abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:54:26 #26
338749 pendi
for pony!
pi_98787590
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hebben meer mensen ook eigenlijk alle boeken gelezen? want...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ze gelezen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98788464
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:41 schreef June. het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Als aflevering 2 op een 'speciale' zender uitgezonden is, denk ik dat aflevering 2 dan gewoon volgende week is..
Inderdaad. Ep 2 was op HBO Go.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:49:23 #28
276860 Fuzzlet
all art is quite useless
pi_98796440
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef pendi het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
En die stomme demonbaby verhaallijn :{
Truth is stranger than fiction
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:50:55 #29
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98802865
Ooh, wat ben ik blij dat het terug is O+.

De eerste aflevering viel me helaas wat tegen. Nou ja, de eerste tien minuten ongeveer. Nu ook aflevering twee gezien en ik zit er weer helemaal in O+. Alle verhaallijnen interesseren me weer genoeg, al dan die van Jason wel het minste.
pi_98809172
aflevering 2 ook gezien. Geen idee of dit in een spoiler moet? voor zekerheid toch maar:
SPOILER
pi_98820787
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef pendi het volgende:

[..]

SPOILER
Ik wil ook gewoon het hele sookeh!<3 Eric verhaal!!!!
Het moet. Ze laten al zoveel weg. Dus dit moet gewoon goed komen. En ja op tv moet het anders als in een boek anders loopt het verhaal niet. Omdat je in een boek niet veranderd van karakter. Nouja ik geloof dat het wel goed komt. :D
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:30:41 #32
208890 June.
Seriously?
pi_98821340
Kinga, kun je de OP nog aanpassen? Er is namelijk een wiki van en die heb ik aangepast, maar blijkbaar heb jij copypaste gedaan van de vorige ;)
Shine bright like a diamond.
pi_98821505
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:41 schreef June. het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Als aflevering 2 op een 'speciale' zender uitgezonden is, denk ik dat aflevering 2 dan gewoon volgende week is..
*ahum*

http://www.cucirca.com/20(...)u-smell-like-dinner/
pi_98822209
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

*ahum*

aflevering 2 wordt zondag gewoon op hbo uitgezonden, dus we zullen tot 10 juli moeten wachten. Is wel al een promo voor aflevering 3 uit.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:33:51 #35
208890 June.
Seriously?
pi_98824361
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

*ahum*

Ja, en? Dat het op internet al te vinden is wil nog niet zeggen dat HBO het niet meer gaat uitzenden.

quote:
Omdat aflevering 2 via de internetdienst HBO-GO(alleen beschikbaar binnen Amerika) beschikbaar is zal deze a.s. zondag gewoon op HBO in premiere gaan. Daarom is aflevering 3 pas op 10 juli te zien
Shine bright like a diamond.
pi_98826408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, en? Dat het op internet al te vinden is wil nog niet zeggen dat HBO het niet meer gaat uitzenden.

[..]

Ja ik snap dat hij gewoon op tv komt. Maar afl. 3 zal wel gewoon ergens te vinden zijn daarna :D
pi_98826589
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hebben meer mensen ook eigenlijk alle boeken gelezen? want...
SPOILER
ik lees trouw alle boeken. heb 1 aflevering van true blood gezien en vond het maar niks :) ik heb liever de boeken :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98828241
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Ja ik snap dat hij gewoon op tv komt. Maar afl. 3 zal wel gewoon ergens te vinden zijn daarna :D
ligt eraan of het op HBO GO komt. Denk het eerlijk gezegd niet. Bij Game of Thrones hebben ze dit trucje een paar weken geleden ook één aflevering gedaan, daarna niet meer. Gewoon een maniertje om die nieuwe service te promoten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:25:25 #39
66083 Platina
78th Element
pi_98829874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:30 schreef planethugo het volgende:
vreemde aflevering, zou zo de pilot van een serie kunnen zijn. Maar ook wel op een leuke manier gedaan al mogen sommige verhaallijnen geschrapt worden. Dat van Jason met die panters interesseerde me vorige seizoen al niet en Sam met zijn broer mag er ook wel uit.

Dit zijn ook veel teveel verhalen, wordt er alleen maar rommeliger op. Desalniettemin blij dat t weer begonnen is ^O^
Mee eens. We hebben nu de volgende verhaallijnen:

- Sookie met haar fairies
- Sooki / Bill / Eric verhouding
- Jessica en Hoyt
- Sam met zijn transformers clubje en Tommy
- Jason en die sheriff
- Lafayette en die heksenkring en zn vriendje
- Arlene en haar bezeten kind
- Tara en haar lesbische escapedes
+ Onderlinge verhoudingen

De schrijvers hebben zich teveel hooi op de vork genomen. Beter komen de minder belangrijke karakters op de achtergrond. Het verhaal met Tommy had bijvoorbeeld allang afgerond moeten zijn en Jessica en Hoyt zijn totaal overbodig.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:56:38 #40
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98831045
Ik ga me pas echt ergeren aan de verhaallijnen als ze verder niks met elkaar te maken hebben (zoals in Dexter S3).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:21:51 #41
202546 Baszh
The Dude abides
pi_98832056
Zijn wel erg veel door elkaar, maar eigenlijk kan alleen die met de shapeshifters met niet echt boeien.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_98840928
Jessica en Hoyt is overbodig geworden ondertussen.
En Sam tijdens die praatsessie, ik dacht we krijgen geile orgie maar nee :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:43:51 #43
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98856544
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al die chicks die op Eric geilen :')
With good reason :D
I hope you guys are ready for some pie!
pi_98857401
Erg gaaf de twee afleveringen, alleen voor iemand met amnesia, word dit een pittig seizoen.
Men wat een verhaallijnen, dit is met Dexter wel mn favoriete serie ever :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:23:47 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98857511
Jessica is een lekker wijf dus die moet gewoon blijven ;)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98857560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Jessica is een lekker wijf dus die moet gewoon blijven ;)
Jah WTF ze is lekkerder dan ooit :9~
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_98858628
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ga me pas echt ergeren aan de verhaallijnen als ze verder niks met elkaar te maken hebben (zoals in Dexter S3).
SPOILER: dexter
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef Platina het volgende:

[..]

Mee eens. We hebben nu de volgende verhaallijnen:

- Sookie met haar fairies
- Sooki / Bill / Eric verhouding
- Jessica en Hoyt
- Sam met zijn transformers clubje en Tommy
- Jason en die sheriff
- Lafayette en die heksenkring en zn vriendje
- Arlene en haar bezeten kind
- Tara en haar lesbische escapedes
+ Onderlinge verhoudingen

De schrijvers hebben zich teveel hooi op de vork genomen. Beter komen de minder belangrijke karakters op de achtergrond. Het verhaal met Tommy had bijvoorbeeld allang afgerond moeten zijn en Jessica en Hoyt zijn totaal overbodig.
als ze dit nu eens weglaten dan was het al een stuk rustiger.
En de weerwolf Alcide hebben we ook nog niet gezien terwijl die dit seizoen wel erin zit, afgaande op trailers en posters.
pi_98861792
dexter! :D Haha die komt in september toch weer? Na TB?
pi_98865222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:

[..]

[..]

En de weerwolf Alcide hebben we ook nog niet gezien terwijl die dit seizoen wel erin zit, afgaande op trailers en posters.
Alcide komt in afl. 3 :D

verder mogen ze van mij de verhaallijn van Andy verslaafd aan V wel schrappen.....
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:07:19 #50
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_98874433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')