abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:07:38 #1
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98746611
Boosdoener :

Klacht : Zo lekker dat ik teveel op heb en nu stuiter ik van de suiker :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_98746635
:')

Mensen die energiedrankjes drinken. :')_!
pi_98746693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Socios het volgende:

Mensen die op topics reageren na middernacht :')
pi_98746704
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:

[..]

pi_98746706
Het had een terechte klacht geweest als je die teringhitte bedoelde.
pi_98746722
quote:
Mensen die dan al slapen. :')
pi_98746739
quote:

[..]

mensen die 12 zijn en middernacht laat vinden :')
Of toch du vader?
pi_98746797
quote:

Ronduit gelul; derhalve onherroepelijk verworpen. Jij maakt altijd de denkfout dat jij kan praten voor 'alle FOK!kers die..' en dan stel je ook nog eens dat jouw standpunt 'normaal' vertegenwoordigt, absurde suggestie, zie daarvoor mijn eerdere toelichting rondom jouw afwijking en handicap. Houd op met al die diarree, jij mag klachten uiten, maar spreek voor jezelf en doe niet alsof jij weet wat iedereen wil, dat weet je namelijk niet. Doe ook niet of jij weet wat normaal is en 'waar FOK! voor bedoeld is'. Dat weet je niet en dat verzin je gewoon, afgestemd op je eigen absurde afwijkende gedrag.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:11:46 #9
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98746816
quote:

Best lekker hoor :@ Beter dan de gewone cola/7up/fanta. En ze hadden geen taksi meer :'(
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_98746821
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

mensen die 12 zijn en middernacht laat vinden :')
hoezo trek je de conclusie dat ik na middernacht laat vind
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:12:06 #11
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_98746833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Ronduit gelul; derhalve onherroepelijk verworpen. Jij maakt altijd de denkfout dat jij kan praten voor 'alle FOK!kers die..' en dan stel je ook nog eens dat jouw standpunt 'normaal' vertegenwoordigt, absurde suggestie, zie daarvoor mijn eerdere toelichting rondom jouw afwijking en handicap. Houd op met al die diarree, jij mag klachten uiten, maar spreek voor jezelf en doe niet alsof jij weet wat iedereen wil, dat weet je namelijk niet. Doe ook niet of jij weet wat normaal is en 'waar FOK! voor bedoeld is'. Dat weet je niet en dat verzin je gewoon, afgestemd op je eigen absurde afwijkende gedrag.
_O_
pi_98746867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef Shalimar het volgende:
Allang nietig verklaard; heeft derhalve nooit bestaan.
pi_98746878
Mensen die niet kunnen slapen van een beetje suiker :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_98746892
Aids in een blikje.
Ja.
pi_98746908
Energydrink als spoelwater gebruiken :')_!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Socios het volgende:

[..]

:D _O-
pi_98746949
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Socios het volgende:

[..]

Deze zin is per direct ongeldig verklaard, jij ontduikt voortdurend bewijslast, een hele nare drogredenatie (nog los van de hilarische suggestie dat jij de autoriteit hebt om iets/iemand/een zin/uitspraak onherroepelijk te verwerpen _O- . Je klacht stelt dat mensen niet mogen klagen over topics omdat hun 'handicap' geen grond is voor een klacht, de 'handicap' is in dit geval wanneer zij energiedrankjes benutten. Jouw klachten hebben regelmatig te maken met jouw handicap, daarmee heb je met deze klacht al je andere klachten ongeldig verklaard, gefeliciteerd!
pi_98746982
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Shalimar het volgende:
Deze zin is per direct ongeldig verklaard, jij ontduikt voortdurend bewijslast, een hele nare drogredenatie (nog los van de hilarische suggestie dat jij de autoriteit hebt om iets/iemand/een zin/uitspraak onherroepelijk te verwerpen _O- . Je klacht stelt dat mensen niet mogen klagen over topics omdat hun 'handicap' geen grond is voor een klacht, de 'handicap' is in dit geval wanneer zij energiedrankjes benutten. Jouw klachten hebben regelmatig te maken met jouw handicap, daarmee heb je met deze klacht al je andere klachten ongeldig verklaard, gefeliciteerd!
Reeds verwezen naar het land der fabelen.
pi_98747052
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Bespottelijke aantijging.
pi_98747108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Shalimar het volgende:
Bespottelijke aantijging.
Allesbehalve.
pi_98747129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Socios het volgende:

[..]

Allesbehalve.
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je 'pertinent weigert' om op wat voor wijze dan ook te reflecteren op jouw standpunt en met name de redenatie erachter (waarmee vervolgens al je eerdere posts in een ander perspectief worden geplaatst) en je toevlucht zoekt tot drogredenaties, verwerpingen, verwijzingen naar 'het land der fabelen' etc.
pi_98747284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Shalimar het volgende:
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je 'pertinent weigert' om op wat voor wijze dan ook te reflecteren op jouw standpunt en met name de redenatie erachter (waarmee vervolgens al je eerdere posts in een ander perspectief worden geplaatst) en je toevlucht zoekt tot drogredenaties, verwerpingen, verwijzingen naar 'het land der fabelen' etc.
Pertinent niet waar.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:22:58 #22
344703 epischepeter
look its a double rainbow!!!!!
pi_98747349
die energie drank bestaat niet alleen uit suiker
er zit ook allemaal syntethische troep in die je echt niet in je systeem wil hebben
maar het is gewoon te lekker en ik gebruik dit wel is (staat naast mijn ps3)
als ik black ops geleend heb van mij zwager en het gaat voor de verandering eens goed
in de multiplayer zo goed zelfs dat de vele campers die je hebt ook gewoon zonder moeite aankan
The absense of evidence is not the evidence of absense
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:23:35 #23
244933 trovey
Nachtoele
pi_98747375
Onderonsje heren? :') Kunnen we de popcorn al pakken? >:)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:23:52 #24
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_98747385
Onzin, ieder mens kan slapen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_98747414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Gast, jij kan nergens naar verwijzen, je hebt geen enkele autoriteit, jouw uitspraken zijn net zo goed (slechte) verzamelingen van woorden zonder dat je daar op basis van status, inhoud of autoriteit gevolgen aan kan verbinden. Jouw pogingen om bewijstlast te ontduiken met uitspraken als 'pertinent niet waar' etc. zijn als stuiptrekkingen. Dat is in dit geval een metafoor, ik denk niet dat je echt doodgaat, maar je presteert het om nooit op de inhoud in te hoeven gaan en allerlei slecht (of niet) onderbouwde uitspraken te doen en vervolgens denk je te volstaan met dingen "te verklaren tot". Dat is vooral heel erg grappig, alleen als je dat bij een sollicitatiegesprek doet kan ik begrijpen dat het de mist in gaat. Dit is geen metafoor en geen grap, maar je argumentatievaardigheden zijn echt heel beperkt, je hebt de helft van de tijd niet door wanneer iets een grap is en de andere helft ga je voorbij aan de werkelijke inhoud van een post.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2011 00:29:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')