Aah, lijkt me niets om drie jaar natuurkunde in zes weken te moeten doenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar inderdaad voor mijn VWO eindexamen geslaagd..
Maar ik had geen natuurkunde, en dat heb ik wel nodig voor Biomedische Wetenschappen.
Dusch moet ik mijn vakantie opofferen voor elke dag geweldig leuk naar Utrecht met de trein geweldig leuk natuurkunde in 6 weken (strx nog 3 whooppiee) er in stampen ..
Wat heb je d'r mee gedaan dan (of laten doen)quote:
Ik post zo iets.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat heb je d'r mee gedaan dan (of laten doen)?
Hij is gebannedquote:
Dat lijkt mij niet, waarschijnlijk een weekje.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, waarschijnlijk een weekje.
Ok, maar dan is EXA SC dicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, hij komt binnenkort gewoon weer terug.
Ik hoorde op de 29e, omdat dan de uitslag van de herkansing bekend is.. maar misschien is het ook wel later.. ik weet het niet..quote:
Maak daar maar meteen top listener van.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik maak van Cass Lowe een top track
Na het derde tijdvakquote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoorde op de 29e, omdat dan de uitslag van de herkansing bekend is.. maar misschien is het ook wel later.. ik weet het niet..
Sowiesoquote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak daar maar meteen top listener van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |