Stel je aan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier kan ik al zelfs niet meer om huilen.
Je bent ten alle tijde welkomquote:
Boh dus we gaan whiskey zuipen en kartenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Volgende keer ISP Kart jeweetzelluf!
Ik ben niet scherp genoeg om fatsoenlijk te karten (uiteraard hebben we het over N64). Maar nu ben ik sowieso mongolig met racegames.quote:
Iets met lege tankquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent ten alle tijde welkom
Ik heb je een aanbod gedaan dat je niet kan weigeren, dacht ik zo...
Helaas!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp genoeg om fatsoenlijk te karten (uiteraard hebben we het over N64). Maar nu ben ik sowieso mongolig met racegames.
Rainbow Road op paddo's zonder eraf te flikkeren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp genoeg om fatsoenlijk te karten (uiteraard hebben we het over N64)
Ik heb hetquote:
Dat gaat zeer progressief karten wezen, maar de staat van Minecrafting en bijna bierloos zijn op dit moment neigt me wel toe om zeer hard ja te zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus we gaan whiskey zuipen en karten![]()
Met zn 3en
en dan met zo'n stuurtje waar de wiimote inligt. Nee ook dat kon ik niet.quote:
In Duitsland kost de benzine niksquote:
En dat kind woont bijna in in DB-land!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Duitsland kost de benzine niks
Ik ga dat hosselen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dat gaat zeer progressief karten wezen, maar de staat van Minecrafting en bijna bierloos zijn op dit moment neigt me wel toe om zeer hard ja te zeggen.
Leuk tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef Watertornado het volgende:
Oh,
[..]
en dan met zo'n stuurtje waar de wiimote inligt. Nee ook dat kon ik niet.
Nou hier in Emmen welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Duitsland kost de benzine niks
Nee maar wel leuk gevondenquote:
Mario kart verlies ik. Tekken op de playstation win ik!quote:
Ook dat durf ik aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario kart verlies ik. Tekken op de playstation win ik!
Held, Heldquote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Het is zeker het singles topic he?
Ik daag je uit met Super Smash Bros. Nintendo 64.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!quote:
Ken ik niet dus dat win jequote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik daag je uit met Super Smash Bros. Nintendo 64.
Nog een heldquote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik daag je uit met Super Smash Bros. Nintendo 64.
Skaiphoerquote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je wint het. Combo combo combo.
Die heb ik ook volgens mijquote:
You funny bastardquote:Op zondag 26 juni 2011 00:05 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Meanwhile in Terraria Prophecy was slain by a giant worm head
Laat mij blij zijn met mn Wii jaquote:
Nouhouquote:
Ik wil ook wel wat minder lolligs gaan doen, Maar die shit maakt me aan het lachen op dit uurquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij blij zijn met mn Wii ja
[..]
Nouhou
Je mag ook blij zijn met de wii.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat mij blij zijn met mn Wii ja
[..]
Nouhou
Herkenbaar!!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
Kuttrojanen!
Zocht een mooi plaatje voor Q, maar dat bleek niet zo'n succes.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
Kuttrojanen!
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
Kuttrojanen!
je bent aan het nerden nu!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat minder lolligs gaan doen, Maar die shit maakt me aan het lachen op dit uur
Tegenwoordig horen alleen Ez, prop en mono die nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |