Dat is een geheel andere app, niet een lock switcher, maar het is een widget voor fancy looks.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is lekker.
[..]
Ik heb nu de gratis versie, Applanet werkt niet.
Fakking chill, niet druk op de weg dit dat. En je hebt de rest van de dag vrij.quote:
Heb best wel zin om een beetje terrasje te zitten namelijk, ik heb nu 800 harde euro's.quote:
Nou, hij is met dezelfde gemaakt, zover ik kan zien. Maar er staat verder in het topic op tweakers ook niks over hoe die app heet, dus ik zit maar een beetje te kutten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere app, niet een lock switcher, maar het is een widget voor fancy looks.
Nee. Ik ben 2 x gefaald om 9 uur, 3e keer was 's middags en slaagde ik glansrijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur is een goede tijd om je examen te hebben
Er zit nu ook zo'n plekje op mijn arm, nu voel ik het niet meer behalve daar. Nu weet ik niet of het mijn arm is of mijn laptop, ik kan het nu iig niet meer ergens anders voelen.quote:
Oké. Dat klinkt best raar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er zit nu ook zo'n plekje op mijn arm, nu voel ik het niet meer behalve daar. Nu weet ik niet of het mijn arm is of mijn laptop, ik kan het nu iig niet meer ergens anders voelen.
Als ik het nog een keer krijg stuur ik hem terug, er waren wel lekstroom problemen mee heb ik gehood...
Als ik bij die plaatkes kijk zie ik eigenlijk alleen maar strakke achtergronden, en geen unlockerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Ik ben 2 x gefaald om 9 uur, 3e keer was 's middags en ik slaagde ik glansrijk.
Ja oké, 's middags vrij gelukkigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Fakking chill, niet druk op de weg dit dat. En je hebt de rest van de dag vrij.
[..]
Heb best wel zin om een beetje terrasje te zitten namelijk, ik heb nu 800 harde euro's.
Check, 08.55 uurquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
9 uur is een goede tijd om je examen te hebben
Ja, ik weet het ook niet precies, ik kan het ook niet vinden, dat is het kutte.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik bij die plaatkes kijk zie ik eigenlijk alleen maar strakke achtergronden, en geen unlocker
Nou je hoort het nog wel van me want je moet vroeg op.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja oké, 's middags vrij gelukkig.
Nou, je bent welkom, dat weet je!
Klopt, maar ga nog niet pitten. Beetje misplaatste emoticonquote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet precies, ik kan het ook niet vinden, dat is het kutte.
[..]
Nou je hoort het nog wel van me want je moet vroeg op.
Ja, ik ga daar maar tegen je praten, hier volgt iedereen onze privé gesprekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar ga nog niet pitten. Beetje misplaatste emoticon. Oeh, zie msn knipperen
.
vind ik ookquote:
Jammerquote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar maar tegen je praten, hier volgt iedereen onze privé gesprekken.
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jammerprivé gesprekken zijn boeiend
Jammer Emmaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mwa.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Emma zat net lekker mee te lurken
Ik wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
morgen heb je 8 notes
Laat toch lekker, niemand geeft om notes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |