quote:
Geen noemenswaardige wind hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen wel ja, lag ik net te poedelen![]()
bu op balkon genieten van de wind en af en toe een kleine flits
Heeft een overvolle PM-box en is alle berichtjes aan het afhandelen; Waren heul veul mensen die haar misttequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
Wil ze nie hier komen dan? Ik zal nie bijten
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft een overvolle PM-box en is alle berichtjes aan het afhandelen; Waren heul veul mensen die haar mistte
Ook de groeten van * superkokjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeft
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeft
Groetjes gedaan en gevraagd of ze nog ff hier komtquote:
Oh, hier ronde twee net begonnen, mooie horizontale flitsen, rommelende donder en weer dikke vette regendruppelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
tis donker, 3 druppels regen onweer en flitsen op afstand.ik wil #Noodweer
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Groetjes gedaan en gevraagd of ze nog ff hier komt![]()
![]()
heb een filmpje op twitter gezet, er zijn hier al bomen omgewaaid, de brandweer is een paar straten verderop bezig met water weg te pompen, het waait heel hard, hebben ook hagel gehad, kortom, we hebben hier eigenlijk de "all inclusive" zeg maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
quote:
het noodweer wat wij hier hebben is jouw kant aan het opkomen, dus maak je borst maar nat. Het waaide zo hard, dat de regen hier onder de dakpannen slaat en het dus nat wordt op zolderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
maar zulke mooie klappen heb ik hier nog niet gehad hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
en dat zijn de klappen. trillende ruiten
niks ernstig hopp ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi All! Thnx, was heel druk, ziek geweest en toen lekker tussentijds ff gaan kamperen.
toch niks ernstigs hè? (qua ziekte).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi All! Thnx, was heel druk, ziek geweest en toen lekker tussentijds ff gaan kamperen.
hoor hier niets anders, de hele tent triltquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar zulke mooie klappen heb ik hier nog niet gehad hoor
we hadden bijna al "opsporing verzocht" gebeld johquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |