ik ga ook niet op vakantie, maar moet mijn keuken wél extra poetsenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga niet op vakantie, dus hoef de keuken nie textra te poetsen![]()
Dat dus, en daardoor bouwen kinderen ook veel minder weerstand op dan vroeger toen wij klein waren, en je melk gewoon dronk tot ie zuur rook; Ik ben alleen wel voorzichtig met rauw vlees, maar heb geen enkele moeite met rauwe eieren, en het fruit uit de supermarkt was ik wel, omdat ik niet weet of er bestrijdingsmiddelen op gespoten zit.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
weet je wat het is, Het is goed dat er hygiene regels zijn, maar kijk naar de volksgezondheid. Al die allergische reacties overal op door voeding. die komen echt niet uit de lucht vallen. alles word veel te schoon en "veilig" Ik eet rustig dingen die over de datum zijn, als iets goed is is het goed, en ben nooit ziek door voeding. geen maagklachten of buikloop. Weerstand is tegenwoordig een vies woord. Voor mij persoonlijk was ik bv fruit niet om maar een voorbeeld te noemen
zo denk ik er ook over. Mijn huis en keuken zijn schoon, maar niet steriel. Ook eten over de datum eet ik als het nog goed ruikt of er goed uitziet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
weet je wat het is, Het is goed dat er hygiene regels zijn, maar kijk naar de volksgezondheid. Al die allergische reacties overal op door voeding. die komen echt niet uit de lucht vallen. alles word veel te schoon en "veilig" Ik eet rustig dingen die over de datum zijn, als iets goed is is het goed, en ben nooit ziek door voeding. geen maagklachten of buikloop. Weerstand is tegenwoordig een vies woord. Voor mij persoonlijk was ik bv fruit niet om maar een voorbeeld te noemen
Die zal toch wel weten hoe je over dit soort mislukte kokjes denkt en je daar niet mee opzadelen lijkt mijquote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
als mijn werkgever hem binnenlaat heb ik het er maar mee te doen denk ik
die is in slaap gevallenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Zijn we Ceetje onderweg weer kwijtgeraakt
Ik heb vriendinnnen die zelfs een pak appelsap al niet meer durven open te maken als daaar THT met de datum van vandaag op staatquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over. Mijn huis en keuken zijn schoon, maar niet steriel. Ook eten over de datum eet ik als het nog goed ruikt of er goed uitziet.
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zal toch wel weten hoe je over dit soort mislukte kokjes denkt en je daar niet mee opzadelen lijkt mij
ongeopend is het toch nog steeds 3 dagen??quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
vroeger was zuivel hludbaar tot 3 dagen na. tegenwoordig tot. Maar niemand die weet dat daardoor de houdbaarheid met 2 dagen veengd is (dus 5 dagen na in de oude situatie)
die kan bij mij nog rustig een maand staanquote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnnen die zelfs een pak appelsap al niet meer durven open te maken als daaar THT met de datum van vandaag op staat
snap ik ff niet, 3 dagen na wat? en dan nog, verse melk heb je alleen als die rechtstreeks van de koe komt, dat komt mijn pakkie uit de supermarkt echt niet hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
vroeger was zuivel hludbaar tot 3 dagen na. tegenwoordig tot. Maar niemand die weet dat daardoor de houdbaarheid met 2 dagen veengd is (dus 5 dagen na in de oude situatie)
dat vind ik ook. Ik wil neit zeggen dat ik een viezerik ben, maar ik ben niet iemand die alles met Dettol de hele dag schoonmaakt vanwege de kinderen. Veel van mijn vriendinnen zijn hierin totaal doorgeslagen, tot op het zotte af. Die kinderen hebben totaal geen weerstand. Zijn ook om de haverklap ziek. Mijnes daarentegen niet vaak. En idd produkten over de datum (behalve vlees, dat durf ik niet) worden hier ook nog gewoon gegeten. Mijn moeder zegt altijd: vroeger stond er nergens een datum op, rook het niet vies, dan was het eetbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ongeopend is het toch nog steeds 3 dagen??
nee hoor, die had telefoon (ook keurig netjes gepost zojuist, maar jullie zien het geeneens)quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die is in slaap gevallenik net ook bijna, ben dus maar gaan zitten. Wil de film afkijken
Dat dusquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ik wil neit zeggen dat ik een viezerik ben, maar ik ben niet iemand die alles met Dettol de hele dag schoonmaakt vanwege de kinderen. Veel van mijn vriendinnen zijn hierin totaal doorgeslagen, tot op het zotte af. Die kinderen hebben totaal geen weerstand. Zijn ook om de haverklap ziek. Mijnes daarentegen niet vaak. En idd produkten over de datum (behalve vlees, dat durf ik niet) worden hier ook nog gewoon gegeten. Mijn moeder zegt altijd: vroeger stond er nergens een datum op, rook het niet vies, dan was het eetbaar
dat dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ik wil neit zeggen dat ik een viezerik ben, maar ik ben niet iemand die alles met Dettol de hele dag schoonmaakt vanwege de kinderen. Veel van mijn vriendinnen zijn hierin totaal doorgeslagen, tot op het zotte af. Die kinderen hebben totaal geen weerstand. Zijn ook om de haverklap ziek. Mijnes daarentegen niet vaak. En idd produkten over de datum (behalve vlees, dat durf ik niet) worden hier ook nog gewoon gegeten. Mijn moeder zegt altijd: vroeger stond er nergens een datum op, rook het niet vies, dan was het eetbaar
hmmm, heb vanmiddag een pak bio karnemelk gehaald staat geen THT oid op alleen 10-7 das dus zelfs 9 dagen na nuquote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat uiterste consumptie datum op
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus.
er wordt vergeten dfat vlees dat je koopt al zeker 3 weken dood is. anders is het niet te eten.Veel te taai
dat bedoel ikdus. vroeger was het max 4 + 3quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, heb vanmiddag een pak bio karnemelk gehaald staat geen THT oid op alleen 10-7 das dus zelfs 9 dagen na nu
ik zag zelfs op TV dat er vlees is dat ze "lang laten rijpen" (volgens mij bij topchef, was een kok die vlees gebruikt -soort steak- dat weken moest "rijpen"quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus.
er wordt vergeten dfat vlees dat je koopt al zeker 3 weken dood is. anders is het niet te eten.Veel te taai
tot 6 weken afhankelijk van het dier en kwaliteit van het dier. . Zit dan nog wel aan het bot gaat vooral over rundvleesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zag zelfs op TV dat er vlees is dat ze "lang laten rijpen" (volgens mij bij topchef, was een kok die vlees gebruikt -soort steak- dat weken moest "rijpen"
En hammen hangen weken te drogen, en zodra ze gesneden zijn moet je de plakken binnen 2 dagen opetenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zag zelfs op TV dat er vlees is dat ze "lang laten rijpen" (volgens mij bij topchef, was een kok die vlees gebruikt -soort steak- dat weken moest "rijpen"
Zag 't heb snel follow gedaanquote:
ja, ik vond het er destijds maar goor uitzien. Maarja, dat vond ik ook toen we in Kroatië op vakantie waren, restaurantje met een grote koelvitrine die uitpuilde van de grote stukken vlees (lag gewoon een halve koe in). Moest je zelf zeggen hoe dik je je biefstuk wilde, gooiden ze op een grill, smeten er van allerlei kruiden bij en olie erover, heeeerlijk!!!! En dat voor 35 euro met 4 personen voor/hoofd/na en wijnquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
tot 6 weken afhankelijk van het dier en kwaliteit van het dier. . Zit dan nog wel aan het bot gaat vooral over rundvlees
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
MaryMouse? Er staan geen afkortingen in de OP
BTW Goeieavond all!
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tjet
![]()
de Fok afkortingen moeten ze al lerende maar zelf ontdekken
Ha die Tjetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
BTW Goeieavond all!
Avond Tjetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
BTW Goeieavond all!
Kaatje is in Domburg geweest, stond een postje voor dat jij je binnenkomst meldequote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
kaatje, ben je nog in Domburg geweest vandaag? Zo ja, heb je m'n ouders gezien
(of was Kaatje al slapen?)
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
half uur is ruim voorbij, axel heeft gewonnen.
#TOTGS![]()
truste Kokje, lekker op tijd gaan slapen hè, tot morgenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
half uur is ruim voorbij, axel heeft gewonnen.
#TOTGS![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Truste Muisje, ook tot morgen, en op tijd naar bed![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
huh, krijg net een berichtje van 112 Rivierenland, maandag en dinsdag tropisch weer, dinsdagavond mogelijk noodweer. BBQen morgen maar doen toch dus
twitter:BuienRadarNL twitterde op zondag 26-06-2011 om 20:41:59RT @helgavanleur: Zo, ma, di: Heet, heter, heetst & Droog, droger, natst. http://bit.ly/9CZxyy Goed smeren: http://bit.ly/azZRPe #ijsjesweer reageer retweet
Ja ben ik ook nog, jij zit toch nog tegen me te ouwenhoerenquote:
ja, geef mij maar de schuld, ik had ook niet gezegd dat ik al ging slapen, mijn film duurt nog een uurquote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ben ik ook nog, jij zit toch nog tegen me te ouwenhoeren
ben nog niet slapen. Zit vol spanning naar Patrick te kijken, gerrum, hij krijgt allemaal klappen, maar zal uiteindelijk wel winnenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
kaatje, ben je nog in Domburg geweest vandaag? Zo ja, heb je m'n ouders gezien
(of was Kaatje al slapen?)
neeeee, die zitten òf op een terras, of zijn aan 't fietsen. Mijn moeder volledig gekleed met pet of zonnehoed, want die mag nie meer in de zon. En ze hebben sinds kort fietsen met zo'n electromotortje, mijn vader heeft ook het damesmodel (76 en kan niet zo goed meer z'n been over de herenstang heen krijgen, hahahahaha)quote:Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben nog niet slapen. Zit vol spanning naar Patrick te kijken, gerrum, hij krijgt allemaal klappen, maar zal uiteindelijk wel winnen![]()
Ben naar Domburg geweest ja en heb je ouders zien lopenheb ze de groeten van FOK! gedaan
Neu hoor, ook nog druk op twatterquote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, geef mij maar de schuld, ik had ook niet gezegd dat ik al ging slapen, mijn film duurt nog een uur
Ja,quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ha die Tjet![]()
![]()
![]()
die spanjaard toch nog tweede geworden
zo'n fiets hebben wij ook. fijn hoor!! enne, je ouders liepen welquote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeee, die zitten òf op een terras, of zijn aan 't fietsen. Mijn moeder volledig gekleed met pet of zonnehoed, want die mag nie meer in de zon. En ze hebben sinds kort fietsen met zo'n electromotortje, mijn vader heeft ook het damesmodel (76 en kan niet zo goed meer z'n been over de herenstang heen krijgen, hahahahaha)
Maar fijn dat je ze gezien hebt![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo'n fiets hebben wij ook. fijn hoor!! enne, je ouders liepen welover het terras, op zoek naar een plekje uit de zon (die er nog niet doorkwam)
Truste C-tjequote:Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
yep,
truste kaatje, mary, kokje, tjetmaster![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 03:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Maak ik weer wat mee .alsnog te laat op bed
Ceetje kan wel een litertje koffie gebruiken, lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje is terug
wilde net twatten of je nog koffie kwam drinken
Het zweet loopt van mijn hoofd. Maar ben al in zwembad gesprongen, helpt welquote:
ikke niet hoor, genoeg water gezien de afgelopen weken, lekker ramen en deuren tegen elkaar opengezetquote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Het zweet loopt van mijn hoofd. Maar ben al in zwembad gesprongen, helpt wel
lees alsjeblieft je dm ffquote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga het niet lang meer redden vrees ik, zit hier in te storten
Ow, dat verklaard waarom je niet reageerdequote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Start ik laptop effe op, zit op ipad
kweet 't zag er nog een [req] over in BUG :-)quote:
heel stom eigenlijk, waarom dat er op een Ipad anders uit moet zien als op een normale pjoetert, ik zie de ipad maar als een pjoetert maar dan in 't kleinquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kweet 't zag er nog een [req] over in BUG :-)
omdat de ipad gebruik maakt van de mobile layout ;-)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heel stom eigenlijk, waarom dat er op een Ipad anders uit moet zien als op een normale pjoetert, ik zie de ipad maar als een pjoetert maar dan in 't klein
wat zeg je, moet je gaan twitteren ;-)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
mark heeft feesboek ontdekt, denkt dat mensen meteen terugreageren, hahahahahahaha
nuh, dat maak ik 'm maar niet wijsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat zeg je, moet je gaan twitteren ;-)
quote:
ach, wat maakt mij het uit. Als ik het zat ben, dan verwijder ik het gewoon weerquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben dus follower van Artis op twat en dan sturen ze me naar hun feesboek pagina om de nieuwe filmpjes van Mumba te zien, en ik weiger, ik weiger gewoon om op feesboek te gaan alleen maar om filmpjes te kunnen zien
en ik zorg dat ik al die spam niet krijg in m'n eigen mailbox, maak er gewoon een nieuw hotmailaccount voor aan, ook opgelost tochquote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, wat maakt mij het uit. Als ik het zat ben, dan verwijder ik het gewoon weer
Wordt mij allemaal te ingewikkeld hoor, heb al meerdere spam-accountsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en ik zorg dat ik al die spam niet krijg in m'n eigen mailbox, maak er gewoon een nieuw hotmailaccount voor aan, ook opgelost toch
hebt er maar 1 nodig, wel daar af en toe de mailbox leegmaken voor ie volloopt, hahahahahaquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt mij allemaal te ingewikkeld hoor, heb al meerdere spam-accounts
Joh, mijn 'oudste' spam-account was ooit mijn officiele account toen ik in de VS zat, op een of andere manier moet ik om de paar jaar een nieuw officieel account nemen; Maar in de oude officiele komen af en toe nog wel eens serieuze berichten door van mensen die ik mijn zoveelste nieuwe mail adres nog niet had doorgeven, dus zomaar mail-box leeggooien kan ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebt er maar 1 nodig, wel daar af en toe de mailbox leegmaken voor ie volloopt, hahahahaha
daarom heb ik ook een heel handig hotmailaccountje gemaakt. Overal waar ze om emailadres vragen, typ ik dat in, alleen maar spam, en pietje followt je, en je het een nieuw bericht van jantje, blablablablabla, weg ermee. Mensen die me wel mogen mailen krijgen m'n echte adres (wat ik jou ook gegeven heb, dus wees er zuinig op) Overigens wijzigt mijn mailadres na de zomer wel, dan gaan we met alles over op UPC, KPN kan hier geen sneller internet leveren als 16Mbquote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, mijn 'oudste' spam-account was ooit mijn officiele account toen ik in de VS zat, op een of andere manier moet ik om de paar jaar een nieuw officieel account nemen; Maar in de oude officiele komen af en toe nog wel eens serieuze berichten door van mensen die ik mijn zoveelste nieuwe mail adres nog niet had doorgeven, dus zomaar mail-box leeggooien kan ik niet
Ja maar zoals vandaag kreeg ik allerlei follow requests (gzd heb ik protected tweets) van spam twat-users via een account dat ik voor mijn werk volgde. En zo is het met al mijn vorige accounts ook gegaan. En btw jij hebt ook mijn echte adres hoor ;-)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een heel handig hotmailaccountje gemaakt. Overal waar ze om emailadres vragen, typ ik dat in, alleen maar spam, en pietje followt je, en je het een nieuw bericht van jantje, blablablablabla, weg ermee. Mensen die me wel mogen mailen krijgen m'n echte adres.
mijn protected twitter loopt wel via mijn eigen emailadres, daar komt niet zomaar iedereen op. Geef ze veel sneller m'n onzintwatter, die is ook heul gezellig, maar ik ga niet iedereen alles over mezelf vertellen natuurlijk, hebben niet met alles iets te makenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar zoals vandaag kreeg ik allerlei follow requests (gzd heb ik protected tweets) van spam twat-users via een account dat ik voor mijn werk volgde. En zo is het met al mijn vorige accounts ook gegaan. En btw jij hebt ook mijn echte adres hoor ;-)
Neu, maar op mijn officiele twatter volg ik ook wat werk-dingetjes, en dan verwacht je niet ineens allerlei follow requests van spam-accountsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn protected twitter loopt wel via mijn eigen emailadres, daar komt niet zomaar iedereen op. Geef ze veel sneller m'n onzintwatter, die is ook heul gezellig, maar ik ga niet iedereen alles over mezelf vertellen natuurlijk, hebben niet met alles iets te maken
krijg op mijn onzinaccount ook de meest rare volg meldingen hoor (dat je denkt: huh?)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, maar op mijn officiele twatter volg ik ook wat werk-dingetjes, en dan verwacht je niet ineens allerlei follow requests van spam-accounts
En dat is het grappige op mijn onzin account nog niet éénquote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
krijg op mijn onzinaccount ook de meest rare volg meldingen hoor (dat je denkt: huh?)
och, liever op m'n onzinaccount dan op het serieuze, toch? Volg op de onzintwattert ook zelf veul onzindingen, hahahahahaha, gewoon, omdat 't kanquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is het grappige op mijn onzin account nog niet één
Volg op mijn onzin twatter alleen maar de COSsers en als ik dan al zie hoeveel die op een dag kunnen postenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
och, liever op m'n onzinaccount dan op het serieuze, toch? Volg op de onzintwattert ook zelf veul onzindingen, hahahahahaha, gewoon, omdat 't kan
yep, vind het echt wel verleidelijk om vaak te kijken wat ze allemaal twatteren hoor, en beetje mee te geinen, maarja, dan laat ik thuis weer dingen liggen........quote:Op maandag 27 juni 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volg op mijn onzin twatter alleen maar de COSsers en als ik dan al zie hoeveel die op een dag kunnen posten
Goh, daar heb ik nu helemaal geen last vanquote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, vind het echt wel verleidelijk om vaak te kijken wat ze allemaal twatteren hoor, en beetje mee te geinen, maarja, dan laat ik thuis weer dingen liggen........
goh, gelukkig maarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh, daar heb ik nu helemaal geen last van
Ach ooit van een hele lieve American Lady geleerd: "Household done incorrectly still blesses your family"quote:
pffffff, gelukkig maar dan, het ziet er hier uit alsof er een plaatselijke windhoos geweest isquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ooit van een hele lieve American Lady geleerd: "Household done incorrectly still blesses your family"
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pffffff, gelukkig maar dan, het ziet er hier uit alsof er een plaatselijke windhoos geweest is
morgen tot 14.30 werken, woensdag tot 12.00, rest vd week tijd om de keet te poetsen, moet wel, want week erop heb ik geen tijd. Vrijdagavond BBQ bij de baas trouwens, totaal geen zin in eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bij mij ziet het er uit alsof ik in de aftermath van Kathrina zit
En dan nog een een week de keet schoon zien te houdenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
morgen tot 14.30 werken, woensdag tot 12.00, rest vd week tijd om de keet te poetsen, moet wel, want week erop heb ik geen tijd. Vrijdagavond BBQ bij de baas trouwens, totaal geen zin in eerlijk gezegd
heb ze hier allemaal gewaarschuwd: krijgen de hele week alleen kleren aan die niet mee op vakantie gaan, liefst niets vuil maken, alles meteen in de wasmand leggen, geen rotzooi maken, afspreken met vriendjes liefst bij de vriendjes, en anders naar opa en oma (die vinden dat heul nie erg). Voorts heb ik mijn poetsdame verzocht om de tweede week van onze vakantie de keet grondig te poetsen en de overgebleven was te doen, zodat de tent schoon is als ik thuis kom.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan nog een een week de keet schoon zien te houden
Ik heb vandaag alweer stiekem twee uurtjes teveel gewerkt, en met de 4 uurtjes van vorige week, ga ik bijna vrijdag al de hele dag vrij zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb ze hier allemaal gewaarschuwd: krijgen de hele week alleen kleren aan die niet mee op vakantie gaan, liefst niets vuil maken, alles meteen in de wasmand leggen, geen rotzooi maken, afspreken met vriendjes liefst bij de vriendjes, en anders naar opa en oma (die vinden dat heul nie erg). Voorts heb ik mijn poetsdame verzocht om de tweede week van onze vakantie de keet grondig te poetsen en de overgebleven was te doen, zodat de tent schoon is als ik thuis kom.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alweer stiekem twee uurtjes teveel gewerkt, en met de 4 uurtjes van vorige week, ga ik bijna vrijdag al de hele dag vrij zijn![]()
Maar dan heb ik ookVakantie
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha, Mo van SST twittert net: ik ga slapen. Ik dacht serieus dat ze twatterde: Ik ga janken![]()
heb jij het nog lekker tegoed. Vorig jaar zijn wij ook pas half augustus gegaan (toen hadden we hier heul laat vakantie, kinderen gingen pas 6 september naar school). Ook niet verkeerd trouwensquote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
zie dat jullie al bijna vakantie hebben....fijn gevoel is dat hé, bijna vakantie.
Mijn man heeft half augustus pas vakantie, dus dat fijne gevoel duurt hier
nog wel ff
Nog maar 3 daagjes (plus een uurtje of 2) werken, en ja dan heb ik drie weken 'vakantie'.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
zie dat jullie al bijna vakantie hebben....fijn gevoel is dat hé, bijna vakantie.
Mijn man heeft half augustus pas vakantie, dus dat fijne gevoel duurt hier
nog wel ff
sinds wij geen rekening meer hoeven te houden met bouwvakvakantie hebben wij altijd pas in week 34/35/36 vakantie. Lekker hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb jij het nog lekker tegoed. Vorig jaar zijn wij ook pas half augustus gegaan (toen hadden we hier heul laat vakantie, kinderen gingen pas 6 september naar school). Ook niet verkeerd trouwens
da's minder, maar je bepaalt dan zelf wel je tempo. gewoon lekker even niet de verplichting is al fijnquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar 3 daagjes (plus een uurtje of 2) werken, en ja dan heb ik drie weken 'vakantie'.
Heb wat onderhoud aan het huisje hier, dus evengoed hard werken
Scheelt ook in de kostenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
sinds wij geen rekening meer hoeven te houden met bouwvakvakantie hebben wij altijd pas in week 34/35/36 vakantie. Lekker hoor!
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
da's minder, maar je bepaalt dan zelf wel je tempo. gewoon lekker even niet de verplichting is al fijn
als we ook echt op vakantie zouden gaan wel ja, maar blijven meestal gewoon thuis.quote:
zou wel slim zijn het wel te doen. Na die drie weken is het weer elke dag naar de baas, komt er ook niets vanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb dan te snel de neiging om 't maar te laten voor wat 't is, dus moet echt wel mijzelf achterna zitten om de boel weer op te knappen.
dat was idd fijn, maar het ging dit jaar niet, ik kon eigenlijk helemaal geen vakantie nemen volgens mijn baasquote:
trouwens, dit jaar scheelt ook in de kosten. OMdat die camping zo goedkoop was, hebben we 2 tentplekken gereserveerd, hebben we beetje ruimte hè (scheelde 60 euro voor 2 weken). Nemen we nog een klein tentje mee, voor opslagquote:
Neemt hij zelf ook geen vakantie???quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat was idd fijn, maar het ging dit jaar niet, ik kon eigenlijk helemaal geen vakantie nemen volgens mijn baas![]()
Hij krijgt maar lekker de hik
En wat gaan jullie nu doen? Huisje huren?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als we ook echt op vakantie zouden gaan wel ja, maar blijven meestal gewoon thuis.
2 jaar geleden met de camper langs de Nederlands kust gegaan. Stil op de campings.
vorig jaar ging onze vakantie niet door, en nu......hebben we geen camper meer
Ja die baas van je stuur je volgend jaar maar naar mij toe hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat was idd fijn, maar het ging dit jaar niet, ik kon eigenlijk helemaal geen vakantie nemen volgens mijn baas![]()
Hij krijgt maar lekker de hik
jawel, tegelijkertijd met mij, maar ik moet als hij weg is gewoon verder gaan met werken vond hij. Mocht geen collega overnemen, blablablablabla. Moet zorgen dat mijn werk af is voor ik op vakantie ga. Nou, dat gaat dus niet lukken, hij krijgt maar een dikke..... lip/neus/whatever, ben er klaar meequote:
als ie dat ooit nog eens doet, dan denk ik dat Mark onaangekondigd een keer op de stoep staat bij mijn werk. Mijn baas bepaalt niet wanneer ik exact vakantie neem, ze zorgen maar dat er backup is en dat die backup ook bereidwillig is mee te werkenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja die baas van je stuur je volgend jaar maar naar mij toe hoormaak er gehakt van
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jawel, tegelijkertijd met mij, maar ik moet als hij weg is gewoon verder gaan met werken vond hij. Mocht geen collega overnemen, blablablablabla. Moet zorgen dat mijn werk af is voor ik op vakantie ga. Nou, dat gaat dus niet lukken, hij krijgt maar een dikke..... lip/neus/whatever, ben er klaar mee
nee niks. Gewoon thuis en zo af en toe een dag ergens naar toe. Zoals we al jaren gedaan hebben. Bevalt ons best eigenlijk en wel zo makkelijk met de hond en papegaaiquote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat gaan jullie nu doen? Huisje huren?
hestek500quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb volgende week al vakantie, weet waar je werkt want ben regelmatig op #500 geweest, dus ik wil die dikke lip wel slaan hoor
Yep, zat tot voor een jaartje terug de leverancier van de applicatie die ik beheer. Logo was duidelijk zichtbaar vanaf de A2quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hestek500Daar ben ik dan nog nooit geweest, denk ik dan hè
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb volgende week al vakantie, weet waar je werkt want ben regelmatig op #500 geweest, dus ik wil die dikke lip wel slaan hoor
quote:
aaaaaah, maar die zijn verhuisd al een tijdje hoor, al meer als een jaar, zitten nu een halve kilometer verderop langs de snelweg!!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zat tot voor een jaartje terug de leverancier van de applicatie die ik beheer. Logo was duidelijk zichtbaar vanaf de A2
hahahaha, die heb ik op 't werk ook hoor. Ik heb 't niet eens zelf verteld op 't werk, heeft mijn leidinggevende wel gedaan, nog nooit zoveel verontwaardiging en steunbetuigingen gehad, hahahahaha, dat doet de burger deugdquote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ziet 't baasje dat Ceetje vriendinnetjes heeft die opkomen voor haar vakantie
Ja Amerikastraat nuquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaaaaah, maar die zijn verhuisd al een tijdje hoor, al meer als een jaar, zitten nu een halve kilometer verderop langs de snelweg!!
schuin tegenover, (als je met je rug naar 't pand staat, rechts achter je, zelfde type gebouw, ook wit met blauwe ramen, 1e verdieping rechtervleugel, 4 raam van rechtsquote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Amerikastraat nu
Ben vaak bij hun op het oude adres geweest, vandaar dat ik ongeveer weet waar jij zit
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
schuin tegenover, (als je met je rug naar 't pand staat, rechts achter je, zelfde type gebouw, ook wit met blauwe ramen, 1e verdieping rechtervleugel, 4 raam van rechts
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahaha, die heb ik op 't werk ook hoor. Ik heb 't niet eens zelf verteld op 't werk, heeft mijn leidinggevende wel gedaan, nog nooit zoveel verontwaardiging en steunbetuigingen gehad, hahahahaha, dat doet de burger deugd
blokker, stekkertje, in stopcontact stoppen, verspreid zoemgeluidje wat wij niet horen (katten ook nie) muggen wel, vinden ze nie leuk, blijven weg, werkt hier al jaren. Stekkertje kost ongeveer een euro, ik heb er in elke kamer wel een, geen muggen dus ook geen auw auw, krab krabquote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en ik zit nu muggen weg te meppen daar wordt je ook niet goed van.... weten die krengen niet dat ze niet hoger dan een 3e verdieping horen te vliegen
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef kaatje50 het volgende:
wij gaan naar bed. Moe van een fietstocht begin van de avond...'t is wat, met die ouwetjes...![]()
![]()
zal toch wel meevallen, je hebt toch elektriek trappe?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef kaatje50 het volgende:
wij gaan naar bed. Moe van een fietstocht begin van de avond...'t is wat, met die ouwetjes...![]()
![]()
Ow, maar heb geen stopcontact op balkon, en blokker is al dicht (zelfs hier in de grote stad)quote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blokker, stekkertje, in stopcontact stoppen, verspreid zoemgeluidje wat wij niet horen (katten ook nie) muggen wel, vinden ze nie leuk, blijven weg, werkt hier al jaren. Stekkertje kost ongeveer een euro, ik heb er in elke kamer wel een, geen muggen dus ook geen auw auw, krab krab
klopt van dat elktrieke trappertje, maar moet dan nog wel gewoon fietsen en pijn in je kont krijgen van het zadelquote:Op maandag 27 juni 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zal toch wel meevallen, je hebt toch elektriek trappe?![]()
truste kaatje![]()
![]()
slaap lekker
jemig zeg, blokker al dicht? belachelijk gewoon. Maar daarom ga ik ook gewoon binnen liggen, met ventilator, no problemo en geen muggen, hahahahahaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar heb geen stopcontact op balkon, en blokker is al dicht (zelfs hier in de grote stad)
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jemig zeg, blokker al dicht? belachelijk gewoon. Maar daarom ga ik ook gewoon binnen liggen, met ventilator, no problemo en geen muggen, hahahahaha
maar ik ga ook m'n mandje in, val om, had een opleving (cola werkt wel).
Vanavond geen brand aub. Brandweer is wel hele avond al druk bezig de puin van dat pand weg te ruimen. Zijn van die ijzeren platen. Ivm het aangegeven noodweer morgen enzo.....
En arm jongste kind van me, heeft morgen Indianenkamp, in de Drunense Duinen, wel heul warm voor die kleintjes, maarja..........
Dat moest ik nog effe kwijt, trusteeee en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
en dat bedoel ik, klaarwakker hè, BAH, en van 't weekend ben ik m'n nest niet uit te branden wssquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ga er ook van tussen nog net niet #MNVZW
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dat bedoel ik, klaarwakker hè, BAH, en van 't weekend ben ik m'n nest niet uit te branden wss
nouja, dat moet dan maar. Nog 8 dagen hard werken, dan ga ik 3 weken totaal NIKS doen
Truste muisje, kijk uit voor de muggen
Heb alleen maar een wandelingtje gemaakt tijdens de lunch, was ook al erg warm, en wel liepen nogwel langs de Amstelquote:Op maandag 27 juni 2011 23:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt van dat elktrieke trappertje, maar moet dan nog wel gewoon fietsen en pijn in je kont krijgen van het zadel![]()
@mouse, was wel lekker hoor, je moet dan wel zoveel mogelijk onder bomen doorfietsen en niet in een open veld, want dat is bloedheet. We zijn ook een stuk langs de Maas gefietst, scheelt ook alweer
had er beter in kunnen springen, heb ik ook gedaan in onze pool, was meteen afgekoeldquote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb alleen maar een wandelingtje gemaakt tijdens de lunch, was ook al erg warm, en wel liepen nogwel langs de Amstel
linkje?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
hahaha, zit effe een oude SC terug te lezen![]()
(19)
Rehab of SST?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
SST, hahahahaha, linkje, eeeeeeeeh, gewoon via MyAT gezocht
gewoon naar laatste pagina gaan. Heb daar 1x gepost, ik zie ook allemaal Red Roomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ga je wel heel heel ver terug, zie nu vooral de Red Room in mijn MyAtt
quote:
laatste pagina in MyAtt zijn allemaal COSenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon naar laatste pagina gaan. Heb daar 1x gepost, ik zie ook allemaal Red Room
Viel mee. Was te druk om er last van te hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie
niet gesmolten achter de hete kachel
verhip 't is inderdaad alweer vanmorgenquote:
hey kokje, mocht je toch nog binnen van 4plein? Ik mocht m'n zwembad nie inquote:
ben achterom gekomenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey kokje, mocht je toch nog binnen van 4plein? Ik mocht m'n zwembad nie in
dus dit was wat jij noemt een drukke rustige dagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Viel mee. Was te druk om er last van te hebben
hopop toch dat ik straks het zwembad wel in magquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
he ik mocht zelfs niet meer thuiskomen vanavondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
hopop toch dat ik straks het zwembad wel in mag
ik mocht wel thuiskomen, maar toen dacht ik, hahahaha, maak locatie zwembad in tuin aan, deed ie het nie meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he ik mocht zelfs niet meer thuiskomen vanavond
dit was een mooie heftige dag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus dit was wat jij noemt een drukke rustige dag
Neu joh, begon bij mij al dwars te liggen toen ik voor een open brug stond die niet meer dicht wilde.... Herkende 't Amstelstation niet eens meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik mocht wel thuiskomen, maar toen dacht ik, hahahaha, maak locatie zwembad in tuin aan, deed ie het nie meer
OK dus de 80+70+45 wist je van, en de 20 waren a la carte..... oftewel gewoon een dag waar je op adrenaline liep en alleen wilde dat het iets minder warm was?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dit was een mooie heftige dag.
partij van 80 en van 70 + 45 arrangementen + een man of 20 a la carte
kreeg al van vriendje te horen dat ik gowalla of feest.je maar eens moest gaan proberen, zelfde principe, maarja, 30 van die dingen bijhouden .........quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, begon bij mij al dwars te liggen toen ik voor een open brug stond die niet meer dicht wilde.... Herkende 't Amstelstation niet eens meer
Recenties over beiden gelezen, als je erg rood-wit-blauw bent zou ik zeggen doen. Ben je meer mondiaal ingesteld, 'wel erg bijenkorfachtig'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kreeg al van vriendje te horen dat ik gowalla of feest.je maar eens moest gaan proberen, zelfde principe, maarja, 30 van die dingen bijhouden .........
ach, ik heb 4plein, vinnik goed zatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Recenties over beiden gelezen, als je erg rood-wit-blauw bent zou ik zeggen doen. Ben je meer mondiaal ingesteld, 'wel erg bijenkorfachtig'
die 45 wist ik pas om 17.30, Speciale actie na 15.30 starten + dagschotel voor speciaal tarief. altijd maar afwachten wat er komtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK dus de 80+70+45 wist je van, en de 20 waren a la carte..... oftewel gewoon een dag waar je op adrenaline liep en alleen wilde dat het iets minder warm was?
4plein had zoveel internationaal succes niet verwacht... ik geef ze de kansquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, ik heb 4plein, vinnik goed zat
maar 4plein moet niet lang moeilijk blijven doen meerben ik 't zo zat
hahahaha, heb vannacht met de fik wel een badge verdiend, schoolnight (moet je blijkbaar na 3.00 s'nachts op een schoolnight inchecken, wistikniequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
4plein had zoveel internationaal succes niet verwacht... ik geef ze de kans
Ow, dat zou voor mij toch wel een reden wezen om met sales te babbelen, zeker op een dag als deze als de werkomstandigheden door de warmte niet optimaal zijn. En wat heeft dat netto opgeleverd (die 45 man dus)?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
die 45 wist ik pas om 17.30, Speciale actie na 15.30 starten + dagschotel voor speciaal tarief. altijd maar afwachten wat er komt
Yep, zag 'tquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahaha, heb vannacht met de fik wel een badge verdiend, schoolnight (moet je blijkbaar na 3.00 s'nachts op een schoolnight inchecken, wistiknie
quote:
actie loopt al bijna 2 mnd, donderdag voorbij. dan nieuwe actiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat zou voor mij toch wel een reden wezen om met sales te babbelen, zeker op een dag als deze als de werkomstandigheden door de warmte niet optimaal zijn. En wat heeft dat netto opgeleverd (die 45 man dus)?
Ow, dus als ik het goed begrijp per 1/7 nieuwe dag actie, waar jij van te voren niet van weet hoeveel mensen er op af gaan komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
actie loopt al bijna 2 mnd, donderdag voorbij. dan nieuwe actie
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..heeft geen komkommer, maar wel augurk, ook lekker
yep, moeten er allemaal van eten he. Houd er rekening meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus als ik het goed begrijp per 1/7 nieuwe dag actie, waar jij van te voren niet van weet hoeveel mensen er op af gaan komen
Ceetje heeft ook nog brie en eiersaladequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse heeft amsterdamse uitjes, augurkjes en blauwschimmel kaas
![]()
OK, dus in je berekeningen hou je rekening met een x aantal gasten dagaanbieding maar van tevoren weet je niet hoeveel x is; Kan 0 zijn kan 50 zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, moeten er allemaal van eten he. Houd er rekening mee
Zijn over snelle gerechten a la grand cafe, gaat sowieso de hele dag door. Hebben een lounge gedeelte waar vanaf 10.00 allerlei kleine gerechten besteld kunnen worden. van uitsmijter tot luxere vleesgerechten. sluitingstijd is richtlij 1/2 uur na zonsondergang. Houd daar dus rekening mee met planning. Vanaf 8-7 worden de grote groepen minder of zijn er niet door vakantie, dus moet alles uit het lounge gedeelte komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, dus in je berekeningen hou je rekening met een x aantal gasten dagaanbieding maar van tevoren weet je niet hoeveel x is; Kan 0 zijn kan 50 zijnHoe kan je dat dan faciliteren
Truste Muisje, je kunt weer boodschappen doen en met de bus/tram en thuiskomen via de voordeur, 4plein doet ut weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
ga er trouwens van tussen en
ben een beetje erg moe
truste muisje slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
ga er trouwens van tussen en
ben een beetje erg moe
trouwens
![]()
mag je nog eens langzaam voor mij herhalenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zijn over snelle gerechten a la grand cafe, gaat sowieso de hele dag door. Hebben een lounge gedeelte waar vanaf 10.00 allerlei kleine gerechten besteld kunnen worden. van uitsmijter tot luxere vleesgerechten. sluitingstijd is richtlij 1/2 uur na zonsondergang. Houd daar dus rekening mee met planning. Vanaf 8-7 worden de grote groepen minder of zijn er niet door vakantie, dus moet alles uit het lounge gedeelte komen
ere zijn van die dagen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag je nog eens langzaam voor mij herhalenkomt op mij over als vooral veel ren en vliegwerk voor het lounge gedeelte
HEt gaat beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Avond.... hier donder en bliksem en regen
quote:
moet de regen eerst komen, zitten in het oog denk ik. wind stilquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Hier in een klein halfuur gedaald van 29 naar 23, dus als de regen zo afneemt lekker de boel open zetten hier
Noop, volgens de duitse buienradar moet het nog bij je aankomen; dit is de stilte voor de stormquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet de regen eerst komen, zitten in het oog denk ik. wind stil
wij hadden de boel net ook openstaan, maar nu is heel de gang zeiknatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Hier in een klein halfuur gedaald van 29 naar 23, dus als de regen zo afneemt lekker de boel open zetten hier
Yep, nu ben jij aan de beurt zo te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij hadden de boel net ook openstaan, maar nu is heel de gang zeiknat![]()
begint wel steeds harder te waaien nu
op hoop van zege dan maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, volgens de duitse buienradar moet het nog bij je aankomen; dit is de stilte voor de storm
Hoezo, vanochtend riep je nog dat ik ff normaal moest doen toen ik zei dat het wat mij betreft wel noodweer mocht wordenquote:
het is hier nu al wel een uur bezig, soms heel harde regen, dan wat minder. Hebben ook al hagel gehad. Net heel harde wind, er waait een grote tak door de straat...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, nu ben jij aan de beurt zo te zien
Geen hagel gehad hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is hier nu al wel een uur bezig, soms heel harde regen, dan wat minder. Hebben ook al hagel gehad. Net heel harde wind, er waait een grote tak door de straat...
Mijn aanbouwtje staat al redelijk nat, balkon van de bovenburen heeft betonrot, daarom lekt het in onze aanbouw bij harde regen. Wordt met de renovatie pas gemaakt
toen wel ja, lag ik net te poedelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoezo, vanochtend riep je nog dat ik ff normaal moest doen toen ik zei dat het wat mij betreft wel noodweer mocht worden
quote:
Geen noemenswaardige wind hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen wel ja, lag ik net te poedelen![]()
bu op balkon genieten van de wind en af en toe een kleine flits
Heeft een overvolle PM-box en is alle berichtjes aan het afhandelen; Waren heul veul mensen die haar misttequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
Wil ze nie hier komen dan? Ik zal nie bijten
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft een overvolle PM-box en is alle berichtjes aan het afhandelen; Waren heul veul mensen die haar mistte
Ook de groeten van * superkokjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeft
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeft
Groetjes gedaan en gevraagd of ze nog ff hier komtquote:
Oh, hier ronde twee net begonnen, mooie horizontale flitsen, rommelende donder en weer dikke vette regendruppelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
tis donker, 3 druppels regen onweer en flitsen op afstand.ik wil #Noodweer
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Groetjes gedaan en gevraagd of ze nog ff hier komt![]()
![]()
heb een filmpje op twitter gezet, er zijn hier al bomen omgewaaid, de brandweer is een paar straten verderop bezig met water weg te pompen, het waait heel hard, hebben ook hagel gehad, kortom, we hebben hier eigenlijk de "all inclusive" zeg maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
quote:
het noodweer wat wij hier hebben is jouw kant aan het opkomen, dus maak je borst maar nat. Het waaide zo hard, dat de regen hier onder de dakpannen slaat en het dus nat wordt op zolderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
maar zulke mooie klappen heb ik hier nog niet gehad hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
en dat zijn de klappen. trillende ruiten
niks ernstig hopp ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi All! Thnx, was heel druk, ziek geweest en toen lekker tussentijds ff gaan kamperen.
toch niks ernstigs hè? (qua ziekte).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi All! Thnx, was heel druk, ziek geweest en toen lekker tussentijds ff gaan kamperen.
hoor hier niets anders, de hele tent triltquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar zulke mooie klappen heb ik hier nog niet gehad hoor
we hadden bijna al "opsporing verzocht" gebeld johquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
ik heb vandaag kaartje op de bus gedaan dat we je missen en zou anders volgende week naar Groningen gereden zijn om zelf te checken of alles wel goed wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hadden bijna al "opsporing verzocht" gebeld joh
Nope, gewoon een hardnekkige luchtwegen infectie en te weinig tijd voor uitzieken.quote:
Lol! Da's wel heel lief...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb vandaag kaartje op de bus gedaan dat we je missen en zou anders volgende week naar Groningen gereden zijn om zelf te checken of alles wel goed was
denk toch een beetje om jezelf meiskequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, gewoon een hardnekkige luchtwegen infectie en te weinig tijd genomenvoor uitzieken.
Gaat goed komen, blij dat je weer op de been en vooral terug op Fok! bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Da's wel heel lief...Je bent hoe dan ook welkom hoor.
Die staat op het balkon joh, denkt dat er foto's van hem gemaakt worden met al die flitsenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
en Kokje, gaat het goed met het #noodweer? Ramen er al uitgesprongen?
Het gaat iig lekker:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
en Kokje, gaat het goed met het #noodweer? Ramen er al uitgesprongen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk toch een beetje om jezelf meiske
ben weer binnen ga ff vid postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die staat op het balkon joh, denkt dat er foto's van hem gemaakt worden met al die flitsen
ik denk het wel, maarja, daar kunnen we niks aan doen dat die buien besluiten om niet naar frankrijk te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Zou Bol nu niet jaloers op ons zijn met dit #noodweer
quote:
huh, en naar de mijne kijk je niet eensquote:
Heb geen twitter, doe eens de link posten dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, en naar de mijne kijk je niet eenswerkelijk uuuren voor in de regen en storm gestaan
Goed he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
DASOO gaat bijna net zo snel nu als op een feestjesavond in SST
zeker welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, en naar de mijne kijk je niet eens
moet ik effe m'n ipad op leptop aansluitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb geen twitter, doe eens de link posten dan.
Heb geen vidje van je gezien hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, en naar de mijne kijk je niet eenswerkelijk uuuren voor in de regen en storm gestaan
dan issie niet mooierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
![]()
[..]
zeker welmijne is mooier, maar twitvid accepterrd niet
dan kijkt gij niet goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb geen vidje van je gezien hoor![]()
allen de pic vanuit je huiskamer
Ja <duh> verwarrend met je om je dubbel te moeten volgenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja <duh> verwarrend met je om je dubbel te moeten volgen![]()
Ga ff vidje kijken
ja hallo, dat wist ik niequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Gewoon zo toch: http://www.twitvid.com/TLZS3
via mail niet te uploadenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb veul meegemaakt, maar eerlijk gezegd nog nooit een vastlopende foon..... deed ie dat maar eensquote:
ja maar ja hebt geen neuk hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb veul meegemaakt, maar eerlijk gezegd nog nooit een vastlopende foon..... deed ie dat maar eens
tja, dan maar uploaden naar je pc en op joetjoep zettenquote:
quote:
Ja! Die kan ik zien idd, gaat lekker daar, zal zo de vogels even afdekken, die vinden dit niet zo leuk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
het is nu nog veel erger, ik zal zometeen nog eens even van onder m'n carport proberen te filmen, als het bliksemt, dan is het gewoon "all over the place"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Die kan ik zien idd, gaat lekker daar, zal zo de vogels even afdekken, die vinden dit niet zo leuk...
Heb hem gezien, is het al lekker afgekoeld? P2000 is nu erg sneu: http://monitor.livep2000.nl/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
kahaarin, krijg 'm niet geupload hiero, sorryyyyyy
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb hem gezien, is het al lekker afgekoeld? P2000 is nu erg sneu: http://monitor.livep2000.nl/
ik blijf binnen zie ik wel, als je gelderland zuid aan klikt op de P2000, dan zie ik een woningbrand hier in de buurt. Deze week slechte ervaringen met ramptourisme, dus ik ga de deur niet meer uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb hem gezien, is het al lekker afgekoeld? P2000 is nu erg sneu: http://monitor.livep2000.nl/
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, niet gek natuurlijk, heb net een andere gekregen: http://monitor.livep2000.nl/
Hmmm...? Was er paniek? Wel luguber dat er een huis in je buurt in brand staat idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik blijf binnen zie ik wel, als je gelderland zuid aan klikt op de P2000, dan zie ik een woningbrand hier in de buurt. Deze week slechte ervaringen met ramptourisme, dus ik ga de deur niet meer uit
Huh? Had toch echt ctrl+c gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dat je http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/ bedoelt
Hebbik toch eerder vanavond al tegen je gezegd, binnen blijven anders heb je zo weer 10 gasten in je woonkamer staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik blijf binnen zie ik wel, als je gelderland zuid aan klikt op de P2000, dan zie ik een woningbrand hier in de buurt. Deze week slechte ervaringen met ramptourisme, dus ik ga de deur niet meer uit
Wel grappig trouwens, heb hier altijd geroepen dat ik je wel weer zou oppakken in DE, we lezen nog steeds dezelfde draadjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Had toch echt ctrl+c gedaan.Die bedoel ik ja.
Lol! Was idd even aan het kijken hoe het zou gaan aflopen, het leek eerst alsof de buien aan het inkakken waren boven het IJsselmeer, nou, ze zijn weer geactiveerd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens, heb hier altijd geroepen dat ik je wel weer zou oppakken in DE, we lezen nog steeds dezelfde draadjes ;-)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Was idd even aan het kijken hoe het zou gaan aflopen, het leek eerst alsof de buien aan het inkakken waren boven het IJsselmeer, nou, ze zijn weer geactiveerd...
hier is het weer volledig gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg net een twatter van een collega dat ie vast zit op station Weesp.... blikseminslag rijden geen treinen meer
En de NS was zooooooo goed voorbereid op het #noodweer
Ja hoor, dat blijkt wel:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg net een twatter van een collega dat ie vast zit op station Weesp.... blikseminslag rijden geen treinen meer
En de NS was zooooooo goed voorbereid op het #noodweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |