Mijne doet het nietquote:
Mijne doet het gewoon ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijne doet het niet
Account niet beschikbaar
Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege onderhoud aan de site. Binnen een paar uur zou deze weer beschikbaar moeten zijn. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Iemand heeft me vast gerapporteerd ofzo.wat is dit
Nee. FB is mijn leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, je kunt vast wel een paar uurtjes zonder.
Nee, nu ben je tuig. Alleen tuig krijgt notes.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ik heb een note gekregen op FOK!. Wat de achterliggende gedachten waren, zijn mijn onbekend. Ben ik nu ook cool?
Jazeker, hoe meer aantekeningen, hoe rebelser je bent.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Dastan, ik heb een note gekregen op FOK!. Wat de achterliggende gedachten waren, zijn mijn onbekend. Ben ik nu ook cool?
haha doe nie ruig jonge jwzquote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nie praten [ afbeelding ]
nog 1 x en je kan tandjes rapen rustigquote:Op maandag 27 juni 2011 15:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha doe nie ruig jonge jwz [ afbeelding ]
haha grote bek kom mr met je vriende kom k ook alleenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nog 1 x en je kan tandjes rapen rustig [ afbeelding ]
pas op he bezem ik sla je met een hark tegen je kop dan lig je daar op de grond met kwijl uit je mond en niemand die je mond gaat vegen laffe herderquote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha grote bek kom mr met je vriende kom k ook alleen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |