I know, Alcide is misschien (stiekem) nog wel betere eyecandy. Maar bij Eric is het de total package die het 'm doet. Hij is zo lief <3quote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef friekin_ het volgende:
Ach. Ik heb ook liever Eric, maar Alcide's kont. WOOHA
Alexander & Zweedsquote:Op maandag 18 juli 2011 13:23 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
I know, Alcide is misschien (stiekem) nog wel betere eyecandy. Maar bij Eric is het de total package die het 'm doet. Hij is zo lief <3
Ach, die zijn ook mooi meegenomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef pugehenis het volgende:
Ben ik de enige man die dit kijkt? Ik vind het een leuke serie, maar de enige comments in dit topic gaat over hoe leuk jullie die mannen vinden
Meld zich. Zitten gelukkig ook genoeg aantrekkelijke vrouwen in. Bovendien is de serie gewoon leuk en daar gaat het om.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef pugehenis het volgende:
Ben ik de enige man die dit kijkt? Ik vind het een leuke serie, maar de enige comments in dit topic gaat over hoe leuk jullie die mannen vinden
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef pugehenis het volgende:
Dat ze tevens lerares is kan ook iets van een ''dekmantel'' zijn zo is Sam ook gewoon barmanquote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk het ook, maar ik erger me aan alle stompzinnige verhaallijnen. Lerares Engels en tevens heks: gaap. Eric die zich als een mongooltje voordoet. Gaap. Bezeten baby-verhaallijn:
.
Ik vind het verhaal ook weinig boeiend eigenlijk (nog) . Ik blijf alleen kijken vanwege de mancandyquote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben er wel klaar mee, eigenlijk. Totaal niet boeiend meer en gezien al dat mancandy gezeur in dit topic ben ik ook niet echt de doelgroep.
Ik ook !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef ButcherPete het volgende:
Ik mis het oude Fangtasia sfeertje van de eerdere seizoenen.
Ziek jahquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Baszh het volgende:
Kom je d'r achter dat je uitgaat met je achter-achter-achter-kleinkind (oid)
Eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Kinga het volgende:
Damn, wat is dit seizoen tot nu toe SLECHT. Ik heb bepaalde stukjes gewoon doorgespoeld. Enige boeiende is nog Eric.
ik vroeg me ook al af of Fangtasia mainstream was geworden, dat Hoyt er heen ging en er zich op zijn gemak voelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:46 schreef ButcherPete het volgende:
Ik mis het oude Fangtasia sfeertje van de eerdere seizoenen.
jupquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Ang3l het volgende:
En met hedendaagse rock/pit bedoel je series als vampire diaries, 90210, teenwolf etc waar de cast op uiterlijk is geselecteerd en het verhaal NOG dunner is?
muhaha dr schoonheid vergaat en ze is niet meer in control..quote:
Krijg je niet te zien. Dan blijf je kijken en fantaserenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik blijf kijken omdat ik hoop dat het weer beter wordt.
En omdat ik Eric vermakelijk vind. Maar ik wacht nog steeds op een dampende harde n*ukpartij![]()
![]()
de douche scene!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
In boek 4 van southern vampire mysteries is het in elk geval wel zo. De dampende hete N...
hihihihi
Laten we hopen dat ze een beetje de boeken aanhouden!
ik denk dat bijna alle boekenfans daarop zitten te wachtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef janeway het volgende:
[..]
Jaa daar zit ik nu al 3 afleveringen op te wachten hihi
Zolang ze straks in elkaar vallen niet nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het is nog steeds een goede serie wat mij betreft. Ik heb totaal geen problemen met de verschillende verhaallijnen.
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie blijven er net zolang over doorgaan tot ik de boeken ga lezen zodat ik ook kan meepraten over de beruchte douche scène hè.
echt welquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie blijven er net zolang over doorgaan tot ik de boeken ga lezen zodat ik ook kan meepraten over de beruchte douche scène hè.
Ja he!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ziet seizoen 1 weer eens te kijken, waarom heb ik niet zo'n oma? Dat mens is zo lief![]()
me too! please, thanksquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef janeway het volgende:
Ik wil wel maar ik moet ff zoeken in mijn digi boeken.. Waar het ook alweer precies staat..
edit het is wel heel erg veel..evt in een pm?
zo erg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef janeway het volgende:
[..]
Jij en Hitme.... hebben een pm.. Veel plezier ermee
Dat wil ik ook wel lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef janeway het volgende:
[..]
Jij en Hitme.... hebben een pm.. Veel plezier ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc?
Ik snap dat de serie niet super strak vasthoudt aan de boeken, maar als Sookie een dezer dagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dus al precies hoe laat het is. Dat soort voorspellingen mogen van mij echt wel achter spoilers. Zeker als het blijkbaar zo'n epic moment is als ik het enthousiasme erover moet geloven.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vindt dat er zo voluit gespoilerd wordt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc?
Ik snap dat de serie niet super strak vasthoudt aan de boeken, maar als Sookie een dezer dagen...+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dus al precies hoe laat het is. Dat soort voorspellingen mogen van mij echt wel achter spoilers. Zeker als het blijkbaar zo'n epic moment is als ik het enthousiasme erover moet geloven.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoe verder ze gaan met de serie, hoe minder er van de boeken overblijftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef janeway het volgende:
Geloof me van de hele boeken reeks komt nog niet eens de helft terug.. Maar maakt het niet minder leuk hoor. Maar niet zo zuur doen hoor.. Er wordt verder niet verteld wie en wat in de douche scene.. Alleen dat er een douche scene in de boeken zit.. Niet meer niet minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan je op youtube vinden luisterboek. sookie eric showerquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Kan iemand die douchescene niet ff overtypen en in een spoiler gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOA die preview!!! http://www.hbo.com/true-b(...)FJWmcjIysgEhAGCyFzg=
[ Bericht 15% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-07-2011 16:22:16 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Die kan je op youtube vinden luisterboek. sookie eric shower![]()
![]()
![]()
Waah die preview.. tof ben zo benieuwd.. Enne die douche scene ga ik als de kids hier eens op bed liggen beluisteren.. Hopeloos vakantie hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOA die preview!!! http://www.hbo.com/true-b(...)FJWmcjIysgEhAGCyFzg=
Ja helemaal hotquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:04 schreef janeway het volgende:
[..]
Waah die preview.. tof ben zo benieuwd.. Enne die douche scene ga ik als de kids hier eens op bed liggen beluisteren.. Hopeloos vakantie hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-07-2011 20:07:21 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja helemaal hotik bedoel ja beter als je kinderen op bed zijn 18+ enzo.
![]()
![]()
Ik zou serieus ook gewoon boek 4lezen. Die heb je binnen een week uit!
EDIT: HIER TADAAA![]()
![]()
![]()
http://www.bung.co.nz/boo(...)to%20the%20World.pdfIk heb ze al joh, alle 10. En gelezen ook dussss komt wel goed hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:38 schreef janeway het volgende:
[..]
Ik heb ze al joh, alle 10. En gelezen ook dussss komt wel goed hier..
Ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef pendi het volgende:
Ze staan hier ook allemaal in de boekenkastDenk dat ik ze binnenkort maar weer us ga lezen, heerlijk!
Die nieuwe preview op de site van HBO ziet er errug vet uit!
Ik wel, ik spaar alles op (heb alleen aflevering 1 gezien) en dan kijk ik alles in één weekendquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Broer123 het volgende:
Nieuwe aflevering morgen!kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |