Geen idee, het is een film uit 2010 dus lijkt me sterk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien. Maar die kwam binnenkort op tv toch?
Komt een vrouw bij de dokter bedoel je?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is laatst op tv geweest! Twee weken geleden.
Ik heb het al gevonden... RTL heeft de rechten om 'm als eerste uit te zendenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, het is een film uit 2010 dus lijkt me sterk.
Ik ga aan m'n oma vragen of ze een kriebeltrui wil breien met dit plaatje erop. Roze natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik op mijn arm laten zetten.
Dat zou zo vet zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga aan m'n oma vragen of ze een kriebeltrui wil breien met dit plaatje erop. Roze natuurlijk.
Nee, echt De Gelukkige Huisvrouw. Ik heb toen niet gekeken omdat ik hem al gezien had.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter bedoel je?
Die kleurtjes, ik vrees.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik op mijn arm laten zetten.
Hij doet niks... Zelfs een 'defect' bordje is te veel gevraagdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Helemaal of ligt de site er gewoon uit?
Ah, nu wel...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij doet niks... Zelfs een 'defect' bordje is te veel gevraagd
quote:Sorry, this page is unavailable at the moment.
Due to maintenance, the iBOOD website or parts of it are temporarily unavailable. Please try again later.
Our apologies for the inconvenience.
Nog ff snel een paar films downloaden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
* op perron nog even wifi leached van trein
Vrijdag is het ook al Comic Sans MS Dayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
CAPSLOCK DAY DAN IS DIT MIJN DAG BEN GEK OP CAPSLOCK BEN BENIEUWD WANNEER HET SLECHTE INTERPUNCTIEDAG IS BEN IK OOK GEK OP.
Aaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
omdat ik net thuis ben, een donker huis in loop, zo naar bed ga en m'n moeder al naar bed is
Je pikt mijn tekstquote:
aaah, goede morgenquote:
* Crazy-M geeft Bella een bandenplaksetjequote:
Doe jij daar de bandenplaksetquote:
Aah vanavond dus brandhout voor de kachelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:18 schreef Renesite het volgende:
Meh.. 20min te vroeg beneden. Ma vroeg of ik wou gaan. Pa is een oerwoud aan het omzagen. (heeft nachtdienst gehad)
je moeder stuurde je gewoon weg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:18 schreef Renesite het volgende:
Meh.. 20min te vroeg beneden. Ma vroeg of ik wou gaan. Pa is een oerwoud aan het omzagen. (heeft nachtdienst gehad)
Die had verwacht dat ik me had verslapen. Normaal stap ik om half 7 mijn bed uitquote:
Half 7 stap ik mijn bed normaal uit.quote:
zeg dat danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half 7 stap ik mijn bed normaal uit.
Om kwart voor 7 kijkt mams om de hoek van 'moet jij niet weg of zo, dan kan ik op jouw kamer slapen'.
Ik: 'euh... nee, half 8?'
GOEDEMORGEN BRABADERTJEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Gek ding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN BRABADERTJEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Lief dingquote:
succes op schoolquote:
Do not know. En hier hoor ik alleen de vrachtwagens die een nieuwe Beter Bed aan het bevoorraden zijn.quote:
JvdB, het gaat hier zachtjesaan afkoelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Do not know. En hier hoor ik alleen de vrachtwagens die een nieuwe Beter Bed aan het bevoorraden zijn.
De onweersbuien die dinsdag over Nederland zullen trekken, komen eerder dan maandag was voorspeld. Tegen acht uur dinsdagochtend hingen de eerste zware onweersbuien al op zee ten westen van Zeeland, aldus een woordvoerder van WeerOnline.nl. ,,Het duurt niet lang voor ze aan land zijn."quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:25 schreef Kally het volgende:
[..]
JvdB, het gaat hier zachtjesaan afkoelen.
Voor onweer? Ik eerder voor die golfballen die nog eens schade gaan maken. Maar goed, hier schijnt het zonnetje nog, weinig aan de hand.quote:
voor onweer jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor onweer? Ik eerder voor die golfballen die nog eens schade gaan maken. Maar goed, hier schijnt het zonnetje nog, weinig aan de hand.
ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
Altijd mooi om te zien. Een paar jaar geleden liepen we buiten en toen kwam er zo'n rolwolk aan. Dat wa snog mooier. De regen wat minder die er uit kwam, maar het is maar water
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Roll-Cloud-Racine.jpg
En we waren echt nog 20 meter van ons huis verwijderd toen het losbarsttequote:
Hier ook.quote:
waarom water geven? Er komt straks genoeg water aan hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Ik sta hier gewoon in brandende zon de hortentia's water te geven!
Dan heb je geen verdoving meer nodig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef Zeroku het volgende:
Fijn joh, zo'n tandarts met dikke tieten.[ afbeelding ]
jij denkt dat we onze plantencontainers buiten laten staan met noodweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom water geven? Er komt straks genoeg water aan hoor
ow ik dacht de bloemen van je moeder's tuinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij denkt dat we onze plantencontainers buiten laten staan met noodweer?
Daar kwam het wel op neer jaquote:
haha nee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik dacht de bloemen van je moeder's tuin
Ik heb regen en onweerquote:
Ah, dus straks benauwd vies weer. Met die regen die gaat verdampenquote:
ik doe meequote:
De parkeerplaats staat vol waterquote:
Ik zie wel een wasstraat hier, maar voor de rest nog steeds zon. En ik kijk op buienradar, maar het ziet er de komende uren niet uit dat het gaat regenen.quote:
Ik denk dat we worden overgeslagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie wel een wasstraat hier, maar voor de rest nog steeds zon. En ik kijk op buienradar, maar het ziet er de komende uren niet uit dat het gaat regenen.
Ik ook, het viel ook wel mee. DIkkegordijnen die overdag gewoon dichtzitten, vloerverwarming die de benedenverdieping koel houdt en het is prima te harden. Maar ik denk dat we inderdaad de dans voor nu ontspringen. Misschien dat er vanavond nog wat gaat vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:42 schreef Laysa het volgende:
Ik heb wel gewoon onder mn dekbed geslapen....dat viel wel mee gelukkig
Ik ook hihiquote:
Gelukkig maar...ik moet nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, het viel ook wel mee. DIkkegordijnen die overdag gewoon dichtzitten, vloerverwarming die de benedenverdieping koel houdt en het is prima te harden. Maar ik denk dat we inderdaad de dans voor nu ontspringen. Misschien dat er vanavond nog wat gaat vallen.
haha gezellig dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Hier ook nog steeds zon, zon en nog eens zon.
Net twee uur met vijftig man in een lokaaltje zonder functionerende ramen of gordijnen gezeten. En in plaats van dat ik vijf seconden met rust wordt gelaten heeft ons mam nog geen seconde haar mond gehouden. Nee het kan me niks schelen dat de buurman van de oom van het nichtje van de overburen van oma haar enkel heeft verzwikt.
Wáááát!? Waarom zegt niemand iets! Hoe gaat het met 'm dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Nee het kan me niks schelen dat de buurman van de oom van het nichtje van de overburen van oma haar enkel heeft verzwikt.
Ik ook, om 4 uur als ik klaar benquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig maar...ik moet nog boodschappen doen
Ik ben blij dat jij met ons wilde delen dat de de buurman van de oom van het nichtje van de overburen van je oma dr enkel heeft verzwiktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Net twee uur met vijftig man in een lokaaltje zonder functionerende ramen of gordijnen gezeten. En in plaats van dat ik vijf seconden met rust wordt gelaten heeft ons mam nog geen seconde haar mond gehouden. Nee het kan me niks schelen dat de buurman van de oom van het nichtje van de overburen van oma haar enkel heeft verzwikt.
Oordopjes indoen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Lutte het volgende:
Bramquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
http://www.brammuller.nl/img/wordfeud.png
Met 'hoofd' bij scrabble 216 punten halen
dat is niet het normale bord tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
http://www.brammuller.nl/img/wordfeud.png
Met 'hoofd' bij scrabble 216 punten halen
Nope... das randomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is niet het normale bord toch
dans zequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehey! Onweer en regenEn ik moet naar de supermercado
Je wilt weg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Sstraks voortgangsgesprek...
Bijna juli.....
Er moet nog steeds iemand weg....
Ik???
Sim'ran.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef iBenny het volgende:
Wie zong ook alweer 'California King Bed'?
Wiequote:
wat danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht dat je wat anders bedoelde![]()
Is goed... dat ene potje is bijna afgelopen toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen we ook een spelletje random doen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
Het is trouwens niet zo dat ik net wakker ben hoor
Ja jij bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is goed... dat ene potje is bijna afgelopen toch?
Maar het regent hier nog steeds niet. Alleen dat benauwde gedoe dus. Maar wel zon.quote:
Ohw oeps...quote:
Hier miezert hetquote:Maar het regent hier nog steeds niet. Alleen dat benauwde gedoe dus. Maar wel zon.
Te makkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
En het schijnt dat de trein alweeeeeer niet rijdt..
Stremmingen bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. Heel veel stakingen, behalve mijn trein
Peter Beense draaide zich om?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef JJH het volgende:
Ik hoor op de radio dat er gister een aardbeving was in delfzijl!
kom je ook laat achter, en HOAX, want ik heb niks gemerkt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef JJH het volgende:
Ik hoor op de radio dat er gister een aardbeving was in delfzijl!
Ik heb gewoon geen infobesitas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom je ook laat achter, en HOAX, want ik heb niks gemerkt!
Swirlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm. K vond die swirl wel een lief cadeautje van mezelf
Ik om 8 uur, en ging om 3 uur slapen.quote:
Het is ook te warm om te slapen. Gelukkig was ik al bijna 32u wakker dus bij mij ging het prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik om 8 uur, en ging om 3 uur slapen.
OH IETS ACHTER DE SCHERMEN DAT IK GEWOON EIGENLIJKERG TREURIG VIND, MAAR GOED, ZE MOETEN HET ALLEMAAL ZELF WETENquote:
Toch wel balen c_a..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Te horen gekregen dat ik ontslagen word. Aan de ene kant blij natuurlijk, aan de andere verdrietig omdat ik nu geen duidelijkheid heb hoe het nu verder gaat.
Ik ga zo naar huis, deze week nog exitgesprek denk ik
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Te horen gekregen dat ik ontslagen word. Aan de ene kant blij natuurlijk, aan de andere verdrietig omdat ik nu geen duidelijkheid heb hoe het nu verder gaat.
Ohwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Die zal dan wel vrij belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook wel blij, maar de reden
Maar dat vertel ik nog wel
Je hebt in ieder geval je exit, daar was je op zoek naar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
Word waarschijnlijk 3 maandn op non actief gesteld, dus zal wel ontslag zijn per 1 juliquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Nja, je had het zelf al verwacht...
Hopelijk vind je ook snel wat anders
Standaard bij ontslag toch? Nog triester zijn de afwijzigingsbrieven bij solli's. Dat gaat al echt nergens meer omquote:
Zeker bij dit soort ontslagen. Als je bij een bank werkt en je hebt 1,5 ton achterover gedrukt is dat best een geldige reden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard bij ontslag toch? Nog triester zijn de afwijzigingsbrieven bij solli's. Dat gaat al echt nergens meer om
Ooooooooooooohwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH IETS ACHTER DE SCHERMEN DAT IK GEWOON EIGENLIJKERG TREURIG VIND, MAAR GOED, ZE MOETEN HET ALLEMAAL ZELF WETEN
Het is toch capslock day en ik zag niet dat mijn capslock aan stond. Dus boeien.
Had ik dat maar gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeker bij dit soort ontslagen. Als je bij een bank werkt en je hebt 1,5 ton achterover gedrukt is dat best een geldige reden.
En ons allemaal meenemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Eigenlijk had je gewoon een miljoen moeten stelen inderdaad, en met Rob naar Zuid Amerika vluchten.
Ja. Tenzij cao.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, 3 maand non actief.. Krijg je dan doorbetaald?
Vieze spelletjes en ontslagen ken ik. Heeft mijn stiefpa ook ondervonden een jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef Kally het volgende:
ik heb miran net gesproken, ze spelen een vies spelletje daar
Maar komt wel goed,Miran love you xxx
Ik dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Custom CSS
Was er ff mee aan het kutten
* Lutte begint vast keihard te rennen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb je net verteld wat je te wachten staat
Dus toch!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Thx allemaal, morgen exitgesprek en dan hoor ik meer
3 maanden non actief betekend idd 3 maanden doorbetaald
Weet je ook gelijk hoe jij eraan komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:34 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn moeder is echt gay..
we eten sla, goddank, met feta.. nu heeft ze gewoon naturel meegenomen.. zonder kruiden enzo![]()
![]()
Nope.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een erfelijke ziekte.. wist je dat niet?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat hoor ik morgen allemaal
Mijn ouders: ik ga over 3 maanden alles opzeggen bij de Rabo
Tuurlijk. Zij stellen jou op nonactief, daar hoef jij niet onder te gaan lijden door geen salaris te ontvangen?quote:
En kei besmettelijk, kranen, wc brillen, glazen.. Alles ontsmetten met die hap!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een erfelijke ziekte.. wist je dat niet?
Ik moest een beetje lachen om deze zinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even jurkje aan, tering wat heet.
Nu even naar tante, zij is slim en gaat me helpen
Wordt vervolgd....
Siep love you
Ik heb het liever in de winter! maar, gewoon 3 maand vakantie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de zomer is dat zeker wel lekker ja
Lekker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
Ik loop naar buiten, nietsvermoedend, ligt Ron achter het muurtje met een waterpistool.Dus nu ben ik nat.
Dat ligt aan jouw surfgedrag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Schaamlip-correctie? Kruiden iets? Wat zeggen jullie voor dingen dat ik die maffe reclames krijg?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
Mijn god ik ben geradbraakt, kutairco die warme lucht blaast, dat ding hoeft ook niet meer aan
Net nog wat winkels af om wat spullen te kopen voor de vakantie
Nu knalt mijn hoofd letterlijk uit elkaar van de warmte
Natte theedoek in de nek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
Mijn god ik ben geradbraakt, kutairco die warme lucht blaast, dat ding hoeft ook niet meer aan
Net nog wat winkels af om wat spullen te kopen voor de vakantie
Nu knalt mijn hoofd letterlijk uit elkaar van de warmte
Adoptie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef Kally het volgende:
Ik moet zo de deur nog uit, jongste halen van een feestje, ik haal meteen een chineesje
Ja ik denk ik voel me toch al klote, kan er nog wel een kind bijquote:
Als ie meteen het huishouden doet, ideaal!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk ik voel me toch al klote, kan er nog wel een kind bij
Dan wil ik hem ook wel eens lenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie meteen het huishouden doet, ideaal!
Jij mag datquote:
Morgen dus pasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, als ik buienradar moet geloven morgen vanaf 05.00 tot 14.00 hier
Als ik zo faal in mijn beroep word ik ontslagen. Hier zetten ze heel Nederland op hun kop en er is niets aan de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |