Ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Papabear het volgende:
Morgen maar met de auto naar het werk, zodat ik hem veilig in de parkeergarage kan zetten. Ik kreeg zojuist ook nog een mail van de NS met het verzoek om de vertrektijden in de gaten te houden vanwege het naderende noodweer
Ja iddquote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook
Normaal gesproken hoor je pas na een uur als alle treinverkeer van en naar Deventer/Utrecht compleet vastzit en je maar moet zien hoe je thuiskomt, maar nu heb je morgen 'kans op een buitje' en komen ze al met waarschuwingen
OT: Huidig display op mijn weerstationnetje in Alkmaar:quote:Geachte heer PB,
Voor morgenmiddag, 28 juni, wordt onstuimig weer voorspeld. Mocht u morgen met de trein reizen, raadpleeg dan vooraf ns.nl of Teletekstpagina 751 voor eventuele nadere reisinformatie.
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt
Indekken voor de aankomende vertragingquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Papabear het volgende:
Morgen maar met de auto naar het werk, zodat ik hem veilig in de parkeergarage kan zetten. Ik kreeg zojuist ook nog een mail van de NS met het verzoek om de vertrektijden in de gaten te houden vanwege het naderende noodweer
Jup, en daar zit tenminste een werkende airco in. In de intercity van Bijlmer-ArenA naar Alkmaar vanmiddag om 17:15 was het al vies, goor benauwd warmquote:Op maandag 27 juni 2011 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Indekken voor de aankomende vertraging.
Ik doelde op de NSquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup, en daar zit tenminste een werkende airco in. In de intercity van Bijlmer-ArenA naar Alkmaar vanmiddag om 17:15 was het al vies, goor benauwd warm
Waarom ga je niet met de fiets dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ik moet wel met de trein morgen, maar heb morgenmiddag vrij(genomen), dus dat zal geen probleem zijn. Helemaal niet als je maar een pisstuk moet van Hengelo naar Enschede en weer terug
Meestal na 23:00u pas.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe laat komt Estofex met een nieuwe dan?
* dan13lv hoopt stiekem van welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben benieuwd of Esto opschaald of niet.
Ze hadden net als bij FOK! automatische updates moeten implementeren. Mijn F5-toets heeft het nu een stuk minder zwaarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef zoem het volgende:
Vandaar dat Estofex zo traag is. Iedereen loopt continu te F5-en
Sinds die sukkel van de Telegraaf gisteren dat bericht online gooide, zit nu half Nederland op Estofex te refreshen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef zoem het volgende:
Vandaar dat Estofex zo traag is. Iedereen loopt continu te F5-en
Heel Tokkie-Nederland komt ook even langsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sinds die sukkel van de Telegraaf gisteren dat bericht online gooide, zit nu half Nederland op Estofex te refreshen.
Geen paniek, Hart van Nederland begint zo dan is het rustig op de sitequote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Heel Tokkie-Nederland komt ook even langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |