Meestal na 23:00u pas.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe laat komt Estofex met een nieuwe dan?
* dan13lv hoopt stiekem van welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben benieuwd of Esto opschaald of niet.
Ze hadden net als bij FOK! automatische updates moeten implementeren. Mijn F5-toets heeft het nu een stuk minder zwaarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef zoem het volgende:
Vandaar dat Estofex zo traag is. Iedereen loopt continu te F5-en
Sinds die sukkel van de Telegraaf gisteren dat bericht online gooide, zit nu half Nederland op Estofex te refreshen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef zoem het volgende:
Vandaar dat Estofex zo traag is. Iedereen loopt continu te F5-en
Heel Tokkie-Nederland komt ook even langsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Sinds die sukkel van de Telegraaf gisteren dat bericht online gooide, zit nu half Nederland op Estofex te refreshen.
Geen paniek, Hart van Nederland begint zo dan is het rustig op de sitequote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Heel Tokkie-Nederland komt ook even langs
Ga je nog chasen morgen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef Timmos het volgende:
Lijkt dat het hier vannacht gaat regenen.. Dat het maar heel snel weer op mag warmen dan morgenochtend..
SBS, die zouden gaan filmen op het kinderdagverblijf van onze jongste twee jongens. Nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen paniek, Hart van Nederland begint zo dan is het rustig op de site
Is al opgelost inmiddels, als sneeuw voor de zonquote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef Fredo55 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het complex in Frankrijk de noordzee op gaat, ben bang voor bewolking morgenochtend.. gevolg is dat de temperatuur getemperd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |