quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.
Niets mis met werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Liever 'gratis' lessen dan een paar maanden werken.
O, dan heb je niks te zeuren ook want ik moet het allemaal zelf betalenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ouders betalen mijn rijlessen en zij willen dat ik zo veel mogelijk tijd vrij maak voor lessen en het leren van theorie.
Je deed vwo toch? Dan is het leren van de theorie echt zo gedaan, hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat? Liever 'gratis' lessen dan een paar maanden werken.
Dat weet ik.quote:
Nee, havo.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je deed vwo toch? Dan is het leren van de theorie echt zo gedaan, hoor.
Boek.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe leren jullie theorie eigenlijk? Uit een boek of online?
Ik heb een boek en CD-rom.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Had al bromfietsrijbewijs dus kende veel theorie al. Maar heb de onderdelen die ik nog niet kende een keer doorgebladerd. Oefenexamen gemaakt en aan de hand daarvan sommige onderdelen herhaaltquote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Kaasrol het volgende:
Deed jij geen examen dan? Maar succesquote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
SLAPUHHHH... eerst broek uit doen.. daarna slapuh.
Wens me succes met mijn deeltentamen natuurkunde morgen :|..
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Had al bromfietsrijbewijs dus kende veel theorie al. Maar heb de onderdelen die ik nog niet kende een keer doorgebladerd. Oefenexamen gemaakt en aan de hand daarvan sommige onderdelen herhaalt.
Da's wel duidelijk danquote:Op maandag 27 juni 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Theorie geleerd en online examens gemaakt.
Hij gaat staatsexamen doen geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Deed jij geen examen dan? Maar succes!
Ik ben dit jaar inderdaad voor mijn VWO eindexamen geslaagdquote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij gaat staatsexamen doen geloof ik.En nu naar school voor natuurkunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |