quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
qft.quote:
Zie het ook idd op wikipedia.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:32 schreef Dingest het volgende:
Niet echt ingelezen, maar de K-series motoren van Rover stonden verder altijd wel goed aangeschreven - muv de oorspronkelijke koppakking maar dat is later en/of achter gefikst
Ik ook, maar ik zocht op treinenquote:
Klopt, haastklusquote:
[PTA SC] Mercedes 300SL poging 1621quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[PTA SC] Mercedes 300SL poging 1621
Voor het geld wat zo'n caterham kost zou ik ook wel wat meer verwachten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Paladijn het volgende:
Koppakking geeft geen grote problemen Bara, bovendien is dat zeer makkelijk te herkennen. Diezelfde blokjes zitten ook in de Lotus Elise. Maar goed, nogmaals: niet alleen de motor was ruk
Ik zie overigens in de carbagerun handleiding dat in duitsland de max snelheid buiten bebouwde kom 80 of 100 is?! Dat is toch gewoon 100?
Valt opzicht mee hoor, er gaat deze week een frisse apk op.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar mankeerde best veel aan toch?
Amelandquote:Op zondag 26 juni 2011 20:03 schreef Paladijn het volgende:
Goed: 4-5 dagen (lang weekend) fietsen en strandhangen, welk eiland heeft de voorkeur, Ameland of Schiermonnikoog?
SD moet zijn brommert maar even pakken dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef Anne het volgende:
Barca.
Kan iemand ff mijn rug masseren.
Met meubels sjouwen is niet zo'n goed idee in je eentje als één ding net zo zwaar is als jijzelf.
Kweenie; ik zoek eigenlijk iets wat nét ietsje netter is, no offencequote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Valt opzicht mee hoor, er gaat deze week een frisse apk op.
Het is geen wagen in concoursstaat, maar het rijdt prima.
[TK] Mercedes W124 230E automaat - belastingvrij - opties
Wat heeft mijn brommer met haar rug te maken dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
SD moet zijn brommert maar even pakken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |