SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja op zichquote:
Haha lieverd de purmerenders die ik ken passen geen van allen in het clichequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik pas niet in het cliche.
Zo leer je me ook niet kennen.
Degene die ik ken passen erg goed in het wannabe amsterdam-schap.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha lieverd de purmerenders die ik ken passen geen van allen in het cliche
Nee ik ken geen wannabe amsterdam purmerendersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Degene die ik ken passen erg goed in het wannabe amsterdam-schap.
Wees blij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ken geen wannabe amsterdam purmerenders
Ik heb nog nooit in Purm gewoond.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Degene die ik ken passen erg goed in het wannabe amsterdam-schap.
Ik woon echt al heel lang niet meer in Purmerend.
Emmenquote:
Jij wil ruzie met me hequote:
k heb nog steeds blauwe plekken van afgelopen weekend, ik doe ff niet meer aan stoeienquote:
Ah breekbaar ding jij, beetje jammerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
k heb nog steeds blauwe plekken van afgelopen weekend, ik doe ff niet meer aan stoeien
Arme jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
k heb nog steeds blauwe plekken van afgelopen weekend, ik doe ff niet meer aan stoeien
Je kan er in ieder geval goed verdwalen heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Emmen
Ik zou mezelf voor een hunebed gooien.
Ja erg hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah breekbaar ding jij, beetje jammer
Geprobeerd, hunebed deed niksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Emmen
Ik zou mezelf voor een hunebed gooien.
Ja erg hequote:
Was je verdwaald in het centrum?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval goed verdwalen heb ik gemerkt.
En nog even en je kunt huppelkind niet meer aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he
[..]
Geprobeerd, hunebed deed niks
[..]
Ja erg he![]()
Waarschijnlijk over 2 weken weer
De winkel had ik in één keer raak, maar daarna dacht ik even op een "alternatieve" manier bij het station te komenquote:
HAHA MAAR JE KAN WEL ZUIPEN JEWEETZELLUF!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
Ik voel me aangeschoten!!
Ik heb maar 5 HJ op![]()
Hier gaat iets mis
Daar verlies ik al vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog even en je kunt huppelkind niet meer aan
5 bier man, 5 maar!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
HAHA MAAR JE KAN WEL ZUIPEN JEWEETZELLUF!!!
Je word oud schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
Ik heb maar 5 HJ op![]()
Hier gaat iets mis
quote:
Moet wel kunnen hoor vind ik beetje stoeienquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
Ik heb maar 5 HJ op![]()
Hier gaat iets mis
Ik woon hier en verdwaal nog ;')quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben in dat kutdorp van kloon ook zovaak verdwaald...
Maar moet ik dan vol blauwe plekken zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet wel kunnen hoor vind ik beetje stoeien
[..]
FU!quote:
Ik zeg Maxter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk
Weer zin in een goed feessie
Volgensmij heb je mijn bier, daar doe ik altijd wat speciaals mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
5 bier man, 5 maar!!
HIER GAAT IETS MIS
Dat gaat niet want je bent niet hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon hier en verdwaal nog ;')
[..]
Maar moet ik dan vol blauwe plekken zitten
[..]
FU!
Wie zegt dat ik het over jou hebquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar moet ik dan vol blauwe plekken zitten
GHB heeft meer effect als je ook in de buurt bent hoor sulle!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Volgensmij heb je mijn bier, daar doe ik altijd wat speciaals mee.
Dat is een feest? Ff checken dan.quote:
Ik heb mijn eigen GHB. Het heet Minecraft en Terraria.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GHB heeft meer effect als je ook in de buurt bent hoor sulle!!
Stomme nerd
That's my nerdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen GHB. Het heet Minecraft en Terraria.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Hier kan ik al zelfs niet meer om huilen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:53 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Kom karten danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Games?
Een spelletje boksen, FIFA'en en Mario Karten, graag. Verder heb ik er geen geduld voor.
Stel je aan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier kan ik al zelfs niet meer om huilen.
Je bent ten alle tijde welkomquote:
Boh dus we gaan whiskey zuipen en kartenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Volgende keer ISP Kart jeweetzelluf!
Ik ben niet scherp genoeg om fatsoenlijk te karten (uiteraard hebben we het over N64). Maar nu ben ik sowieso mongolig met racegames.quote:
Iets met lege tankquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent ten alle tijde welkom
Ik heb je een aanbod gedaan dat je niet kan weigeren, dacht ik zo...
Helaas!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp genoeg om fatsoenlijk te karten (uiteraard hebben we het over N64). Maar nu ben ik sowieso mongolig met racegames.
Rainbow Road op paddo's zonder eraf te flikkeren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp genoeg om fatsoenlijk te karten (uiteraard hebben we het over N64)
Ik heb hetquote:
Dat gaat zeer progressief karten wezen, maar de staat van Minecrafting en bijna bierloos zijn op dit moment neigt me wel toe om zeer hard ja te zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus we gaan whiskey zuipen en karten![]()
Met zn 3en
en dan met zo'n stuurtje waar de wiimote inligt. Nee ook dat kon ik niet.quote:
In Duitsland kost de benzine niksquote:
En dat kind woont bijna in in DB-land!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Duitsland kost de benzine niks
Ik ga dat hosselen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dat gaat zeer progressief karten wezen, maar de staat van Minecrafting en bijna bierloos zijn op dit moment neigt me wel toe om zeer hard ja te zeggen.
Leuk tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Watertornado het volgende:
Oh,
[..]
en dan met zo'n stuurtje waar de wiimote inligt. Nee ook dat kon ik niet.
Nou hier in Emmen welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Duitsland kost de benzine niks
Nee maar wel leuk gevondenquote:
Mario kart verlies ik. Tekken op de playstation win ik!quote:
Ook dat durf ik aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario kart verlies ik. Tekken op de playstation win ik!
Held, Heldquote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Het is zeker het singles topic he?
Ik daag je uit met Super Smash Bros. Nintendo 64.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!quote:
Ken ik niet dus dat win jequote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik daag je uit met Super Smash Bros. Nintendo 64.
Nog een heldquote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik daag je uit met Super Smash Bros. Nintendo 64.
Skaiphoerquote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je wint het. Combo combo combo.
Die heb ik ook volgens mijquote:
You funny bastardquote:Op zondag 26 juni 2011 00:05 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Meanwhile in Terraria Prophecy was slain by a giant worm head
Laat mij blij zijn met mn Wii jaquote:
Nouhouquote:
Ik wil ook wel wat minder lolligs gaan doen, Maar die shit maakt me aan het lachen op dit uurquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij blij zijn met mn Wii ja
[..]
Nouhou
Je mag ook blij zijn met de wii.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij blij zijn met mn Wii ja
[..]
Nouhou
Herkenbaar!!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
Kuttrojanen!
Zocht een mooi plaatje voor Q, maar dat bleek niet zo'n succes.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
Kuttrojanen!
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
Kuttrojanen!
je bent aan het nerden nu!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat minder lolligs gaan doen, Maar die shit maakt me aan het lachen op dit uur
Tegenwoordig horen alleen Ez, prop en mono die nogquote:
En anders stuurt iemand je wel een fotoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Had ik ook een keer, vervolgens een uur met prophecy aan de foon gehangen omdat mn laptop dood was
Dat staat er ookquote:
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders stuurt iemand je wel een foto
Ik heb toch zo'n gevoel dat het voor herhaling vatbaar isquote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Had ik ook een keer, vervolgens een uur met prophecy aan de foon gehangen omdat mn laptop dood was
Jimena Navarrete heeft al eens een tochtje naar de IT-gast verzorgd...quote:
Jij hebt mij goed geholpen toenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:10 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n gevoel dat het voor herhaling vatbaar is
Dan hoef ik toch geen nieuwe bril te kopen.quote:
En andersom niet?quote:
Lenzenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch geen nieuwe bril te kopen.
Prop krijgt al mijn voetstukliefdequote:
We zetten de tent op naast zijn tentquote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Prophecy67 het volgende:
Volgend jaar dus Graspop hoor ik van die knortante! En dan zeggen we niks tegen Ezechiel
Ik ben scheel dus ik kan die dingen niet zelf in doen.quote:
Prop heeft een speciaal plekje in mijn hartquote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer dat je ons zo snel aan de kant zet
Mja, dat klinkt nogal vaag als ik dat aan Ezel ga uitleggen. Hé. Als jij s'ochtends nou je tent op zet, zet ik 'm naast je op.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zetten de tent op naast zijn tent![]()
Gewoon omdat het kan!!
En wij nket?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prop heeft een speciaal plekje in mijn hart
Stereo odol *(O*quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt nogal vaag als ik dat aan Ezel ga uitleggen. Hé. Als jij s'ochtends nou je tent op zet, zet ik 'm naast je op.
Dat zei je net ook tegen onsquote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prop heeft een speciaal plekje in mijn hart
Leugens!!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zei je net ook tegen ons
He, he he
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Bart kennende is de ene stereo box dan wel harder dan de andere
Heb je nog genoeg mesjes?quote:
Anders heb ik er nog wel een aantal. Ik gebruik ze toch niet om groter te lijken in de "Stereo competitie"quote:
Hou op jijquote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Anders heb ik er nog wel een aantal. Ik gebruik ze toch niet om groter te lijken in de "Stereo competitie"
Ik mag niet meer rijden, ik ben nu al aangeschotenquote:
Hoef dus niet meer zoveel bier voor je op voorraad te hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag niet meer rijden, ik ben nu al aangeschoten![]()
Fucking hell 6 bier en aangeschoten!!
Well that's a first
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Well that's a first
Gevaarlijke drug, die alcohol.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Well that's a first
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Well that's a first
Ik was dus in Amsterdamquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zag ik bij The Cracked Kettle
. . . Ik was dus in Amsterdam . . .
Eenmalige actie ditquote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef dus niet meer zoveel bier voor je op voorraad te hebben
Ik ben 5x per week in Amsterdamquote:
Mijn bier is nu opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Mooi flesje!
Zeg, mutsje, niet teveel drinken he?
Hou je op!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
De aftakeling is ingezet
Je ken 't altijd proberenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
ik ben dag en nacht in Amsterdam, krijg ik nu extra kudo's?
Mooi steek ik ff een peuk opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Wacht 'ff, ik ga even nieuwe halen voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |