Mensen die iPhone haten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mensen die ananas en/of olijven (op pizza) haten
Salami, gehakt, ui, paprika, champignons, mozzarella en een heleboel tomatensaus.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik kan niet alles thuisbrengen op die foto
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan komt een gedeelte van dat witte uiteinde los te zitten, dan trek ik dat losse stuk eraf.
Klinkt best lekker, alleen ben ik geen fan van Salami en Paprika. Maar de rest welquote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Salami, gehakt, ui, paprika, champignons, mozzarella en een heleboel tomatensaus.
Paprika is awesomenessquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Klinkt best lekker, alleen ben ik geen fan van Salami en Paprika. Maar de rest wel
Als het kan bestel ik Pizza Bolognese (dus met die saus met gehakt erin enzo).
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan komt een gedeelte van dat witte uiteinde los te zitten, dan trek ik dat losse stuk eraf.
Het is het geld waard.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou best een iPhone willen hebben hoor, heb er alleen het geld niet voor over
iPhone klinkt veel vetter.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nope, wat maakt een iphone 400 beter dan een android?
Android is een besturingssysteem, iPhone is het model hmhm.quote:
Dat doe ik ook wel periodiek.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Je kan ook een nagelschaartje gebruiken
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet hem ook al naar Sander sturen.Zal ik hem doormidden snijden en naar jullie allebei sturen?
Ooh, nog beter plan! Hoeven die postduiven ook niet zoveel moeite te doen!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Of zal ik hem bewaren en meenemen naar Free Festival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |