bizar, ik fiets elke dag 30 kilometer ofzo (voordelen van gebroken dienstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:51 schreef lezzer het volgende:
En hier in N-Limburg 21.7 graden, 79% luchtvochtigheid.
Nu al ? woehaaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Yep, Zeeland gaat los (mooie explosie daar).
Dit is wel volgens de verwachting. Vroeg in de ochtend al in Zeeland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:04 schreef flugeltje het volgende:
Lijntje ziet er leuk uit ja, als het zo doorgaat pakken wij er ook wel iets van mee...
Start het nu gewoon allemaal vroeger dan verwacht?
Was fijn om je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:07 schreef Piles het volgende:
Kan helaas geen foto's maken, maar het is idd een mooie donkere lucht die aankomt over Zeeland![]()
Toch zeggen ze op nu.nl dat de boel vroeger toch op gang komt dan verwacht...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is wel volgens de verwachting. Vroeg in de ochtend al in Zeeland.
Er zitten dikke rode pitten in.
quote:Zware onweersbuien al vlakbij Zeeland
Laatste update: 28 juni 2011 08:07 info
ZEIST - De onweersbuien die dinsdag over Nederland zullen trekken, komen eerder dan maandag was voorspeld.
Foto: NU.nl/eus driessen
Tegen acht uur dinsdagochtend hingen de eerste zware onweersbuien al op zee ten westen van Zeeland, aldus een woordvoerder van WeerOnline.nl. ''Het duurt niet lang voor ze aan land zijn.''
Het hele westen van Nederland krijgt daarmee al in de ochtend te maken met 'behoorlijk' stevige onweersbuien.
De buien komen niet alleen eerder, maar zijn ook zwaarder dan de meteorologen aanvankelijk verwachtten.
ik houd vandaag gewoon het weer en het verkeer goed in de gaten en hoop dat ik om 15:00 lekker terug naar tilburg kan tuffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:15 schreef flugeltje het volgende:
Of gaat het vandaag een gevalletje worden van alle weerdiensten die over elkaar heenrollen om maar iets te brengen wat in het nieuws kan?
Gezien het voorstel van de VVD om 't KNMI maar op te heffen ruiken ze natuurlijk bloed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |