9 juli is nog best laat lijkt me.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
De eerste woensdag en de laatste 9 juli.
Wat zieligquote:Op maandag 27 juni 2011 03:36 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
9 juli is nog best laat lijkt me.
Wat waren jullie examenfeesthoogepunten? Bij mij denk ik wel het feest aan het water dat de hele nacht door duurde en waarbij we o.a. een vlot weg lieten drijven terwijl er een paar mensen nietsvermoedend op stonden en zaten.
Ik drink sowieso weinig. Anders moet ik al vrij snel naar huis, omdat mn maag dan pijn gaat doenquote:Op maandag 27 juni 2011 03:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als je een feest als suf beschouwd dan drink je niet genoeg.
Etsuquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu: Drinken
Etsu: Comazuipen
Etsu:
Veel beter dan boerengolfenquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Water123 het volgende:
En wat vinden jullie van een chique diner of brunch?
Eigengeilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is alfabeet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:39 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Eigengeiler
Jij maakt echt nog kwaliteitsposts voor iemand die alcohol op heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de mensen uit mijn klas die weinig drinken vraag ik me altijd af hoe die feesten ervaren. Suf dusquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik drink sowieso weinig. Anders moet ik al vrij snel naar huis, omdat mn maag dan pijn gaat doen
Gezellig en romantischquote:Op maandag 27 juni 2011 03:38 schreef Water123 het volgende:
En wat vinden jullie van een chique diner of brunch?
Het regelmatig eigenmaken van alcohol teneinde in een enkel geval compleet lazerus te worden is een essentieel onderdeel voor goed functioneren, denk ik zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jij maakt echt nog kwaliteitsposts voor iemand die alcohol op heeft.
Ik kan heel veel lol maken met een colaatje hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 03:40 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bij de mensen uit mijn klas die weinig drinken vraag ik me altijd af hoe die feesten ervaren. Suf dus
ik vind jou neit aardigquote:Op maandag 27 juni 2011 03:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jij maakt echt nog kwaliteitsposts voor iemand die alcohol op heeft.
Maar kijk je niet heel raar tegen de - dronken - anderen aan?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan heel veel lol maken met een colaatje hoor
Maak je het op het tijdstip zelf wel mee dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je je het nog kan herinneren heb je iet genoeg gehad.
Ben bij een feest 3 uur kwijtgeraaktquote:Op maandag 27 juni 2011 03:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Als je je het nog kan herinneren heb je iet genoeg gehad.
Soms wel ja, ben t wel gewend onderhandquote:Op maandag 27 juni 2011 03:42 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Maar kijk je niet heel raar tegen de - dronken - anderen aan?
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die faken dat ze dronken zijnOmg s000w dr0nKu xPp
Ja, maar je wordt de volgende ochtend wakker met een compleet gat in je geheugen.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maak je het op het tijdstip zelf wel mee dan?
Ik ben nog nooit dronken geweest
Wat ons brengt tot het vraagstuk: wat is dronken?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maak je het op het tijdstip zelf wel mee dan?
Ik ben nog nooit dronken geweest
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik herinner mij gisteren in vlagende helft weet ik niet meer. Toen ik niet meer recht kon lopen dacht ik wel van wat is dit nu, omdat ik nog best helder van geest was
Het verst was aangeschoten bij mij, want ik kon nog het meest herinneren.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:43 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat ons brengt tot het vraagstuk: wat is dronken?
Ik zou mezelf nu niet echt dronken noemen, zeker aangeschoten, maar nog verre van ver heen.
Als ik in die staat ben wordt ik altijd heel erg lacherigquote:Op maandag 27 juni 2011 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik herinner mij gisteren in vlagende helft weet ik niet meer. Toen ik niet meer recht kon lopen dacht ik wel van wat is dit nu, omdat ik nog best helder van geest was
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slaapje doen, het is laat dit dat. Adios.
Ik weet het niet meer, heb blijkbaar hele gesprekken gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 03:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik in die staat ben wordt ik altijd heel erg lacherig
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slaapje doen, het is laat dit dat. Adios.
Oja, gesprekken voer ik ook wel, maar of die inhoudelijk zo goed zijn...quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, heb blijkbaar hele gesprekken gehad
ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oja, gesprekken voer ik ook wel, maar of die inhoudelijk zo goed zijn...
Ik ken sindskort het Wonder van Facebook: dat je een feest waar je niets meer van weet door Facebookfilmpjes en -foto's stukje bij beetje waar kan reconstrueren.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, heb blijkbaar hele gesprekken gehad
Meh. The Hangover style, met een cameraquote:Op maandag 27 juni 2011 03:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ken sindskort het Wonder van Facebook: dat je een feest waar je niets meer van weet door Facebookfilmpjes en -foto's stukje bij beetje waar kan reconstrueren.
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was om half 4 daar weer weg omdst een maat van mij lag te kotsen
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef Water123 het volgende:
Haha je kunt als kado - trouwen voor één dag -
Sympathiek dat je 'm hebt weggehaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was om half 4 daar weer weg omdst een maat van mij lag te kotsen
Ja, mooi he. Ladderzat nog wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Sympathiek dat je 'm hebt weggehaald.
De avond erna nog wel?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb nog nooit gekotst van de alcohol, wel een keer de avond erna, maar dat kwam omdat ik te veel water had gedronken
Het EXA SC 2011 Mysterie #2.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook pijn aan mijn enkel, maar waarvan?
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Corkscrew lijkt mij een goede jongen.
Jordiquote:Op maandag 27 juni 2011 03:52 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Jij mij ook Jordi
![]()
Het doet me goed te horen dat er meer mensen zijn die op feesten hun dronken klasgenoten steunen
Nooit van gehoordquote:Op maandag 27 juni 2011 03:53 schreef Water123 het volgende:
Wat vinden jullie van een Chocolade massage?
Is hij homo?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:53 schreef Water123 het volgende:
Wat vinden jullie van een Chocolade massage?
Ja, kotste ook alleen maar even wat water uit, en ging daarna gewoon avondeten. Leek gewoon op omgekeerd water drinken, viel me zwaar mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De avond erna nog wel?
Ik heb zelf wel regelmatig gekotst van de alcohol. Laatst nog op examenreis in Bacrelona, in een taxi.
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Noem mij maar Cork.
Sorry Jordy(-y-y-y-y)
Er is ook nog wel een verschil tussen water en een mix van bier, scotch, wiet, pasta met bedorven kaas en maagsappen denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, kotste ook alleen maar even wat water uit, en ging daarna gewoon avondeten. Leek gewoon op omgekeerd water drinken, viel me zwaar mee.
Weet ik, daarom was dit ook niet erg.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een verschil tussen water en een mix van bier, scotch, wiet, pasta met bedorven kaas en maagsappen denk ik.
Zeg je het nog maar een keerquote:Op maandag 27 juni 2011 03:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij al eens gezegd ook hier.
Ik kan op dit moment niet helemaal goed over mijn uitspraken hier oordelen, wellicht later.quote:
kutoverheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Hee, hebben jullie het gehoord, ze willen van wiet met een bepaalde hoeveelheid THC harddrugs maken
Is wel het plan, maar ik heb nog niets geboekt. Een (half)jaartje weg lijkt me wel erg tof in elk gevalquote:Op maandag 27 juni 2011 03:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Cork, ging jij niet naar Australië?
De zelfde plannen als jij, vandaar dat ik het vraagquote:Op maandag 27 juni 2011 04:00 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Is wel het plan, maar ik heb nog niets geboekt. Een (half)jaartje weg lijkt me wel erg tof in elk geval![]()
Wat zijn jouw plannen? Studeren of wat anders?
Hoge heren in Den Haagquote:
Heb jij al wel actie ondernomen? :pquote:Op maandag 27 juni 2011 04:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
De zelfde plannen als jij, vandaar dat ik het vraag.
Niet echtquote:Op maandag 27 juni 2011 04:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Heb jij al wel actie ondernomen? :p
DOEIIIIquote:Op maandag 27 juni 2011 04:02 schreef Flitskikker het volgende:
We proberen het gewoon nogmaals:
Ik ga slapen. Doei allen![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 04:02 schreef Flitskikker het volgende:
slaapze jongenquote:Op maandag 27 juni 2011 04:02 schreef Flitskikker het volgende:
Dat heet Lowlandsquote:Op maandag 27 juni 2011 04:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Eensch. Organiseer een benewietconcert zou ik zeggen.
Hoeveel heb je gecashed?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef Etsu het volgende:
Salaris![]()
Ik ben een rijke tatta, raak me aan.
Ik jellyquote:
Wtf.. maar heb je niet dat belasting ding opgestuurd dat je geen belasting hoeft te betalen over je salaris (als je minder dan 5000 per jaar verdient ofzo)...?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
Ik zie op mn salarisstrookje dat zowat 150 euro is afgedragen aan de belasting.
Ja, je had dat ding op moeten sturen, ik weet niet hoe het heet, maar dan hoef jij geen belasting te betalen op jouw salaris.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:06 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet
Dit staat er:
LOONHEFFING NT 86,23-
PREMIE WGA WERKN. ,85-
ZVW PREMIE (WN) 59,87-
Ik vind het best wel veel voor een 18-jarige...
Toen ik bij de AH kwam werken was dat het eerste wat ze voor mij deden.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef Etsu het volgende:
Maar dat heb ik in de drie jaar dat ik bij de AH werk, nog nooit hoeven doen
Hier moet je toch even achteraan bij de AH, want 150 is wel erg veel.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef Etsu het volgende:
Vorige maand heb ik 17 cent aan premie WGA betaald...
Wat is dit
Volgens mij maakt dat niet uit, volgens mij wordt er gekeken naar hoeveel je verdient per jaar... maar ik zit op internet te zoeken en ik zie het zo snel even niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef Etsu het volgende:
Zou het kunnen omdat ik flink over mijn contract heb gewerkt? Contract is normaal gesproken 7 uur per week, en heb afgelopen periode zo'n 30 uur gewerkt p/w.
Zoveel verdien ik per jaar niet eensquote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit, volgens mij wordt er gekeken naar hoeveel je verdient per jaar... maar ik zit op internet te zoeken en ik zie het zo snel even niet...
Ja dus ik denk dat jouw AH het is vergeten te vertellen aan jou...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoveel verdien ik per jaar niet eensVeel minder dan zo'n begingrens van schijf 2 zelfs.
Ja bij mij stuurden ze het op voor mij, bij mijn nieuwe baantje moest ik het zelf opsturen... Anders ga je even naar je baas/teamleider vragen hoe het precies zit...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:12 schreef Etsu het volgende:
Wat precies vergeten? Dat ik dat ding moest insturen?
Ik weet niet hoor, heb in al die jaren nooit last van gehad ofzo.
34quote:Op maandag 27 juni 2011 11:49 schreef Etsu het volgende:
Jordy gaat vandaag dood, 33 graden in Sittard zonder één wolkje.
In Rotterdam 31 graden met wolken.
Daar heb ik allemaal geen verstand van hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef emzor1994 het volgende:
Belasting wordt automatisch ingehouden op je loon. De Belastingdienst gaat ervan uit dat je het hele jaar werkt, daardoor betaal je meestal te veel. Betaal je in een jaar meer dan ¤13 belasting te veel, dan kun je dit terugvragen bij de Belastingdienst. Scholieren met een bijbaantje kunnen bijna altijd geld terugkrijgen.
Met het programma 'Krijg je geld terug?' op Belastingdienst.nl/jongeren kun je in 10 stappen berekenen hoeveel je ongeveer terugkrijgt. Je hebt daarvoor de jaaropgave van het jaar waarover je geld terugvraagt nodig (in januari/februari ontvang je altijd de jaaropgave van het jaar daarvoor). Je kunt direct een digitale teruggave indienen en vindt hier ook allerlei tips!
Ik weet niet meer of ik zo'n ding wel heb ingevuld.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef emzor1994 het volgende:
Kijk Etsu, hier had ik het over:
Als je nog niet zoveel verdient, hoef je soms helemaal geen belasting te betalen. Dit is een speciale regeling voor scholieren: de studenten- en scholierenregeling. Dan krijg je je 'teruggave' tegelijk met je loon, je hebt je geld dus eerder. Je kunt over dat jaar dan meestal geen belasting meer terugvragen.
Je moet deze regeling samen met je werkgever aanvragen. Dit doe je met het formulier 'Loonbelastingverklaring- Bijlage studenten- en scholierenregeling'. Hierin vul je je persoonsgegevens in, de ingangsdatum en je studiefinancierings- of kinderbijslagnummer. Het formulier lever je bij je werkgever in. Ook moet je een loonbelastingverklaring invullen.
Hm.. even aan je werkgever vragen..quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik zo'n ding wel heb ingevuld.
Ik weet niet of hij hem heeft, want ik ben paar maanden geleden overgeplaatst naar andere filiaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hm.. even aan je werkgever vragen..
Ok.. nouja ik zal er toch even achteraan gaan als ik jou was, kan best wat geld schelen...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij hem heeft, want ik ben paar maanden geleden overgeplaatst naar andere filiaal.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Van jou heb ik het niet nodig, ik weet toch wel dat je me stiekem aanbid
Die eerste is nog vetter vind ik zelfquote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tweede ken ik al, die is wel vet.
Ik zal zo eens naar die eerste luisteren.
lekker baden in het zweetquote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1trekt zijn zwembroek aan
Hoiquote:Op maandag 27 juni 2011 13:55 schreef Flitskikker het volgende:
Zo mijn ritme is weer aardig verkloot
Net wakker
Faalvid wel, stopt bij 2:19 ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die eerste is nog vetter vind ik zelf
Ik zie het jaquote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Faalvid wel, stopt bij 2:19 ofzo.
Maar wel vet ja.
jezusquote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef Flitskikker het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)me-hagelstenen.dhtml
Vast wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:33 schreef Etsu het volgende:
Morgenavond tot 8 werken, dan is het vast wel droog toch
Ligt er aan waar je woont, denk het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:33 schreef Etsu het volgende:
Morgenavond tot 8 werken, dan is het vast wel droog toch
Mijne doet het nietquote:
Mijne doet het gewoon ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijne doet het niet
Account niet beschikbaar
Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege onderhoud aan de site. Binnen een paar uur zou deze weer beschikbaar moeten zijn. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Iemand heeft me vast gerapporteerd ofzo.wat is dit
Nee. FB is mijn leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, je kunt vast wel een paar uurtjes zonder.
Nee, nu ben je tuig. Alleen tuig krijgt notes.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ik heb een note gekregen op FOK!. Wat de achterliggende gedachten waren, zijn mijn onbekend. Ben ik nu ook cool?
Jazeker, hoe meer aantekeningen, hoe rebelser je bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ik heb een note gekregen op FOK!. Wat de achterliggende gedachten waren, zijn mijn onbekend. Ben ik nu ook cool?
haha doe nie ruig jonge jwzquote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nie praten [ afbeelding ]
nog 1 x en je kan tandjes rapen rustigquote:Op maandag 27 juni 2011 15:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha doe nie ruig jonge jwz [ afbeelding ]
haha grote bek kom mr met je vriende kom k ook alleenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nog 1 x en je kan tandjes rapen rustig [ afbeelding ]
pas op he bezem ik sla je met een hark tegen je kop dan lig je daar op de grond met kwijl uit je mond en niemand die je mond gaat vegen laffe herderquote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha grote bek kom mr met je vriende kom k ook alleen [ afbeelding ]
haha kk praatjes zemmel a boeler ik djoek je zo kapot heb genoeg nivis kom mr sjappiequote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
pas op he bezem ik sla je met een hark tegen je kop dan lig je daar op de grond met kwijl uit je mond en niemand die je mond gaat vegen laffe herder [ afbeelding ]
baksteen in je maagquote:Op maandag 27 juni 2011 15:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha kk praatjes zemmel a boeler ik djoek je zo kapot heb genoeg nivis kom mr sjappie [ afbeelding ]
haha wat kom je pratequote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
baksteen in je maag [ afbeelding ]
skere boi je praat is gratis mijn stomp in jouw maag ookquote:Op maandag 27 juni 2011 15:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha wat kom je prate [ afbeelding ] ik pop je G [ afbeelding ]
haha hjb beftekkelquote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
skere boi je praat is gratis mijn stomp in jouw maag ook [ afbeelding ]
Ze zeiden dat het vandaag dertig graden zou worden. Wat ook correct was.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog geloven in weersvoorspellingen.
je praat wel maar je zegt nietsquote:Op maandag 27 juni 2011 15:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha hjb beftekkel [ afbeelding ] fking slome sjano [ afbeelding ]
Hier blijft `het kwik` steken op 26 graden Celsius.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het vandaag dertig graden zou worden. Wat ook correct was.
Tja, dat is . zal ik dan maar zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hier blijft `het kwik` steken op 26 graden Celsius.
Hier was dertig voorspeld anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, dat is **** zal ik dan maar zeggen.
Moet je ook niet steeds tegenin gaan wanneer het over jouw woonplaats gaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hier was dertig voorspeld anders.
En gaarne mijn woonplaats niet openbaar maken.
Ik verdedig ook graag het prachtige Terneuzen. Al woon ik daar niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je ook niet steeds tegenin gaan wanneer het over jouw woonplaats gaat.
Nee.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik verdedig ook graag het prachtige Terneuzen. Al woon ik daar niet.
Je hebt het verkeerde studiejaar opgegeven zemmel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat dit nou weer op?
Heb nergens aan gezeten.
Druk op 'Wijzig' en schrijf je weer in.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat dit nou weer op?
Heb nergens aan gezeten.
Het onderwijs in Nederland staat goed bekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef Etsu het volgende:
Het onderwijs in Nederland.Wat een tokkieland.
Nogmaals:quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het onderwijs in Nederland staat goed bekend.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
Ik ga op een zomerse dag van dertig graden Celsius geen discussie met je aan. Het spijt me.
Ik heb niks verkeerd ingevuld. Studiejaar is 2011-2012quote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde studiejaar opgegeven zemmel.
Het zal toch wel aan jou hebben gelegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerd ingevuld. Studiejaar is 2011-2012
Op Studielink staat niks over een annuleren.
Heb ook nog geen studenten-OV-chipkaart aanvraag ofzo gehad.
Overheid faalt weer kankerhard.
Terechte klacht. Aangenomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerd ingevuld. Studiejaar is 2011-2012
Op Studielink staat niks over een annuleren.
Heb ook nog geen studenten-OV-chipkaart aanvraag ofzo gehad.
Overheid faalt weer kankerhard.
Je hoeft er niet op in te gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe dan ook niet van die provocerende uitspraken.
Maar het raakt je wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een niet-onderbouwde opmerking en derhalve inhoudelijk genegeerd en verworpen.
Heb geen dagboek.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Schrijf ze dan lekker in je dagboek en plemp ze niet op een discussieplatform.
Oké.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik schrijf liever op lijntjes papier, iets wat we niet meer hebben.
Ik zou toch even bellen naar DUO.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:27 schreef Flitskikker het volgende:
Hmm, bij iemand anders staat ook dat het is ingetrokken
Ik zie wel. Als ik maar gratis OV heb en stufi en opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |