Ik hoef niet zo nodig te rooten, maar ik hoef ook niet per se te jailbreaken. Ik vind het prettig hoe een iPhone werkt, het gaat snel, het typt heerlijk (je kunt zeggen wat je wil, maar het toetsenbord van een iPhone is echt baasquote:Op zondag 26 juni 2011 20:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo nodig moeten rooten dan? iPhones moet je jailbreaken om een wat vrijer OS te krijgen, en dat is ook niet echt leuk en praktisch enzo.
Hoef je 'm toch niet voor te rooten? Gewoon Applanetquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je bedoelt omdat gratis apps neem ik aan?
iPhone 4 is best mooi hoor, maar die interface met all die apps vind ik persoonlijk lelijk. Heb liever iets functioneels zoals HTC Sense, met klok, agenda etc. Widgets ftwquote:
Nee?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je bedoelt omdat gratis apps neem ik aan?
Zo een met zaklampquote:
Twee vrienden van me hebben die ook. Bazendingquote:
Bron?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beste Etsu,
Toen hadden ze nog geen telefoons.
Gr gr,
Dastan.
Klopt. En dat voor maar twintig euro + tien euro beltegoed.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Twee vrienden van me hebben die ook. Bazending!
Ik hou ook van mij Legendquote:
Dat zijn nog 's prijzen hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt. En dat voor maar twintig euro + tien euro beltegoed.
Ja, zat foto's te kijken bij m'n oma en vond dit zo'n bazenfotoquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
Sander, die foto op fb, ben jij dat als kind?
Jij! Baas!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zat foto's te kijken bij m'n oma en vond dit zo'n bazenfoto. Echt scheurijzer was dat
quote:
Wat weet je nu al danquote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat zal ik eens voor mijn verjaardag vragen?Ik weet al een paar dingen.
Moet wel goed komen zo te horenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een pandorabedel, oorbellen (ik moet nog uitzoeken welke) en een schakelarmband.
Hoe gaat 't met lessenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Ik ga voor m'n 19de verjaardag proberen paar rijlessen te cashen
Ok dan.quote:
Tjaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gister bij uitgaan werd een supervet DnB nummer gedraaid, maar heb geen idee welke en wil het echt weten
Poequote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gister bij uitgaan werd een supervet DnB nummer gedraaid, maar heb geen idee welke en wil het echt weten
Wacht even.. hij komt door... begint het met een P?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja omg!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wacht even.. hij komt door... begint het met een P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |