HEt gaat beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Avond.... hier donder en bliksem en regen
quote:
moet de regen eerst komen, zitten in het oog denk ik. wind stilquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Hier in een klein halfuur gedaald van 29 naar 23, dus als de regen zo afneemt lekker de boel open zetten hier
Noop, volgens de duitse buienradar moet het nog bij je aankomen; dit is de stilte voor de stormquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet de regen eerst komen, zitten in het oog denk ik. wind stil
wij hadden de boel net ook openstaan, maar nu is heel de gang zeiknatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Hier in een klein halfuur gedaald van 29 naar 23, dus als de regen zo afneemt lekker de boel open zetten hier
Yep, nu ben jij aan de beurt zo te zienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij hadden de boel net ook openstaan, maar nu is heel de gang zeiknat![]()
begint wel steeds harder te waaien nu
op hoop van zege dan maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, volgens de duitse buienradar moet het nog bij je aankomen; dit is de stilte voor de storm
Hoezo, vanochtend riep je nog dat ik ff normaal moest doen toen ik zei dat het wat mij betreft wel noodweer mocht wordenquote:
het is hier nu al wel een uur bezig, soms heel harde regen, dan wat minder. Hebben ook al hagel gehad. Net heel harde wind, er waait een grote tak door de straat...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, nu ben jij aan de beurt zo te zien
Geen hagel gehad hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is hier nu al wel een uur bezig, soms heel harde regen, dan wat minder. Hebben ook al hagel gehad. Net heel harde wind, er waait een grote tak door de straat...
Mijn aanbouwtje staat al redelijk nat, balkon van de bovenburen heeft betonrot, daarom lekt het in onze aanbouw bij harde regen. Wordt met de renovatie pas gemaakt
toen wel ja, lag ik net te poedelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoezo, vanochtend riep je nog dat ik ff normaal moest doen toen ik zei dat het wat mij betreft wel noodweer mocht worden
quote:
Geen noemenswaardige wind hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
toen wel ja, lag ik net te poedelen![]()
bu op balkon genieten van de wind en af en toe een kleine flits
Heeft een overvolle PM-box en is alle berichtjes aan het afhandelen; Waren heul veul mensen die haar misttequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
Wil ze nie hier komen dan? Ik zal nie bijten
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft een overvolle PM-box en is alle berichtjes aan het afhandelen; Waren heul veul mensen die haar mistte
Ook de groeten van * superkokjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeft
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, dan moet ze maar snel komen, doe d'r maar de groeten, zal ik d'r maar niet lastigvallen met een berichtje als ze nog zoveel af te handelen heeft
Groetjes gedaan en gevraagd of ze nog ff hier komtquote:
Oh, hier ronde twee net begonnen, mooie horizontale flitsen, rommelende donder en weer dikke vette regendruppelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
tis donker, 3 druppels regen onweer en flitsen op afstand.ik wil #Noodweer
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Groetjes gedaan en gevraagd of ze nog ff hier komt![]()
![]()
heb een filmpje op twitter gezet, er zijn hier al bomen omgewaaid, de brandweer is een paar straten verderop bezig met water weg te pompen, het waait heel hard, hebben ook hagel gehad, kortom, we hebben hier eigenlijk de "all inclusive" zeg maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
quote:
het noodweer wat wij hier hebben is jouw kant aan het opkomen, dus maak je borst maar nat. Het waaide zo hard, dat de regen hier onder de dakpannen slaat en het dus nat wordt op zolderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
maar zulke mooie klappen heb ik hier nog niet gehad hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
en dat zijn de klappen. trillende ruiten
niks ernstig hopp ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi All! Thnx, was heel druk, ziek geweest en toen lekker tussentijds ff gaan kamperen.
toch niks ernstigs hè? (qua ziekte).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
Hi All! Thnx, was heel druk, ziek geweest en toen lekker tussentijds ff gaan kamperen.
hoor hier niets anders, de hele tent triltquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar zulke mooie klappen heb ik hier nog niet gehad hoor
we hadden bijna al "opsporing verzocht" gebeld johquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
ik heb vandaag kaartje op de bus gedaan dat we je missen en zou anders volgende week naar Groningen gereden zijn om zelf te checken of alles wel goed wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hadden bijna al "opsporing verzocht" gebeld joh
Nope, gewoon een hardnekkige luchtwegen infectie en te weinig tijd voor uitzieken.quote:
Lol! Da's wel heel lief...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb vandaag kaartje op de bus gedaan dat we je missen en zou anders volgende week naar Groningen gereden zijn om zelf te checken of alles wel goed was
denk toch een beetje om jezelf meiskequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, gewoon een hardnekkige luchtwegen infectie en te weinig tijd genomenvoor uitzieken.
Gaat goed komen, blij dat je weer op de been en vooral terug op Fok! bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Da's wel heel lief...Je bent hoe dan ook welkom hoor.
Die staat op het balkon joh, denkt dat er foto's van hem gemaakt worden met al die flitsenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
en Kokje, gaat het goed met het #noodweer? Ramen er al uitgesprongen?
Het gaat iig lekker:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
en Kokje, gaat het goed met het #noodweer? Ramen er al uitgesprongen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk toch een beetje om jezelf meiske
ben weer binnen ga ff vid postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die staat op het balkon joh, denkt dat er foto's van hem gemaakt worden met al die flitsen
ik denk het wel, maarja, daar kunnen we niks aan doen dat die buien besluiten om niet naar frankrijk te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Zou Bol nu niet jaloers op ons zijn met dit #noodweer
quote:
huh, en naar de mijne kijk je niet eensquote:
Heb geen twitter, doe eens de link posten dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, en naar de mijne kijk je niet eenswerkelijk uuuren voor in de regen en storm gestaan
Goed he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
DASOO gaat bijna net zo snel nu als op een feestjesavond in SST
zeker welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, en naar de mijne kijk je niet eens
moet ik effe m'n ipad op leptop aansluitenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb geen twitter, doe eens de link posten dan.
Heb geen vidje van je gezien hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, en naar de mijne kijk je niet eenswerkelijk uuuren voor in de regen en storm gestaan
dan issie niet mooierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
![]()
[..]
zeker welmijne is mooier, maar twitvid accepterrd niet
dan kijkt gij niet goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb geen vidje van je gezien hoor![]()
allen de pic vanuit je huiskamer
Ja <duh> verwarrend met je om je dubbel te moeten volgenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja <duh> verwarrend met je om je dubbel te moeten volgen![]()
Ga ff vidje kijken
ja hallo, dat wist ik niequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Gewoon zo toch: http://www.twitvid.com/TLZS3
via mail niet te uploadenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb veul meegemaakt, maar eerlijk gezegd nog nooit een vastlopende foon..... deed ie dat maar eensquote:
ja maar ja hebt geen neuk hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb veul meegemaakt, maar eerlijk gezegd nog nooit een vastlopende foon..... deed ie dat maar eens
tja, dan maar uploaden naar je pc en op joetjoep zettenquote:
quote:
Ja! Die kan ik zien idd, gaat lekker daar, zal zo de vogels even afdekken, die vinden dit niet zo leuk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
het is nu nog veel erger, ik zal zometeen nog eens even van onder m'n carport proberen te filmen, als het bliksemt, dan is het gewoon "all over the place"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! Die kan ik zien idd, gaat lekker daar, zal zo de vogels even afdekken, die vinden dit niet zo leuk...
Heb hem gezien, is het al lekker afgekoeld? P2000 is nu erg sneu: http://monitor.livep2000.nl/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
kahaarin, krijg 'm niet geupload hiero, sorryyyyyy
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb hem gezien, is het al lekker afgekoeld? P2000 is nu erg sneu: http://monitor.livep2000.nl/
ik blijf binnen zie ik wel, als je gelderland zuid aan klikt op de P2000, dan zie ik een woningbrand hier in de buurt. Deze week slechte ervaringen met ramptourisme, dus ik ga de deur niet meer uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb hem gezien, is het al lekker afgekoeld? P2000 is nu erg sneu: http://monitor.livep2000.nl/
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, niet gek natuurlijk, heb net een andere gekregen: http://monitor.livep2000.nl/
Hmmm...? Was er paniek? Wel luguber dat er een huis in je buurt in brand staat idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik blijf binnen zie ik wel, als je gelderland zuid aan klikt op de P2000, dan zie ik een woningbrand hier in de buurt. Deze week slechte ervaringen met ramptourisme, dus ik ga de deur niet meer uit
Huh? Had toch echt ctrl+c gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dat je http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/ bedoelt
Hebbik toch eerder vanavond al tegen je gezegd, binnen blijven anders heb je zo weer 10 gasten in je woonkamer staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik blijf binnen zie ik wel, als je gelderland zuid aan klikt op de P2000, dan zie ik een woningbrand hier in de buurt. Deze week slechte ervaringen met ramptourisme, dus ik ga de deur niet meer uit
Wel grappig trouwens, heb hier altijd geroepen dat ik je wel weer zou oppakken in DE, we lezen nog steeds dezelfde draadjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Had toch echt ctrl+c gedaan.Die bedoel ik ja.
Lol! Was idd even aan het kijken hoe het zou gaan aflopen, het leek eerst alsof de buien aan het inkakken waren boven het IJsselmeer, nou, ze zijn weer geactiveerd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens, heb hier altijd geroepen dat ik je wel weer zou oppakken in DE, we lezen nog steeds dezelfde draadjes ;-)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Was idd even aan het kijken hoe het zou gaan aflopen, het leek eerst alsof de buien aan het inkakken waren boven het IJsselmeer, nou, ze zijn weer geactiveerd...
hier is het weer volledig gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg net een twatter van een collega dat ie vast zit op station Weesp.... blikseminslag rijden geen treinen meer
En de NS was zooooooo goed voorbereid op het #noodweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |