Heerlijkquote:
Wythmen?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk.
Morgen Wythmen en dinsdag terrasje
Recreatieplas, strand dusquote:
Moet dat geen 'quote:
Ja, maar niet iedereen kan dinsdag, dusjaquote:
Dat is waar. Hoge luchtvochtigheidquote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je in Frankrijk/Spanje bent wel, in Nederland niet.
Ochquote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
Neeee, zo'n beetje niemand kan volgende week afspreken.
Is ook weer vrij snel afgelopenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ook. Ik had niet verwacht dat het zo snel warm zou worden.
Ik heb aankomende week nog wel wat vrij in m'n agendaquote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
Neeee, zo'n beetje niemand kan volgende week afspreken.
Niet op dinsdag.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Is ook weer vrij snel afgelopen.
[..]
Ik heb aankomende week nog wel wat vrij in m'n agenda.
Klopt, maar ga je mee terrasje pakkenquote:
Gelukkig vermaak ik me ook prima in mijn eentje, vooral met mooi weer.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar ga je mee terrasje pakken
11.00 - 19.00 gewerkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
3-11 geslapen
12-13.30 sportschool
Dus ik ben nu moe.
Jij?
Ooh, okéquote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig vermaak ik me ook prima in mijn eentje, vooral met mooi weer.
Was gewoon vriendschappelijk bedoeldquote:
Ja wel lekker hierquote:
Komt goedquote:
Ahwquote:
Volgens mij ben ik 6 liter aan zweet kwijtgeraakt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ahw. Was 't nog druk verder? Vast wel
?
Wajooquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 6 liter aan zweet kwijtgeraakt.Maar het viel eigenlijk wel mee, het was eigenlijk té warm om op het terras te zitten.
Ja ach. Nu eens verzinnen wat ik de rest van de week eens zal gaan doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Wajoo. Hmm...da's weer een voordeel dan
.
Je zei toch dat je een beetje technisch wasquote:Op zondag 26 juni 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ach. Nu eens verzinnen wat ik de rest van de week eens zal gaan doen.
Ja, met computers ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Je zei toch dat je een beetje technisch was? D'r moet nog aardig wat gebeuren aan m'n brommer, dus...
Gereedschap niet dusquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, om inbrekers te slaan.
En ik heb een Ikea kast in elkaar gezet.
Ik kom wel helpen, ik ben awesome met Ikea shit,quote:Op zondag 26 juni 2011 19:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van de Ikea in elkaar gezet, maar daar gaat deze zomer vast verandering inkomen
Toffe shit ouwequote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen, ik ben awesome met Ikea shit,
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
Ik heb vorige week nog wat van de Ikea in elkaar gezet.
Hoe was 't in Almere, mien jong?quote:
Veel lopen, veel voorzieningen, maar zou er niet willen wonenquote:
Begrijpelijk, maar mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Veel lopen, veel voorzieningen, maar zou er niet willen wonen
Voor de rest leuke dag hoor
Hoe was uw dag, Sandertje?
Klopt. Eerder dronkenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:16 schreef Mr.DD het volgende:
Die temperaturen zijn alleen maar leuk, examenfeesten = alcohol, alcohol + hitte = geen goed plan =
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Pino wat is dezen
Sharon – Hier in de disco Listening now
...
Zo'n corpsballetje dat ook bij de studentenvereniging gaaaat..quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
Continu posten over examenfeestjes en alcoholopschepper.
Dan moet 't weer gaan regenen en stormenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Gideon_92 het volgende:
dit topic nog steeds niet dicht. we moeten wel harder doorwerken willen e de #400 halen
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
Continu posten over examenfeestjes en alcoholopschepper.
Minerva houdt mijn plaats al warm!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo'n corpsballetje dat ook bij de studentenvereniging gaaaat..
Etsu als je wil gaan zooien moet je het zeggen heur!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Etsu het volgende:
Dus elke keer posten op FOK! hoort daar ook bij?__!
Het komt opschepperig over.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Etsu als je wil gaan zooien moet je het zeggen heur!
Precies. Zwarte koffie met Grolsch, zo verbitterd hoort de sfeer te zijn!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef Dastan het volgende:
Er mag best wat rivaliteit komen, want mij is deze sc veel te zoet.
Zwarte koffie met suiker!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Precies. Zwarte koffie met Grolsch, zo verbitterd hoort de sfeer te zijn!
Tequila. Om maar even in jouw stijl te spreken.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Precies. Zwarte koffie met Grolsch, zo verbitterd hoort de sfeer te zijn!
Hierrr in Utrecht wordt er tenminste gefeest superrrmooi gozerrr.quote:
Zooien is met de kraag zo heen en weer sjorren hč.quote:
Jij doet zeker melk in je theequote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Suiker in je koffie doen.Wat ben je? 12 jaar?
Blijkbaar is dat gedegradeerd tot vrouwendrankje.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tequila. Om maar even in jouw stijl te spreken.
Ik had het tegen Dastan.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hierrr in Utrecht wordt er tenminste gefeest superrrmooi gozerrr.
[..]
Zooien is met de kraag zo heen en weer sjorren hč.
Absurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat gedegradeerd tot vrouwendrankje.
Nee precies.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef luukieboy2 het volgende:
Er is een supernova type IIP verschenen in het nabije sterrenstelsel M51, de draaikolknevel in Jachthonden (Canes Venatici). De supernova heeft de naam SN 2011 dh en is op 1 juni ontdekt door de Franse amateur-stronoom Stephen Bailey Lamotte en onafhankelijk van hem door A. Riou. De bevestiging van deze ontdekking is gedaan door de PTF, de Palomar Transient Factory. Typer II supernovae zijn massieve sterren, minimaal zes keer zo zwaar als onze zon, die aan het einde van hun actieve leven hun buitenlagen in een gigantische explosie wegblazen. Op het moment van de ontdekking, 1 juni 2011, was de supernova van magnitude 13,5. Binnen het bereik van amateur-telescopen. Voordeel van een type II Supernova is dat ze hun maximum lang vasthouden. De supernova is nu nog iets aan het verhelderen, rond de magnitude van 12,4. Gemakkelijk in het bereik van een 6 inch (15cm) telescoop of lager. M51 is overigens een actief sterrenstelsel, ook in 2005 was er al een supernova te zien.
Ik zou zeggen, heb je een telescoop, probeer hem vanavond eens op te zoeken. Ik ga het zeker weer proberen, leuk om te zien hoe de supernova steeds helderder wordt.
Groetjes,
Vond ik ook. Dus nu moeten we wel op de wodka.quote:
Met wodka is niets mis. Ik heb hier nog een flaconnetje staan.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee precies.
[..]
Vond ik ook. Dus nu moeten we wel op de wodka.
Spa blauw kopenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Melk in thee
Zwarte koffie
Doe normaal ransapen en neem lekker gekoeld Spa blauw
Nee, boeit me ook niet, zolang Spa blauw lekker blijftquote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Spa blauw kopenWist je dat kraanwater uit Nederland (iig Utrechtse Heuvelrug) verkocht wordt als bronwater in Frankrijk?
Proper overhemdje kerolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Ja, ik weet het. Ik dacht: het is zo warm.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:33 schreef Etsu het volgende:
Sam! Hele andere kleur overhemd dan zwart. Dit moet ik even verwerken.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Proper overhemdje kerol
ey thnx broSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spa blauwquote:Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Melk in thee
Zwarte koffie
Doe normaal ransapen en neem lekker gekoeld Spa blauw
Onwaar. Verworpen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Spa blauw
Kraanwater in een flesje.
Ik las vandaag dat er in Smirnoff Black toevoegingen zaten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Is zonder, heeft langer gestaan en is gerookt!
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef Mr.DD het volgende:
Weet je wat goor is? Dropshot en Sambuca. Gadverdegadverdamme.
Niet als je op een avond samen met een vriend binnen een twintig minuten zo'n fles wegwerktquote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben echt totaal geen smaak, dropshot is echt lekker om shotjes mee te doen.
Mooi.quote:
Doen we hier elke dag. Zullen we het weer over bier hebben?quote:
Nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nog een streepje batterij en ben pas om 10 uur thuis. Zou mijn iPhone het nog redden, als ik de hele reis ga FOK!ken?
Normaal zeg ik het andersom maar bij dit spul is het echt:quote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar heb ik een zekere afkeer van gekregen door een avond helemaal naar de klote.
Ook leuk spul. Mooi makkelijk enzo.quote:
Dat is echt een van de betere wapens voor een goede avondquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
iPhone's zijn voor mensen die technisch gestoord zijn en daarom android niet aankunnen. (en te veel geld hebben)quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
iPhone's zijn voor mensen die technisch gestoord zijn en daarom android niet aankunnen. (en te veel geld hebben)
Onzin, ik kan Android best aan, alleen ik heb al dat gedoe van rooten niet nodig en vandaag zou ik een iPhone ook wel prettig vinden.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
iPhone's zijn voor mensen die technisch gestoord zijn en daarom android niet aankunnen. (en te veel geld hebben)
Feit is dat een iPhone veel mooier uitziet dan een android.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Met de trein? Nope, ik woon 10 minuten van het stationquote:Op zondag 26 juni 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
Rogierik rij straks langs Gouda, kan je t zien of niet?
Mwehhh not really.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Feit is dat een iPhone veel mooier uitziet dan een android.
Jammerquote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met de trein? Nope, ik woon 10 minuten van het station
Tsja.quote:
Vind het alleen maar lelijker worden.quote:
Waarom zou je zo nodig moeten rooten dan? iPhones moet je jailbreaken om een wat vrijer OS te krijgen, en dat is ook niet echt leuk en praktisch enzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Onzin, ik kan Android best aan, alleen ik heb al dat gedoe van rooten niet nodig en vandaag zou ik een iPhone ook wel prettig vinden.
Ik hoef niet zo nodig te rooten, maar ik hoef ook niet per se te jailbreaken. Ik vind het prettig hoe een iPhone werkt, het gaat snel, het typt heerlijk (je kunt zeggen wat je wil, maar het toetsenbord van een iPhone is echt baasquote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo nodig moeten rooten dan? iPhones moet je jailbreaken om een wat vrijer OS te krijgen, en dat is ook niet echt leuk en praktisch enzo.
Hoef je 'm toch niet voor te rooten? Gewoon Applanetquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je bedoelt omdat gratis apps neem ik aan?
iPhone 4 is best mooi hoor, maar die interface met all die apps vind ik persoonlijk lelijk. Heb liever iets functioneels zoals HTC Sense, met klok, agenda etc. Widgets ftwquote:
Nee?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je bedoelt omdat gratis apps neem ik aan?
Zo een met zaklampquote:
Twee vrienden van me hebben die ook. Bazendingquote:
Bron?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beste Etsu,
Toen hadden ze nog geen telefoons.
Gr gr,
Dastan.
Klopt. En dat voor maar twintig euro + tien euro beltegoed.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Twee vrienden van me hebben die ook. Bazending!
Ik hou ook van mij Legendquote:
Dat zijn nog 's prijzen hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt. En dat voor maar twintig euro + tien euro beltegoed.
Ja, zat foto's te kijken bij m'n oma en vond dit zo'n bazenfotoquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
Sander, die foto op fb, ben jij dat als kind?
Jij! Baas!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zat foto's te kijken bij m'n oma en vond dit zo'n bazenfoto. Echt scheurijzer was dat
quote:
Wat weet je nu al danquote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat zal ik eens voor mijn verjaardag vragen?Ik weet al een paar dingen.
Moet wel goed komen zo te horenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een pandorabedel, oorbellen (ik moet nog uitzoeken welke) en een schakelarmband.
Hoe gaat 't met lessenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik ga voor m'n 19de verjaardag proberen paar rijlessen te cashen
Ok dan.quote:
Tjaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gister bij uitgaan werd een supervet DnB nummer gedraaid, maar heb geen idee welke en wil het echt weten
Poequote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gister bij uitgaan werd een supervet DnB nummer gedraaid, maar heb geen idee welke en wil het echt weten
Wacht even.. hij komt door... begint het met een P?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja omg!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wacht even.. hij komt door... begint het met een P?
Je bent een subscriber @last.fm?quote:
Is ie van the prodigy?quote:
Jawel, gister.quote:
Hierzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Dastan waar ben jij ik heb leuken liedje voor je
Doe eens posten..?quote:
Ok. Leuk? Spotify niet chiller?quote:
Nee, ik dig die radio van Last.fm. Geweldig hoe ze allemaal nieuwe muziek vinden die bij je past.quote:
Das waar.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik dig die radio van Last.fm. Geweldig hoe ze allemaal nieuwe muziek vinden die bij je past.
Dat heb ik ook altijd mooi gevonden aan Last.fmquote:Op zondag 26 juni 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik dig die radio van Last.fm. Geweldig hoe ze allemaal nieuwe muziek vinden die bij je past.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ze te lang worden vallen ze er vanzelf af.
Mensen die iPhone haten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die ananas en/of olijven (op pizza) haten
Salami, gehakt, ui, paprika, champignons, mozzarella en een heleboel tomatensaus.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik kan niet alles thuisbrengen op die foto
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan komt een gedeelte van dat witte uiteinde los te zitten, dan trek ik dat losse stuk eraf.
Klinkt best lekker, alleen ben ik geen fan van Salami en Paprika. Maar de rest welquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Salami, gehakt, ui, paprika, champignons, mozzarella en een heleboel tomatensaus.
Paprika is awesomenessquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klinkt best lekker, alleen ben ik geen fan van Salami en Paprika. Maar de rest wel
Als het kan bestel ik Pizza Bolognese (dus met die saus met gehakt erin enzo).
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan komt een gedeelte van dat witte uiteinde los te zitten, dan trek ik dat losse stuk eraf.
Het is het geld waard.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou best een iPhone willen hebben hoor, heb er alleen het geld niet voor over
iPhone klinkt veel vetter.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nope, wat maakt een iphone 400 beter dan een android?
Android is een besturingssysteem, iPhone is het model hmhm.quote:
Dat doe ik ook wel periodiek.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je kan ook een nagelschaartje gebruiken
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet hem ook al naar Sander sturen.Zal ik hem doormidden snijden en naar jullie allebei sturen?
Ooh, nog beter plan! Hoeven die postduiven ook niet zoveel moeite te doen!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Of zal ik hem bewaren en meenemen naar Free Festival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |