quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slaapje doen, het is laat dit dat. Adios.
Ik weet het niet meer, heb blijkbaar hele gesprekken gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 03:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Als ik in die staat ben wordt ik altijd heel erg lacherig
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slaapje doen, het is laat dit dat. Adios.
Oja, gesprekken voer ik ook wel, maar of die inhoudelijk zo goed zijn...quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, heb blijkbaar hele gesprekken gehad
ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oja, gesprekken voer ik ook wel, maar of die inhoudelijk zo goed zijn...
Ik ken sindskort het Wonder van Facebook: dat je een feest waar je niets meer van weet door Facebookfilmpjes en -foto's stukje bij beetje waar kan reconstrueren.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, heb blijkbaar hele gesprekken gehad
Meh. The Hangover style, met een cameraquote:Op maandag 27 juni 2011 03:46 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ken sindskort het Wonder van Facebook: dat je een feest waar je niets meer van weet door Facebookfilmpjes en -foto's stukje bij beetje waar kan reconstrueren.
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was om half 4 daar weer weg omdst een maat van mij lag te kotsen
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef Water123 het volgende:
Haha je kunt als kado - trouwen voor één dag -
Sympathiek dat je 'm hebt weggehaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:48 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik was om half 4 daar weer weg omdst een maat van mij lag te kotsen
Ja, mooi he. Ladderzat nog wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Sympathiek dat je 'm hebt weggehaald.
De avond erna nog wel?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb nog nooit gekotst van de alcohol, wel een keer de avond erna, maar dat kwam omdat ik te veel water had gedronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |