Dat heet zomerquote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi? Het is verdomme nu al benauwd en plakkerig...
ssssssst, dat mogen die friezen niet weten!quote:
Niet zo zeuren ouwe baas!quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi? Het is verdomme nu al benauwd en plakkerig...
Kamperenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren ouwe baas!
Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
Nou nee, ik was druk aan het rondlopen maar begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik had het ook zo niet verwacht, en ook echt genoten. Jij zat in tent-B rechts achteraan?
Jazeker! Ik maakte trouwens nog de opmerking hoe het voelde om weer terug tequote:Idem, nog enige tijd gesproken met een oud-collega van je
Naam zal ik niet zeggen, maar je kent hem vast. Heeft ook nog bij LMB gezeten toen ik opkwam. Is nu een staf-officier binnen KCT.
Ook nog met Louis Timmermans gesproken.
Het is hier verdomme geen weer voor een blanke.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ssssssst, dat mogen die friezen niet weten!
Ja, en dinsdag wordt het weer lekker tropisch warm en zijn we weer lekker aan het arbeiten. Ik denk dat ik me maar een beetje uit het zicht vlakbij de airco ga verstoppen.quote:
Hangt er vanaf waar je zit natuurlijk...quote:Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
Heb je wel echt pech gehad met het weer he? De afgelopen dagen heeft het echt alleen maar geregend hier.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren ouwe baas!
Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb je wel echt pech gehad met het weer he? De afgelopen dagen heeft het echt alleen maar geregend hier.
quote:Gisteren van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag een weekend kamperen gehad in Limburg! Hoe vet is dat?
Idem. Kroon, Willem-Alexander en Hillen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef galtfactory het volgende:
ben tegen een aantal markante figuren aangelopen.
wimlex heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Kroon, Willem-Alexander en Hillen.
Ik had Hillen willen missen. Maar iemand was zo aardig mij te vertellen dat hij achter mij stond.quote:
Ja, juist! We hebben vol spanning staan wachten!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef m.k het volgende:
Rave, waar was het horizontale blikje tijdens het prachtige optreden van glennis grace?
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had Hillen willen missen. Maar iemand was zo aardig mij te vertellen dat hij achter mij stond.
dat had ik nou net gemist jaquote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had Hillen willen missen. Maar iemand was zo aardig mij te vertellen dat hij achter mij stond.
Ik zat binnen, of nee, tijdens die graftak was ik onderweg naar de bus. Kon nog net horen hoe ze het nr van volumia oraal verkrachtte..quote:Op zondag 26 juni 2011 14:01 schreef m.k het volgende:
Rave, waar was het horizontale blikje tijdens het prachtige optreden van glennis grace?
Was het echte blauwe hap of parestomeuk?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Maaruh, Cobra en M.K., zeg eens eerlijk, was de blauwe hap te vreten?
Op een gegeven moment hadden we de bonnen allemaal ingelevend en de tafels stonden vol met bier en blauwe hap. Zoveel bonnen waren er
Was zeker goed te eten, echte pittige pindasaus ookquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Maaruh, Cobra en M.K., zeg eens eerlijk, was de blauwe hap te vreten?
Op een gegeven moment hadden we de bonnen allemaal ingelevend en de tafels stonden vol met bier en blauwe hap. Zoveel bonnen waren er
Jammerquote:Op zondag 26 juni 2011 14:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zat binnen, of nee, tijdens die graftak was ik onderweg naar de bus. Kon nog net horen hoe ze het nr van volumia oraal verkrachtte..
Daarnaast heb ik geen blikjes gezien.
Wel een minuscuul fantaflesje in de vorm van een handgranaat. Ideaal, ware het niet dat ik daar 2 ekkemijers voor zou moeten dokken. Dat is ze niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |