar Alcide's kont. WOOHA
Alexander & Zweedsquote:Op maandag 18 juli 2011 13:23 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
I know, Alcide is misschien (stiekem) nog wel betere eyecandy. Maar bij Eric is het de total package die het 'm doet. Hij is zo lief <3
Ach, die zijn ook mooi meegenomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef pugehenis het volgende:
Ben ik de enige man die dit kijkt? Ik vind het een leuke serie, maar de enige comments in dit topic gaat over hoe leuk jullie die mannen vinden
Meld zich. Zitten gelukkig ook genoeg aantrekkelijke vrouwen in. Bovendien is de serie gewoon leuk en daar gaat het om.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef pugehenis het volgende:
Ben ik de enige man die dit kijkt? Ik vind het een leuke serie, maar de enige comments in dit topic gaat over hoe leuk jullie die mannen vinden
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef pugehenis het volgende:
Dat ze tevens lerares is kan ook iets van een ''dekmantel'' zijn zo is Sam ook gewoon barmanquote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk het ook, maar ik erger me aan alle stompzinnige verhaallijnen. Lerares Engels en tevens heks: gaap. Eric die zich als een mongooltje voordoet. Gaap. Bezeten baby-verhaallijn:
.
Ik vind het verhaal ook weinig boeiend eigenlijk (nog) . Ik blijf alleen kijken vanwege de mancandyquote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben er wel klaar mee, eigenlijk. Totaal niet boeiend meer en gezien al dat mancandy gezeur in dit topic ben ik ook niet echt de doelgroep.
Ik ook !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef ButcherPete het volgende:
Ik mis het oude Fangtasia sfeertje van de eerdere seizoenen.
Ziek jahquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Baszh het volgende:
Kom je d'r achter dat je uitgaat met je achter-achter-achter-kleinkind (oid)
Eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat is dit seizoen tot nu toe SLECHT. Ik heb bepaalde stukjes gewoon doorgespoeld. Enige boeiende is nog Eric.
ik vroeg me ook al af of Fangtasia mainstream was geworden, dat Hoyt er heen ging en er zich op zijn gemak voelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef ButcherPete het volgende:
Ik mis het oude Fangtasia sfeertje van de eerdere seizoenen.
jupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Ang3l het volgende:
En met hedendaagse rock/pit bedoel je series als vampire diaries, 90210, teenwolf etc waar de cast op uiterlijk is geselecteerd en het verhaal NOG dunner is?
muhaha dr schoonheid vergaat en ze is niet meer in control..quote:
Krijg je niet te zien. Dan blijf je kijken en fantaserenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik blijf kijken omdat ik hoop dat het weer beter wordt.
En omdat ik Eric vermakelijk vind. Maar ik wacht nog steeds op een dampende harde n*ukpartij![]()
![]()
de douche scene!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
In boek 4 van southern vampire mysteries is het in elk geval wel zo. De dampende hete N...
hihihihi
Laten we hopen dat ze een beetje de boeken aanhouden!
ik denk dat bijna alle boekenfans daarop zitten te wachtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef janeway het volgende:
[..]
Jaa daar zit ik nu al 3 afleveringen op te wachten hihi
Zolang ze straks in elkaar vallen niet nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het is nog steeds een goede serie wat mij betreft. Ik heb totaal geen problemen met de verschillende verhaallijnen.
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie blijven er net zolang over doorgaan tot ik de boeken ga lezen zodat ik ook kan meepraten over de beruchte douche scčne hč.
echt welquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie blijven er net zolang over doorgaan tot ik de boeken ga lezen zodat ik ook kan meepraten over de beruchte douche scčne hč.
Ja he!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ziet seizoen 1 weer eens te kijken, waarom heb ik niet zo'n oma? Dat mens is zo lief![]()
me too! please, thanksquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef janeway het volgende:
Ik wil wel maar ik moet ff zoeken in mijn digi boeken.. Waar het ook alweer precies staat..
edit het is wel heel erg veel..evt in een pm?
zo erg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef janeway het volgende:
[..]
Jij en Hitme.... hebben een pm.. Veel plezier ermee
Dat wil ik ook wel lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef janeway het volgende:
[..]
Jij en Hitme.... hebben een pm.. Veel plezier ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc?
Ik snap dat de serie niet super strak vasthoudt aan de boeken, maar als Sookie een dezer dagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dus al precies hoe laat het is. Dat soort voorspellingen mogen van mij echt wel achter spoilers. Zeker als het blijkbaar zo'n epic moment is als ik het enthousiasme erover moet geloven.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vindt dat er zo voluit gespoilerd wordt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc?
Ik snap dat de serie niet super strak vasthoudt aan de boeken, maar als Sookie een dezer dagen...+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dus al precies hoe laat het is. Dat soort voorspellingen mogen van mij echt wel achter spoilers. Zeker als het blijkbaar zo'n epic moment is als ik het enthousiasme erover moet geloven.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoe verder ze gaan met de serie, hoe minder er van de boeken overblijftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef janeway het volgende:
Geloof me van de hele boeken reeks komt nog niet eens de helft terug.. Maar maakt het niet minder leuk hoor. Maar niet zo zuur doen hoor.. Er wordt verder niet verteld wie en wat in de douche scene.. Alleen dat er een douche scene in de boeken zit.. Niet meer niet minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan je op youtube vinden luisterboek. sookie eric showerquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Kan iemand die douchescene niet ff overtypen en in een spoiler gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOA die preview!!! http://www.hbo.com/true-b(...)FJWmcjIysgEhAGCyFzg=
[ Bericht 15% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-07-2011 16:22:16 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die kan je op youtube vinden luisterboek. sookie eric shower![]()
![]()
![]()
Waah die preview.. tof ben zo benieuwd.. Enne die douche scene ga ik als de kids hier eens op bed liggen beluisteren.. Hopeloos vakantie hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOA die preview!!! http://www.hbo.com/true-b(...)FJWmcjIysgEhAGCyFzg=
Ja helemaal hotquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef janeway het volgende:
[..]
Waah die preview.. tof ben zo benieuwd.. Enne die douche scene ga ik als de kids hier eens op bed liggen beluisteren.. Hopeloos vakantie hahaha
[ Bericht 13% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-07-2011 20:07:21 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja helemaal hotik bedoel ja beter als je kinderen op bed zijn 18+ enzo.
![]()
![]()
Ik zou serieus ook gewoon boek 4lezen. Die heb je binnen een week uit!
EDIT: HIER TADAAA![]()
![]()
![]()
http://www.bung.co.nz/boo(...)to%20the%20World.pdfIk heb ze al joh, alle 10. En gelezen ook dussss komt wel goed hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef janeway het volgende:
[..]
Ik heb ze al joh, alle 10. En gelezen ook dussss komt wel goed hier..
Ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef pendi het volgende:
Ze staan hier ook allemaal in de boekenkastDenk dat ik ze binnenkort maar weer us ga lezen, heerlijk!
Die nieuwe preview op de site van HBO ziet er errug vet uit!
Ik wel, ik spaar alles op (heb alleen aflevering 1 gezien) en dan kijk ik alles in één weekendquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Broer123 het volgende:
Nieuwe aflevering morgen!kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |