Rooten?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze kunnen fakking chille dingen maken voorAndroid
maar ik wil het ook maar ik kan het niet. :")
Geen idee, het was een locker voor je telefoon en dat was gewoon een widget. Dus ik betwijfel of het geroot is, ik denk dat ie hem zelf gewoon een mooi uiterlijk heeft gegeven.quote:
Iddquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar mag je je topic niet afsluiten met groetjes.
Groetjesquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar mag je je topic niet afsluiten met groetjes.
Het is maar een note hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Heb ik wel voorover, bij zo'n user.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Heb ik wel voorover, bij zo'n user.
Oh, en jij krijgt het niet voor elkaar dat ding te downloaden/installeren?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, het was een locker voor je telefoon en dat was gewoon een widget. Dus ik betwijfel of het geroot is, ik denk dat ie hem zelf gewoon een mooi uiterlijk heeft gegeven.
Niet de specifieke die hij heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oh, en jij krijgt het niet voor elkaar dat ding te downloaden/installeren?
Lol, jij troll.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
Mensen voor troll uitmaken mag niet blijkbaar.
PCprob is ook geen troll.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen voor troll uitmaken mag niet blijkbaar.
Het is gewoon een kwalquote:
Pff... weer Etsu en Computerprobleem.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Cadeau voor geslaagd zijn #2
Hoi trouwens
het is ook gewoon de waarheid, sommige mensen hebben gewoon rijke oudersquote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind melden dat je 1000 euro hebt gekregen wel een troll-actie.
Het is gerechtvaardigd, computerprobleem is gewoonquote:
Duizend dollar was het.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind melden dat je 1000 euro hebt gekregen wel een troll-actie.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het is ook gewoon de waarheid, sommige mensen hebben gewoon rijke ouders
quote:
*oom.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het is ook gewoon de waarheid, sommige mensen hebben gewoon rijke ouders
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu en Computerprobleem zijn als een 30 jaar getrouwd koppel.
Hoe was de BBQquote:
Iel.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu en Computerprobleem zijn als een 30 jaar getrouwd koppel.
Dan negeer je hem gewoon.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is gerechtvaardigd, computerprobleem is gewoon
Precies, 1000 euro van alleen je oom is echt van de gekken.quote:
Ja wel goed, alleen niet veel gegeten. Veeeeel te warm! Morgen weer een.quote:
Ja die warmtequote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wel goed, alleen niet veel gegeten. Veeeeel te warm! Morgen weer een.Alleen ik weet niet wat ik overdag moet doen.
Duizend dollar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, 1000 euro van alleen je oom is echt van de gekken.
Dat is wat ik in totaal, dus van iedereen inclusief laptop heb gekregen
125 euro en 1000 dollar is een wereld van verschil.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb 125 euro in totaal gekregen, maar daarom geloof ik computerprobleem nog wel.
No shit, maar dat is geen reden om het niet te geloven.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
125 euro en 1000 dollar is een wereld van verschil.
Je kan ook overal een probleem van maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
125 euro en 1000 dollar is een wereld van verschil.
Het komt een stuk ongeloofwaardiger over. Beter geformuleerd. Tevreden?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
No shit, maar dat is geen reden om het niet te geloven.
Een computerprobleem welteverstaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem van maken.
Ja, morgen wordt het nog warmer.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die warmte. Ga morgen mee terrasje pakken dit dat
Weinig, maar hij doet er zo opschepperig overquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Serieus, wat boeit het nou wat een ander heeft gekregen.
Precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weinig, maar hij doet er zo opschepperig over
Dat van dat geld had op zich nog wel gekund, maar in combinatie met de rest van zijn posts? Plus al die onzin die hij in de rest van de topics gezegd heeft?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
No shit, maar dat is geen reden om het niet te geloven.
Cabaret niks voor je?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Een computerprobleem welteverstaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou en, laat hem lekker. Je bent niet verplicht om zijn berichtjes te lezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weinig, maar hij doet er zo opschepperig over
Pas maar op hoor, niet zo vuig praten over de mods. Anders krijg je er nog een noot bij. Jij boefje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Maar hou maar over op met praten over hem, want dat vindt Maraca niet lief en krijg je ook 2 notes omdat ze niet met dat systeem kan omgaan.
's Avonds gaat het toch regenen, onweren, stormen ALLESquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het nog warmer.Misschien 's avonds even zwemmen in de Lek.
Ja best, maar ik ken toch helemaal niemand!
Ja, of ze gooit er een slotje op. Kunnen we nadenken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Maar hou maar over op met praten over hem, want dat vindt Maraca niet lief en krijg je ook 2 notes omdat ze niet met dat systeem kan omgaan.
ben jij een kloon van swarmahoerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en, laat hem lekker. Je bent niet verplicht om zijn berichtjes te lezen.
Hij is niet verplicht om er zo over te doenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou en, laat hem lekker. Je bent niet verplicht om zijn berichtjes te lezen.
Ik weet het wel zekerquote:
Goed bezigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
Duizend dollar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
Gaat dit nog steeds over die 1000 euro?!
1000 dollar!@!@quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
Gaat dit nog steeds over die 1000 euro?!
Bingo.quote:
Ohja, dat zeiden ze.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
's Avonds gaat het toch regenen, onweren, stormen ALLES?
Haha, ga maar met twee vrienden. Maar moet je wel helemaal naar Zwolle komen rijden.
Allicht. Derde toetsenbord van deze week ben ik mee bezig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken om mensen op het wereldweb. Zitten jullie ook hard te tikken en met rode hoofden te lezen?
Ja. Ik ben verbrand.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken om mensen op het wereldweb. Zitten jullie ook hard te tikken en met rode hoofden te lezen?
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studiequote:
Ja, wat is er?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft er hier iemand nog meer verstand van kutten met Android?
Ach, 't is wat overdreven. Maar ik maak me er niet druk om.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studie.
Bedenk nu dat je van ieder familielid zoiets zou krijgenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Boeiend. Ken lui die een dikke laptop krijgen voor hun slagen. Ook al hebben ze die niet per se nodig voor hun studie.
Oja, hoe chillquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, dat zeiden ze.
Maar OV dit dat, intercity vanuit Utrecht.
NOU EN.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bedenk nu dat je van ieder familielid zoiets zou krijgen
Mensen maken graag overal een probleem van.quote:
Ik moet me inhouden om hem niet nog een keer te makenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen maken graag overal een probleem van.
Ja, maar ik weet de weg niet meer, ben er maar een keer geweest.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja, hoe chill.Centrum is prima te doen vanaf 't station
Kan er niet mee omgaaaanquote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Meh, vind het unlockscherm zoals die nu is ook al wel primo.
Leuke grapn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen maken graag overal een probleem van.
Hilarische grap inderdaad, behalve dat het geen grap is.quote:
Ik doelde op 'probleem'.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hilarische grap inderdaad, behalve dat het geen grap is.
met je vinger zo'n balkje wegschuiven is ook wel erg lastigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet de weg niet meer, ben er maar een keer geweest.Plus het is scary.
[..]
Kan er niet mee omgaaaan
EN ZE BLIJVEN KOMENquote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hilarische grap inderdaad, behalve dat het geen grap is.
Vriend van me komt ook met de trein, of ik fiets via het station richting de stad. Haha, maar we meeten sowieso nog wel een keerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet de weg niet meer, ben er maar een keer geweest.Plus het is scary.
[..]
Kan er niet mee omgaaaan
Ik vind het gewoon niet fijn klaar. Kan toch.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
met je vinger zo'n balkje wegschuiven is ook wel erg lastig
Ja, ik zal wel eens denken, misschien verzamel ik wel de moe.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Vriend van me komt ook met de trein, of ik fiets via het station richting de stad. Haha, maar we meeten sowieso nog wel een keer.
Ik was alweer vroeg op, het voelt best laatquote:
Ik ben sinds 10 uur wakker. Mijn wekker gaat steeds vroeger. Misschien lukt het dan om in de rest van de vakantie wel op tijd naar bed te gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik was alweer vroeg op, het voelt best laat
Nou de clockwidget is minimalistic text en die heb ik nu gedownload. Maar ik wil hem dus ook als lockscreen en ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die staat in een topic neem ik aan? Staat er verder geen info bij? Ik kan er nu weinig mee.
8 uur hier, ziekenhuis ftw.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben sinds 10 uur wakker. Mijn wekker gaat steeds vroeger. Misschien lukt het dan om in de rest van de vakantie wel op tijd naar bed te gaan.
Ik ben nu aan het terugwerken naar 9 uur, ik zit nu op half 10quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben sinds 10 uur wakker. Mijn wekker gaat steeds vroeger. Misschien lukt het dan om in de rest van de vakantie wel op tijd naar bed te gaan.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel eens denken, misschien verzamel ik wel de moe.Vind het niet zozeer eng om jou te ontmoeten, maar meer je vrienden. Die ken ik niet eens.
Mwah, is meer omdat ik ze niet ken en hun mij niet kennen. Dadelijk gaan ze raar over mij denken, zo'n vage braboquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef yosander het volgende:
[..]. Hehe, nou 't zijn niet de engsten, kan ik je vertellen
.
Jij wint.quote:
Wat ga je eigenlijk in Luxemburg doen? Vakantie vieren?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het terugwerken naar 9 uur, ik zit nu op half 10
Mijn ritme is weer goed tegen de tijd dat ik naar luxemburg ga
Jawohlquote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk in Luxemburg doen? Vakantie vieren?
Is lekker.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
Dit is fokt op G, morgenochtend 9 uur rijles.
Ik heb nu de gratis versie, Applanet werkt niet.quote:
Ja nee snap je welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, is meer omdat ik ze niet ken en hun mij niet kennen. Dadelijk gaan ze raar over mij denken, zo'n vage brabo
Ben er bijnaquote:
Wat is daar lekker aanquote:
Ja natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Ik moet naar forum@fok.nl mailen als ik wil weten waarom ik twéé notes heb gekregen, en niet één. Zal ik het doen?
Als je hierover schrijft kun je er nog een paar verwachten, hm?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Ik moet naar forum@fok.nl mailen als ik wil weten waarom ik twéé notes heb gekregen, en niet één. Zal ik het doen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Kaasrol het volgende:
Oh fuck, er zit zo'n plekje op mijn laptop en als ik daar met mijn arm tegen aan kom dan krijg ik één pijnlijke schok. Doet pijn
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je hierover schrijft kun je er nog een paar verwachten, hm?
Dat is een geheel andere app, niet een lock switcher, maar het is een widget voor fancy looks.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is lekker.
[..]
Ik heb nu de gratis versie, Applanet werkt niet.
Fakking chill, niet druk op de weg dit dat. En je hebt de rest van de dag vrij.quote:
Heb best wel zin om een beetje terrasje te zitten namelijk, ik heb nu 800 harde euro's.quote:
Nou, hij is met dezelfde gemaakt, zover ik kan zien. Maar er staat verder in het topic op tweakers ook niks over hoe die app heet, dus ik zit maar een beetje te kutten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere app, niet een lock switcher, maar het is een widget voor fancy looks.
Nee. Ik ben 2 x gefaald om 9 uur, 3e keer was 's middags en slaagde ik glansrijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur is een goede tijd om je examen te hebben
Er zit nu ook zo'n plekje op mijn arm, nu voel ik het niet meer behalve daar. Nu weet ik niet of het mijn arm is of mijn laptop, ik kan het nu iig niet meer ergens anders voelen.quote:
Oké. Dat klinkt best raar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er zit nu ook zo'n plekje op mijn arm, nu voel ik het niet meer behalve daar. Nu weet ik niet of het mijn arm is of mijn laptop, ik kan het nu iig niet meer ergens anders voelen.
Als ik het nog een keer krijg stuur ik hem terug, er waren wel lekstroom problemen mee heb ik gehood...
Als ik bij die plaatkes kijk zie ik eigenlijk alleen maar strakke achtergronden, en geen unlockerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Ik ben 2 x gefaald om 9 uur, 3e keer was 's middags en ik slaagde ik glansrijk.
Ja oké, 's middags vrij gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Fakking chill, niet druk op de weg dit dat. En je hebt de rest van de dag vrij.
[..]
Heb best wel zin om een beetje terrasje te zitten namelijk, ik heb nu 800 harde euro's.
Check, 08.55 uurquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur is een goede tijd om je examen te hebben
Ja, ik weet het ook niet precies, ik kan het ook niet vinden, dat is het kutte.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik bij die plaatkes kijk zie ik eigenlijk alleen maar strakke achtergronden, en geen unlocker
Nou je hoort het nog wel van me want je moet vroeg op.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja oké, 's middags vrij gelukkig.
Nou, je bent welkom, dat weet je!
Klopt, maar ga nog niet pitten. Beetje misplaatste emoticonquote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet precies, ik kan het ook niet vinden, dat is het kutte.
[..]
Nou je hoort het nog wel van me want je moet vroeg op.
Ja, ik ga daar maar tegen je praten, hier volgt iedereen onze privé gesprekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar ga nog niet pitten. Beetje misplaatste emoticon. Oeh, zie msn knipperen
.
vind ik ookquote:
Jammerquote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar maar tegen je praten, hier volgt iedereen onze privé gesprekken.
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jammerprivé gesprekken zijn boeiend
Jammer Emmaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mwa.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Emma zat net lekker mee te lurken
Ik wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
morgen heb je 8 notes
Laat toch lekker, niemand geeft om notes
Hoezo?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
Die notes bestaan alleen maar om eerder van Ted af te zijn.
Omdat ze veelal bestaan uit enkel een citaat of éénwoordig commentaar. En dan word je nieuwsgierig, betaal je EUR 4,50 om alleen maar wat hersengebraak van de bevelhebbers hier te lezen.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze veelal bestaan uit enkel een citaat of éénwoordig commentaar. En dan word je nieuwsgierig, betaal je EUR 4,50 om alleen maar wat hersengebraak van de bevelhebbers hier te lezen.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]!!!!!!1
Nou, gelukkig dat ik niet zo naïef ben.
Moet je dat per keer betalen of eenmalig? Misschien doe ik het wel, ik ben nieuwsgierig waar die ene note van isquote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ze veelal bestaan uit enkel een citaat of éénwoordig commentaar. En dan word je nieuwsgierig, betaal je EUR 4,50 om alleen maar wat hersengebraak van de bevelhebbers hier te lezen.
Niet doen, dan geef je de mods alleen maar zin. Des eerder ze van Ted af zijn, des eerder ze de mods kunnen betalen voor wat moderatiewerk. Heel triest, ik weet het.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je dat per keer betalen of eenmalig? Misschien doe ik het wel, ik ben nieuwsgierig waar die ene note van is
Dat is zonde. Je moet pas gaan kijken als je er honderd hebt of zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je dat per keer betalen of eenmalig? Misschien doe ik het wel, ik ben nieuwsgierig waar die ene note van is
Moderatoren zullen nooit betaald worden voor hun werk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen, dan geef je de mods alleen maar zin. Des eerder ze van Ted af zijn, des eerder ze de mods kunnen betalen voor wat moderatiewerk. Heel triest, ik weet het.
Dus je kan ze dan maar 1 keer zien?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is zonde. Je moet pas gaan kijken als je er honderd hebt of zo.
Ja. Eenmalig. Met twee weken vertraging.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus je kan ze dan maar 1 keer zien?
En wie is ted..?
Dat is echt gierigquote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Eenmalig. Met twee weken vertraging.
De Ted-Teller slinkt nog steeds!
5 uur.quote:
's Middags? Ik moet om twaalf uur werken, tot acht uur, dus dat gaat het hem niet worden. Het spijt me.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
Wat nog beter is, Etsu, gewoon rond achten morgenochtend gaan slapen. Dan heb je een koele nacht om te beleven. Vervolgens word je rond vijven weer wakker en kun je genieten van het noodweer.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
's Middags? Ik moet om twaalf uur werken, tot acht uur, dus dat gaat het hem niet worden. Het spijt me.
's ochtends, 's middags, maakt niet uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
's Middags? Ik moet om twaalf uur werken, tot acht uur, dus dat gaat het hem niet worden. Het spijt me.
Ontbijten.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kun je voor achten douchen en om klokslag acht uur aan het ontbijt zitten.
Jij ontbijt serieus niet?quote:
Geld uitgeven is leuk.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ik geef de laatste tijd veel te veel geld uit. Het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen is op. Dat was niet de bedoeling.
Je mag het invullen zoals je wil. Ik geef de voorkeur - en vergeef me deze afwijking van m'n principe - aan een volkorenboterham met kaas, een kopje koffie en wat sinaasappelsap.quote:
Ga ook werkenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ik geef de laatste tijd veel te veel geld uit. Het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen is op. Dat was niet de bedoeling.
Ontbijt en lunch in één.quote:
Dat vind ik knap, ik eet bij mijn ontbijt op een schooldag al 5 boterhammenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ontbijt en lunch in één.
Tijdens de schooldagen ontbeet ik nooit, nee. Behalve tosti om kwart over elf.
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.quote:
Nee, tot jij het zei.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Had je het wel door? Was je weer eens mods aan het afkraken?
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.
Niets mis met werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Liever 'gratis' lessen dan een paar maanden werken.
O, dan heb je niks te zeuren ook want ik moet het allemaal zelf betalenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.
Je deed vwo toch? Dan is het leren van de theorie echt zo gedaan, hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Liever 'gratis' lessen dan een paar maanden werken.
Dat weet ik.quote:
Nee, havo.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je deed vwo toch? Dan is het leren van de theorie echt zo gedaan, hoor.
Boek.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe leren jullie theorie eigenlijk? Uit een boek of online?
Ik heb een boek en CD-rom.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Had al bromfietsrijbewijs dus kende veel theorie al. Maar heb de onderdelen die ik nog niet kende een keer doorgebladerd. Oefenexamen gemaakt en aan de hand daarvan sommige onderdelen herhaaltquote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Deed jij geen examen dan? Maar succesquote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
SLAPUHHHH... eerst broek uit doen.. daarna slapuh.
Wens me succes met mijn deeltentamen natuurkunde morgen :|..
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Had al bromfietsrijbewijs dus kende veel theorie al. Maar heb de onderdelen die ik nog niet kende een keer doorgebladerd. Oefenexamen gemaakt en aan de hand daarvan sommige onderdelen herhaalt.
Da's wel duidelijk danquote:Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Theorie geleerd en online examens gemaakt.
Hij gaat staatsexamen doen geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Deed jij geen examen dan? Maar succes!
Ik ben dit jaar inderdaad voor mijn VWO eindexamen geslaagdquote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij gaat staatsexamen doen geloof ik.En nu naar school voor natuurkunde.
Aah, lijkt me niets om drie jaar natuurkunde in zes weken te moeten doenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar inderdaad voor mijn VWO eindexamen geslaagd..
Maar ik had geen natuurkunde, en dat heb ik wel nodig voor Biomedische Wetenschappen.
Dusch moet ik mijn vakantie opofferen voor elke dag geweldig leuk naar Utrecht met de trein geweldig leuk natuurkunde in 6 weken (strx nog 3 whooppiee) er in stampen ..
Wat heb je d'r mee gedaan dan (of laten doen)quote:
Ik post zo iets.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat heb je d'r mee gedaan dan (of laten doen)?
Hij is gebannedquote:
Dat lijkt mij niet, waarschijnlijk een weekje.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, waarschijnlijk een weekje.
Ok, maar dan is EXA SC dicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, hij komt binnenkort gewoon weer terug.
Ik hoorde op de 29e, omdat dan de uitslag van de herkansing bekend is.. maar misschien is het ook wel later.. ik weet het niet..quote:
Maak daar maar meteen top listener van.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik maak van Cass Lowe een top track
Na het derde tijdvakquote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoorde op de 29e, omdat dan de uitslag van de herkansing bekend is.. maar misschien is het ook wel later.. ik weet het niet..
Sowiesoquote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak daar maar meteen top listener van.
Met Sanderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen op het terras zitten.
In Zwolle.
Nou en, dit is een vrij land, democratie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
Als jullie zo door gaan krijgen jullie ook nog een ban.
Ja, met mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen op het terras zitten.
In Zwolle.
Sowiesoquote:
Iemand zette die zaterdag op, en het origineel was al rukquote:
Het is een cover van dat 'wtf' nummerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb geen speakers, maar ik vind het al eenwaard.
Origineel klinkt zo nog best aardig ja. HET IS EEN COMPLOT ZEG IK JE!!!1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand zette die zaterdag op, en het origineel was al ruk
Zou wel een slimme marketingtruc zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Origineel klinkt zo nog best aardig ja. HET IS EEN COMPLOT ZEG IK JE!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |