quote:
Grapjequote:
Ik weet niet wat jij lult, maar daar lag het niet aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
Zakken voor je examen omdat je te veel tijd op/aan het internet besteed
ONTERECHT ONTERECHT IK BEN HET ER NIET MEE EENS INDOCTRINATIE ILLUMINATIE ONTERECHT SCHANDE IK ROEP EEN REVOLUTIE UITquote:
Verworpen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ONTERECHT ONTERECHT IK BEN HET ER NIET MEE EENS INDOCTRINATIE ILLUMINATIE ONTERECHT SCHANDE IK ROEP EEN REVOLUTIE UIT
Waar lag het eigenlijk aan Ets?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lult, maar daar lag het niet aan.
Een nickname, voor een nickname.quote:
Ik zei: ik wil niet dat het in SC komt te staan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beperkte hersencapaciteit.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Een nickname, voor een nickname.
sryquote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei: ik wil niet dat het in SC komt te staan.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nee maar Ets, het is goed hoor. Zakken is niet eens erg maar dat weet je ook wel. Dat het privé is snap ik wel.
Een tikje tegen mijn bips?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Openbaar maken van persoonlijke gegevens. Daar staat een straf op,.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nee maar Ets, het is goed hoor. Zakken is niet eens erg maar dat weet je ook wel. Dat het privé is snap ik wel.
Met een zweep.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een tikje tegen mijn bips?
R_R weet wat ik bedoelquote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef jordyqwerty het volgende:
what i mean is all i need is, just a little bit emotion
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Tering wat thyfusheet in een aircoloze auto
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Tering wat thyfusheet in een aircoloze auto
quote:
kan niet twee keer dezelfde reactie posten wat stomquote:
Ik lekker welquote:Op maandag 27 juni 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kan niet twee keer dezelfde reactie posten wat stom
Iedere keer met de treinquote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeilijk doen terwijl ze mensen zoeken bij de Appie Alexandrium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik heb er maar 1, en ik heb geen flauw idee waarvoorquote:
Ik heb er ook 1 sinds kortquote:Op maandag 27 juni 2011 17:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, en ik heb geen flauw idee waarvoor
wat zei je van tevoren?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Etsu het volgende:
Lekker rebels.Hoe meer notes, hoe rebelser je bent.
ik heb je er een gegeven jongenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:52 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had gedacht er wel een te krijgen voor al die naamtopics van de week, maar die bleef uit
Die note staat anders niet op shop.fok.nlquote:
Dan mag ik ook niet praten over waar ik ga solliciterenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die note staat anders niet op shop.fok.nl
Rabobank.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Flitskikker het volgende:
Kansloze prijs
http://www.rabobank.nl/pa(...)twitteractie/default
Zo is FOK!.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom moet je betalen om je notes te zien? Je moet betalen om te kijken wat je fout doet om jezelf te verbeteren
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen hebben al hun geld bij de ABN AMRO gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om Danny's nieuwe deurbel te financierenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom moet je betalen om je notes te zien? Je moet betalen om te kijken wat je fout doet om jezelf te verbeteren
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulp van de overheid nodig hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen hebben al hun geld bij de ABN AMRO bank gezet.
Eigenlijk ben je gewoon veel te braaf.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
24. Niet zoveel als je mijn aantal berichten bekijkt.
ING.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hulp van de overheid nodig hebben
ING
Danny heeft anders wel Yvonne hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alle chicks voor Dannys neus wegkaapt.
Haha Danny is te oud voor chicks.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je alle chicks voor Dannys neus wegkaapt.
Eigenlijk wel. Maar ik word gewoon nooit genoteerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon veel te braaf.
Dan ben je niet rebels genoeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik word gewoon nooit genoteerd.Zelfs niet wanneer ik dingen zeg die echt niet door de beugel kunnen.
Je hebt 24 notes en je vindt jezelf braaf? In hoeveel tijd?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik word gewoon nooit genoteerd.Zelfs niet wanneer ik dingen zeg die echt niet door de beugel kunnen.
Ik krijg zelfs notes voor het zeggen van 'terechte klacht' of 'vervelend inderdaad.'quote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte reputatie dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs notes voor het zeggen van 'terechte klacht' of 'vervelend inderdaad'.
Twee jaar en vijf dagen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt 24 notes en je vindt jezelf braaf? In hoeveel tijd?
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eigenlijk juist nog rebelser. Verboden dingen doen en niet gepakt worden.
Je betaalt om je notes te zien?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs notes voor het zeggen van 'terechte klacht' of 'vervelend inderdaad.'
Ik heb er geen gekregen, dus die kans acht ik kleinquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef Joosterd het volgende:
Vlak voor de EXA SC had ik er nog 1. Ik denk dat ik er sowieso in heb gekregen vorige week voor het openen van naamtopics in KLB over Heroinjunkie.
Dat kun je wel zeggen ja. Tegenwoordig gaat het wel weer de betere kant op denk ik. Ik ben toch wat voorzichtiger geworden. Wat eigenlijk wel jammer is, maar iedere week een nieuwe ban is ookweer kut.quote:
Dan zou ik het niet wetenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb er geen gekregen, dus die kans acht ik klein
Nee, combinatie van kijken naar je aantal notes en daarna zoeken naar posts die zijn weggehaald.quote:
quote:
quote:
Ja, daarom. Ik ben gelukkig nog nooit verbannen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Tegenwoordig gaat het wel weer de betere kant op denk ik. Ik ben toch wat voorzichtiger geworden. Wat eigenlijk wel jammer is, maar iedere week een nieuwe ban is ookweer kut.
quote:
quote:
Ik vind van niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind dat een heel veilige eigenschap.
Ik lag net op de grond van het lachen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde daarnet van een vent, die ter dood veroordeeld is. Hij zal worden onthoofd, hij moet zijn kop op het blok leggen. Hij gaat voorover liggen, met zijn hoofd tussen zijn handen, en weet je wat die beul zegt? Weg met je poten: het kost je je vingers!
Respectpuntenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
Een aantal respectpunten voor degene die het herkent.
Haten is verlaten.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
RespectpuntenDe geëmancipeerde versie van mannenpunten?
Nee, ben binnen gebleven.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, ben beetje gaar na te veel uren in de zon.
Jij ook van de zon kunnen genieten?
Vandaar dat ik me zo belabberd voel, tering.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
Van het knmi mocht je maar een kwartiertje in de zon vandaag.
Heh, das nou aardig van jou.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
Fapmateriaal. Gratis. Hoef er niks voor terug.
gadverdammequote:
Raket haten.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gadverdammehe bah ransaap
gore smeerlap
viezerik gadver bah egt vies
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik ruik kots want je bent so vies dat ik moest kotse
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wie houdt er ook zo van vrieslollies?
Het KNMI had gelijk. Mijn huid nuquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
Van het knmi mocht je maar een kwartiertje in de zon vandaag.
Vier uur op het strandquote:
Je rug laten insmeren (door meisjes).quote:Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Vier uur op het strand
Meisjes die mijn rug niet goed insmeren!
Ben je echt een neger?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
2 uur niet ingesmeerd in de zon gelegen, niks van gemerkt. Maarja, ik ben ook een neger hé, dat scheelt.
JA BEN JIJ ZO'N ECHTE NEGER? JE WEET WEL, ZO'N ECHTE DONKERE NEGER MET ZO'N ECHTE DONKERE KLEUR? ZO'N NEGER JA?quote:
Ik zat in de buurt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zuid-Afrika is hetgene wat je probeert te vragen.
De FP.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
'Nieuwe iPhone meer dan flauwe update'
Dat wordt cashen
Maar iedereen heeft er last van.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, daar geniet ik van.
Ik duw een kut in je gezicht tot je stikt.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik duw een kut in je gezicht tot je stikt.
Heftig.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Opgepast geblazen.
[ afbeelding ]
De ene heeft schijt aan je, en de andere lust je rauw.
Ik dacht dat jij niet van poesjes hieldquote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Opgepast geblazen.
[ afbeelding ]
De ene heeft schijt aan je, en de andere lust je rauw.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield
Had je moeten laten inslapen, is toch zielig voor zo'n beest dat het nu ineens een vrouwtje is.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
Nja, 3 jaar geleden ofzo kreeg hij last van nierstenen en kon daardoor zijn ontlasting niet kwijt.Dus we hadden een keuze: hem inslapen, of een vrouwtje van maken. Nou, keuze was snel gemaakt.
Hij/Zij vindt het prima hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je moeten laten inslapen, is toch zielig voor zo'n beest dat het nu ineens een vrouwtje is.
Schrijft hij/zij dat in zijn/haar dagboek?quote:
Hij/zij laat pootdrukken achter en vormt daarmee letters.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schrijft hij/zij dat in zijn/haar dagboek?
Goed verhaal, sterke teksten.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij/zij laat pootdrukken achter en vormt daarmee letters.
in isketchquote:
Etsoeeequote:
Gaat snel he. :Squote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsoeee!
We hebben gewoon al een maand vakantie erop zitten.
Ja, maar nog ruim twee te gaanquote:
Dat is wel ernstig.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Zelfs het H&M topic gaat harder dan dit topic.
Ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb echt lachend achter mijn PC gezeten
Laptop trackpadquote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En mijn paints waren niet al te best, maar die van jou....
Hmmhm...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laptop trackpad
Maar geef toe, toen ik mijn muis had gehaald ging het beter
Mensen op tweakersquote:
quote:
Ze kunnen fakking chille dingen maken voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |