Geen idee, het is een film uit 2010 dus lijkt me sterk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien. Maar die kwam binnenkort op tv toch?
Komt een vrouw bij de dokter bedoel je?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is laatst op tv geweest! Twee weken geleden.
Ik heb het al gevonden... RTL heeft de rechten om 'm als eerste uit te zendenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, het is een film uit 2010 dus lijkt me sterk.
Ik ga aan m'n oma vragen of ze een kriebeltrui wil breien met dit plaatje erop. Roze natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik op mijn arm laten zetten.
Dat zou zo vet zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga aan m'n oma vragen of ze een kriebeltrui wil breien met dit plaatje erop. Roze natuurlijk.
Nee, echt De Gelukkige Huisvrouw. Ik heb toen niet gekeken omdat ik hem al gezien had.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter bedoel je?
Die kleurtjes, ik vrees.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik op mijn arm laten zetten.
Hij doet niks... Zelfs een 'defect' bordje is te veel gevraagdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Helemaal of ligt de site er gewoon uit?
Ah, nu wel...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij doet niks... Zelfs een 'defect' bordje is te veel gevraagd
quote:Sorry, this page is unavailable at the moment.
Due to maintenance, the iBOOD website or parts of it are temporarily unavailable. Please try again later.
Our apologies for the inconvenience.
Nog ff snel een paar films downloaden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
* op perron nog even wifi leached van trein
Vrijdag is het ook al Comic Sans MS Dayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
CAPSLOCK DAY DAN IS DIT MIJN DAG BEN GEK OP CAPSLOCK BEN BENIEUWD WANNEER HET SLECHTE INTERPUNCTIEDAG IS BEN IK OOK GEK OP.
Aaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
omdat ik net thuis ben, een donker huis in loop, zo naar bed ga en m'n moeder al naar bed is
Je pikt mijn tekstquote:
aaah, goede morgenquote:
* Crazy-M geeft Bella een bandenplaksetjequote:
Doe jij daar de bandenplaksetquote:
Aah vanavond dus brandhout voor de kachelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:18 schreef Renesite het volgende:
Meh.. 20min te vroeg beneden. Ma vroeg of ik wou gaan. Pa is een oerwoud aan het omzagen. (heeft nachtdienst gehad)
je moeder stuurde je gewoon weg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:18 schreef Renesite het volgende:
Meh.. 20min te vroeg beneden. Ma vroeg of ik wou gaan. Pa is een oerwoud aan het omzagen. (heeft nachtdienst gehad)
Die had verwacht dat ik me had verslapen. Normaal stap ik om half 7 mijn bed uitquote:
Half 7 stap ik mijn bed normaal uit.quote:
zeg dat danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half 7 stap ik mijn bed normaal uit.
Om kwart voor 7 kijkt mams om de hoek van 'moet jij niet weg of zo, dan kan ik op jouw kamer slapen'.
Ik: 'euh... nee, half 8?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |