Hoeveel heb je gecashed?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef Etsu het volgende:
Salaris![]()
Ik ben een rijke tatta, raak me aan.
Ik jellyquote:
Wtf.. maar heb je niet dat belasting ding opgestuurd dat je geen belasting hoeft te betalen over je salaris (als je minder dan 5000 per jaar verdient ofzo)...?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
Ik zie op mn salarisstrookje dat zowat 150 euro is afgedragen aan de belasting.
Ja, je had dat ding op moeten sturen, ik weet niet hoe het heet, maar dan hoef jij geen belasting te betalen op jouw salaris.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:06 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet
Dit staat er:
LOONHEFFING NT 86,23-
PREMIE WGA WERKN. ,85-
ZVW PREMIE (WN) 59,87-
Ik vind het best wel veel voor een 18-jarige...
Toen ik bij de AH kwam werken was dat het eerste wat ze voor mij deden.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef Etsu het volgende:
Maar dat heb ik in de drie jaar dat ik bij de AH werk, nog nooit hoeven doen
Hier moet je toch even achteraan bij de AH, want 150 is wel erg veel.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef Etsu het volgende:
Vorige maand heb ik 17 cent aan premie WGA betaald...
Wat is dit
Volgens mij maakt dat niet uit, volgens mij wordt er gekeken naar hoeveel je verdient per jaar... maar ik zit op internet te zoeken en ik zie het zo snel even niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef Etsu het volgende:
Zou het kunnen omdat ik flink over mijn contract heb gewerkt? Contract is normaal gesproken 7 uur per week, en heb afgelopen periode zo'n 30 uur gewerkt p/w.
Zoveel verdien ik per jaar niet eensquote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit, volgens mij wordt er gekeken naar hoeveel je verdient per jaar... maar ik zit op internet te zoeken en ik zie het zo snel even niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |