Het EXA SC 2011 Mysterie #2.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook pijn aan mijn enkel, maar waarvan?
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Corkscrew lijkt mij een goede jongen.
Jordiquote:Op maandag 27 juni 2011 03:52 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Jij mij ook Jordi
![]()
Het doet me goed te horen dat er meer mensen zijn die op feesten hun dronken klasgenoten steunen
Nooit van gehoordquote:Op maandag 27 juni 2011 03:53 schreef Water123 het volgende:
Wat vinden jullie van een Chocolade massage?
Is hij homo?quote:Op maandag 27 juni 2011 03:53 schreef Water123 het volgende:
Wat vinden jullie van een Chocolade massage?
Ja, kotste ook alleen maar even wat water uit, en ging daarna gewoon avondeten. Leek gewoon op omgekeerd water drinken, viel me zwaar mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De avond erna nog wel?
Ik heb zelf wel regelmatig gekotst van de alcohol. Laatst nog op examenreis in Bacrelona, in een taxi.
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Noem mij maar Cork.
Sorry Jordy(-y-y-y-y)
Er is ook nog wel een verschil tussen water en een mix van bier, scotch, wiet, pasta met bedorven kaas en maagsappen denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja, kotste ook alleen maar even wat water uit, en ging daarna gewoon avondeten. Leek gewoon op omgekeerd water drinken, viel me zwaar mee.
Weet ik, daarom was dit ook niet erg.quote:Op maandag 27 juni 2011 03:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een verschil tussen water en een mix van bier, scotch, wiet, pasta met bedorven kaas en maagsappen denk ik.
Zeg je het nog maar een keerquote:Op maandag 27 juni 2011 03:57 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij al eens gezegd ook hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |