dat bedoel ikdus. vroeger was het max 4 + 3quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm, heb vanmiddag een pak bio karnemelk gehaald staat geen THT oid op alleen 10-7 das dus zelfs 9 dagen na nu
ik zag zelfs op TV dat er vlees is dat ze "lang laten rijpen" (volgens mij bij topchef, was een kok die vlees gebruikt -soort steak- dat weken moest "rijpen"quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus.
er wordt vergeten dfat vlees dat je koopt al zeker 3 weken dood is. anders is het niet te eten.Veel te taai
tot 6 weken afhankelijk van het dier en kwaliteit van het dier. . Zit dan nog wel aan het bot gaat vooral over rundvleesquote:Op zondag 26 juni 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zag zelfs op TV dat er vlees is dat ze "lang laten rijpen" (volgens mij bij topchef, was een kok die vlees gebruikt -soort steak- dat weken moest "rijpen"
En hammen hangen weken te drogen, en zodra ze gesneden zijn moet je de plakken binnen 2 dagen opetenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zag zelfs op TV dat er vlees is dat ze "lang laten rijpen" (volgens mij bij topchef, was een kok die vlees gebruikt -soort steak- dat weken moest "rijpen"
Zag 't heb snel follow gedaanquote:
ja, ik vond het er destijds maar goor uitzien. Maarja, dat vond ik ook toen we in Kroatië op vakantie waren, restaurantje met een grote koelvitrine die uitpuilde van de grote stukken vlees (lag gewoon een halve koe in). Moest je zelf zeggen hoe dik je je biefstuk wilde, gooiden ze op een grill, smeten er van allerlei kruiden bij en olie erover, heeeerlijk!!!! En dat voor 35 euro met 4 personen voor/hoofd/na en wijnquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
tot 6 weken afhankelijk van het dier en kwaliteit van het dier. . Zit dan nog wel aan het bot gaat vooral over rundvlees
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
MaryMouse? Er staan geen afkortingen in de OP
BTW Goeieavond all!
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tjet
![]()
de Fok afkortingen moeten ze al lerende maar zelf ontdekken
Ha die Tjetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
BTW Goeieavond all!
Avond Tjetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
BTW Goeieavond all!
Kaatje is in Domburg geweest, stond een postje voor dat jij je binnenkomst meldequote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
kaatje, ben je nog in Domburg geweest vandaag? Zo ja, heb je m'n ouders gezien
(of was Kaatje al slapen?)
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
half uur is ruim voorbij, axel heeft gewonnen.
#TOTGS![]()
truste Kokje, lekker op tijd gaan slapen hè, tot morgenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
half uur is ruim voorbij, axel heeft gewonnen.
#TOTGS![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Truste Muisje, ook tot morgen, en op tijd naar bed![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
huh, krijg net een berichtje van 112 Rivierenland, maandag en dinsdag tropisch weer, dinsdagavond mogelijk noodweer. BBQen morgen maar doen toch dus
twitter:BuienRadarNL twitterde op zondag 26-06-2011 om 20:41:59RT @helgavanleur: Zo, ma, di: Heet, heter, heetst & Droog, droger, natst. http://bit.ly/9CZxyy Goed smeren: http://bit.ly/azZRPe #ijsjesweer reageer retweet
Ja ben ik ook nog, jij zit toch nog tegen me te ouwenhoerenquote:
ja, geef mij maar de schuld, ik had ook niet gezegd dat ik al ging slapen, mijn film duurt nog een uurquote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ben ik ook nog, jij zit toch nog tegen me te ouwenhoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |