En anders stuurt iemand je wel een fotoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Had ik ook een keer, vervolgens een uur met prophecy aan de foon gehangen omdat mn laptop dood was
Dat staat er ookquote:
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders stuurt iemand je wel een foto
Ik heb toch zo'n gevoel dat het voor herhaling vatbaar isquote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Had ik ook een keer, vervolgens een uur met prophecy aan de foon gehangen omdat mn laptop dood was
Jimena Navarrete heeft al eens een tochtje naar de IT-gast verzorgd...quote:
Jij hebt mij goed geholpen toenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:10 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n gevoel dat het voor herhaling vatbaar is
Dan hoef ik toch geen nieuwe bril te kopen.quote:
En andersom niet?quote:
Lenzenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch geen nieuwe bril te kopen.
Prop krijgt al mijn voetstukliefdequote:
We zetten de tent op naast zijn tentquote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Prophecy67 het volgende:
Volgend jaar dus Graspop hoor ik van die knortante! En dan zeggen we niks tegen Ezechiel
Ik ben scheel dus ik kan die dingen niet zelf in doen.quote:
Prop heeft een speciaal plekje in mijn hartquote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer dat je ons zo snel aan de kant zet
Mja, dat klinkt nogal vaag als ik dat aan Ezel ga uitleggen. Hé. Als jij s'ochtends nou je tent op zet, zet ik 'm naast je op.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zetten de tent op naast zijn tent![]()
Gewoon omdat het kan!!
En wij nket?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prop heeft een speciaal plekje in mijn hart
Stereo odol *(O*quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt nogal vaag als ik dat aan Ezel ga uitleggen. Hé. Als jij s'ochtends nou je tent op zet, zet ik 'm naast je op.
Dat zei je net ook tegen onsquote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prop heeft een speciaal plekje in mijn hart
Leugens!!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zei je net ook tegen ons
He, he he
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Bart kennende is de ene stereo box dan wel harder dan de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |