Werkt niet...bij mij iigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een tip is misschien om je vingertoppen te voorzien van een vies smaakje/geurtje. Zodra je ze in je mond stopt weet je dat je moet stoppen.
Wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
Heb ik ook lange tijd gedaan, tot er een keer een stukje tand afbrak, toen was ik in een keer genezen.
Bytex kan werken. Je moet het zelf willen, dan is het een prima middel om je erop te wijzen dat je aan het bijten bent. Want vaak zit je te bijten zonder dat je het doorhebt. Maar je moet dan vervolgens wel de wil hebben om niet door te gaan.quote:
Hehe, gebeurt mij nu. 2 x per jaar...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
Heb ik ook lange tijd gedaan, tot er een keer een stukje tand afbrak, toen was ik in een keer genezen.
Heb ik gebruikt, ging alleen overal op zitten, brood, drank etc...blechquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bytex kan werken. Je moet het zelf willen, dan is het een prima middel om je erop te wijzen dat je aan het bijten bent. Want vaak zit je te bijten zonder dat je het doorhebt. Maar je moet dan vervolgens wel de wil hebben om niet door te gaan.
Ik zal je eens geknield voor een blote homo neerzetten, wedden dat je het afleertquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb ik gebruikt, ging alleen overal op zitten, brood, drank etc...blech
Dit heeft mijn nagel-bijt-verslaving in zeer korte tijd de deur uit gewerkt. Top spul.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef bioloogje het volgende:
Bytex kan werken. Je moet het zelf willen, dan is het een prima middel om je erop te wijzen dat je aan het bijten bent. Want vaak zit je te bijten zonder dat je het doorhebt. Maar je moet dan vervolgens wel de wil hebben om niet door te gaan.
Och meid, je nageltjes moeten natuurlijk wel mooi blijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Skillstorm het volgende:
mijn nagels zien er dan ook niet goed uit.
PSVquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Pff, ik bijt mijn nagels ook wel eens. Vooral tijdens spannende voetbalwedstrijden of zo, als ik een wedstrijd van PSV bezoek valt het mij ook altijd op dat ik heel m'n nagels kwijt ben.
Hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef Aaardappel het volgende:
Tevens zijn nagelbijters vrijwel altijd zenuwachtige, onzekere figuren.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Och meid, je nageltjes moeten natuurlijk wel mooi blijven. [ afbeelding ]
Oke.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Daarom ook "vrijwel altijd". Niet altijd, maar vaak toch wel.
Oftewel, je gaat gewoon door? Het was voor mij de shocktherapie om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hehe, gebeurt mij nu. 2 x per jaar...
Stop je vingers in je reet en voilla, je bent af van het kauwen van nagels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een tip is misschien om je vingertoppen te voorzien van een vies smaakje/geurtje. Zodra je ze in je mond stopt weet je dat je moet stoppen.
Ik kan me de laatste keer dat ik mijn nagels moest knippen niet herinneren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Doe ik ook, maar heel bewust. Als m'n nagels geknipt moeten worden bijt ik ze af.
Hoe lang zijn jouw nagels dan wel niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik mijn nagels moest knippen niet herinneren.![]()
Heb dan ook alleen een teennagelknipper.
En nu ben je volwassen en alcoholist?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Whooper het volgende:
Me moeder heeft er soort alcohol op gedaan toen ik klein was.
Als iedereen dat nou is op zijn sigaretten deed..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn nagels zijn ontzettend kort, en ook echt ontzettend kort... Gewoon zoveel bijten dat ze nooit geknipt hoeven te worden en dat al voor zolang ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jouw nagels dan wel niet?
Teennagels knip ik trouwens ook nooit, die scheur ik af.
Hier ook hoor, soms bijt ik zo ver dat het ook gewoon gaat bloeden enzo. Kan er niet mee stoppen, best raar eigenlijk dat je verslaafd kan zijn aan nagelbijten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn ontzettend kort, en ook echt ontzettend kort... Gewoon zoveel bijten dat ze nooit geknipt hoeven te worden en dat al voor zolang ik me kan herinneren.
Komt er vuil achter de nagel bij bijters?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Stuurver het volgende:
Wat is er mis met nagelbijten? ik vind het de ideale manier om je nagels kort te houden, met een schaartje knip is ze altijd te kort
Ik doe het alleen als ik gedoucht heb maar ik doe het dan ook vrijwilligquote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Komt er vuil achter de nagel bij bijters?
Lol wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef coban het volgende:
Ik bewaar mijn nagels altijd in een potje nadat ik ze afgebeten heb. Moet je ook doen, TS.
Voor bij de koffiequote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef coban het volgende:
Ik bewaar mijn nagels altijd in een potje nadat ik ze afgebeten heb. Moet je ook doen, TS.
Hij trolt en zit nu te grinneke achter zijn pcquote:
Oow op die fiets, dat doe ik dan weer niet alleen wanneer het nodig is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn ontzettend kort, en ook echt ontzettend kort... Gewoon zoveel bijten dat ze nooit geknipt hoeven te worden en dat al voor zolang ik me kan herinneren.
Vijlen is het beste eigenlijk, maar bijten is makkelijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Stuurver het volgende:
Wat is er mis met nagelbijten? ik vind het de ideale manier om je nagels kort te houden, met een schaartje knip is ze altijd te kort
Hij is een zij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hij trolt en zit nu te grinneke achter zijn pc
Gewoon er een beetje op sabbelen net als een tandenstoker.quote:
Wat interesseert mij dat?quote:
Wat een naïeve aanname.quote:
Voor jou om je beter te voelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe ja he, ik word misselijk van mijzelf.
Minimaal picca's or GTFOquote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat een naïeve aanname.
Ga er altijd vanuit dat iedereen op het internet een man is totdat het tegendeel is bewezen
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat een naïeve aanname.
Ga er altijd vanuit dat iedereen op het internet een man is totdat het tegendeel is bewezen
Als je daar al misselijk van wordt...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe ja he, ik word misselijk van mijzelf.
Dankje Bonzoo!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Voor jou om je beter te voelen.
[ afbeelding ]
Haha eigenlijk is dit kwalitatieve hoogstandje meer iets voor rond een uur of 4/5. Net voordat je weer naar huis gaat na het stappen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Dankje Bonzoo!
Vooral op dit tijdstip enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drinking for the motherland, thinking for myself.
Was maar grapjequote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Als je daar al misselijk van wordt...
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha eigenlijk is dit kwalitatieve hoogstandje meer iets voor rond een uur of 4/5. Net voordat je weer naar huis gaat na het stappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coban is fokker dus gaat niet uit, dus eet ze het tijdens het fokken
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Je bent dan ook een slechte trol, maar gelukkig lijk je er wel op 1!quote:
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]Coban is fokker dus gaat niet uit, dus eet ze het tijdens het fokken
Haat je mij nu door dat burkagedoe?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je bent dan ook een slechte trol, maar gelukkig lijk je er wel op 1!
Mag niet van haar broer en vaderquote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.
Of vind je het gewoon niet leuk?
Als je dat wil gelovenquote:
Wat noem jij uitgaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.
De vieze man altijd +1quote:
Dat je nagels als garnering gebruikt of dat je misselijk wordt van het idee? Ik ben een beetje in de war door jou.quote:
Naar een kroeg en/of club gaan en jezelf helemaal kapot zuipen.quote:
In het weekend met je vriendinnen de stad in. Kan van alles zijn. discotheek, bioscoop, kroeg enz.quote:
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik kan je niet van andere topics herinneren. Volgens mij zelfs nooit met je gediscussieerd e.d.quote:
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.
Very Nice (Y)quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.
Haten op make-up!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up op
Donald_Dick, aangenaamquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik kan je niet van andere topics herinneren. Volgens mij zelfs nooit met je gediscussieerd e.d.
Nou je kan ook te veel make-up hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haten op make-up!Liever dat ze met make-up rondlopen dan dat je uitzicht verneukt is tijdens het uitgaan.
Alsof Nederlandse wiefen dat niet hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up op
Bioscoop e.d. wel natuurlijk, zat mogenlijkhedenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
In het weekend met je vriendinnen de stad in. Kan van alles zijn. discotheek, bioscoop, kroeg enz.
Edit: Eigenlijk ook wat Tyrone zegt.
Net alsof elk Turks meisje dat uitgaat dat heeft?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou je kan ook te veel make-up hebben.
Zoveel dat je de dag daarn de barsten erin kan zienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou je kan ook te veel make-up hebben.
Turken zijn geen Arabieren maar verder heb je wel gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Is dat vanwege je geloof of trekt het je gewoon niet aan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Bioscoop e.d. wel natuurlijk, zat mogenlijkhedenmaar in een kroeg of disco zul je mij niet tegenkomen
(ik word heus niet door mijn 15 broers en vader vastgebonden in een kelder zoals SOMMIGEN beweren)
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat je nagels als garnering gebruikt of dat je misselijk wordt van het idee? Ik ben een beetje in de war door jou.
[..]
Naar een kroeg en/of club gaan en jezelf helemaal kapot zuipen.
Nee, want dan kan je niet kokenquote:[b]Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef coban het volgende:
(ik word heus niet door mijn 15 broers en vader vastgebonden in een kelder zoals SOMMIGEN beweren)
Dan is het goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoaltijd zakje vol in mijn tas
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zoveel dat je de dag daarn de barsten erin kan zien
Ik denk niet eens dat hij het verschil zal zienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Turken zijn geen Arabieren maar verder heb je wel gelijk.
Prima smoes!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Is dat vanwege je geloof of trekt het je gewoon niet aan?
Ik heb ze nog nooit zonder make-up gezienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.
Of nagels in je Bugels doen, en dan opeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoaltijd zakje vol in mijn tas
Komt door de make-up.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij het verschil zal zien
Ah ja kan gebeuren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzo), maar ik heb dan natuurlijk ook nooit gedronken dus weet ik niet hoe het is. Ben er trouwens ook niet benieuwd naar.
Zij was maar een clown....quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Of nagels in je Bugels doen, en dan opeten.
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.quote:
Alsof je moet zuipen in een kroeg/discotheek. O wacht, ze hebben geen munttheequote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzo), maar ik heb dan natuurlijk ook nooit gedronken dus weet ik niet hoe het is. Ben er trouwens ook niet benieuwd naar.
Dat denk jij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zonder make-up gezien
Maar nu mis ik couscous met verse nagelsquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.
Haterquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alsof je moet zuipen in een kroeg/discotheek. O wacht, ze hebben geen muntthee
Het leuke is vooral dat je prachtige verhalen eraan overhoudt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Maar nu is ze dood.quote:
De herinnering blijft.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het leuke is vooral dat je prachtige verhalen eraan overhoudt.
[..]
Maar nu is ze dood.
Heeft ie wel, maar herkent ze nietquote:
Ik liep ooit nuchter over de haven (het "uitgaansgebied" in mijn stad)... nooit meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Iedereen kan koken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik liep ooit nuchter over de haven (het "uitgaansgebied" in mijn stad)... nooit meer.
ja kom op he, het schijnt te kunnen, nuchter uit een disco komenquote:
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Dat van prachtige verhalen geloof ik bestik hoor ze vaak genoeg van vrienden
zoals dat meisje dat het klaslokaal had ondergekotst na 2 slokjes wijn. Ik was daar trouwens bij
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Dat heb ik nooit beweerd. En ik drink geen muntthee, ben turks. EN je maakt je eigen couscous maar aangezien ik niet weet hoe dat moet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niks paar mensen gingen scheldwoorden roepen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Liep laatst iemand in een Ajax trainingspak rond en er gebeurde niks helaas
Ik heb geen idee wat een halve fles 43 is, maar ik ben trots op jequote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Whahaha en daarom drinken mensen dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Dat van prachtige verhalen geloof ik bestik hoor ze vaak genoeg van vrienden
zoals dat meisje dat het klaslokaal had ondergekotst na 2 slokjes wijn. Ik was daar trouwens bij
Eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Je kan trouwens prima uitgaan zonder te drinken tenzij je zo'n autist bent die alleen maar los komt als ie aangeschoten/dronken is
Licor Cuarenta Y Tresquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een halve fles 43 is, maar ik ben trots op je
Zelfs in dronken staat durf ik geen meisjes aan te spreken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Je kan trouwens prima uitgaan zonder te drinken tenzij je zo'n autist bent die alleen maar los komt als ie aangeschoten/dronken is
Ohdat, van die reclamequote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Licor Cuarenta Y Tres
Maar ik ga ook zat uit hoor dat ik niet veel drink of helemaal niet drink.
Gewoon niet zo verlegen zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfs in dronken staat durf ik geen meisjes aan te spreken.![]()
Omdat dan buiten sta met mijn vrienden die dan wel met ze aan het praten zijn en ik naar fietsers aan het wijzen ben en roep: Wooow, wie is dat?!
Dat is pas alchoholmisbruik, van 43 moet je genieten, niet attenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.
Nuchter is er voor mij echt geen lol aan uitgaan en dat is niet omdat ik nou zo verlegen ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik die halve fles had geat gewoon 3 uurtjes over gedaan tijdens mario kart.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is pas alchoholmisbruik, van 43 moet je genieten, niet atten
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
[..]
Whahaha en daarom drinken mensen dus.Zelf vind ik andere drugs leuker trouwens, maar alcohol is een stuk socialer omdat zo'n 80% van de bevolking het gebruikt.
Wat is het dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nuchter is er voor mij echt geen lol aan uitgaan en dat is niet omdat ik nou zo verlegen ben.
Oke, volgende keer proberen dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon niet zo verlegen zijn.Niet geschoten is altijd mis, liever 99x afgewezen worden en de 100e keer een lekker wijf pakken.
Ik ben ook kanker lelijk maar het is mij ook zat gelukt.quote:
Ik at 3 biertjes achter elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik die halve fles had geat gewoon 3 uurtjes over gedaan tijdens mario kart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent vast niet kanker lelijk EN buitenlands!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben ook kanker lelijk maar het is mij ook zat gelukt.
Ja ik ga geen pics van mezelf plaatsen maar kan mijn fifa 11 gamerface hier wel plaatsen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar jij bent vast niet kanker lelijk EN buitenlands!
Ja, maar dat is bij iedereen zo denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
En altijd als ik iets drink en ik kom om 5 uur thuis dan kan ik echt niet slapen en draait mijn hele kamer
Ik was donderdag 7 uur thuis, had nergens last van.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
En altijd als ik iets drink en ik kom om 5 uur thuis dan kan ik echt niet slapen en draait mijn hele kamer
Je moet ook nog aan je street cred denken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon niet zo verlegen zijn.Niet geschoten is altijd mis, liever 99x afgewezen worden en de 100e keer een lekker wijf pakken.
Ik zeg altijd maar zo: Als God/Allah het heeft gemaakt, kan je het best gebruiken.quote:
Ik erger me aan hoe idioot velen zich gedragen. Als ik zelf dronken ben kan ik er nog om lachen.quote:
Niet iedereen heeft de beschikking over zijn eigen Pauly D.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je moet ook nog aan je street cred denken.
En je moet altijd een wingman hebben die de grenades afleidt
In die toestand slaap ik het lekkerst.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij iedereen zo denk ik.
Nee, jij bent een vrouw. Vrouwen kunnen altijd wel een man krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef coban het volgende:
Oke ik doe mee. Ik ben ook 'kanker'lelijk en buitenlands.
I feel you bro.
Hahah, ik zie mijzelf al stukjes aardkorst snuivenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: Als God/Allah het heeft gemaakt, kan je het best gebruiken.
Oke dat zeg ik nooit, maar ik vind het wel.
[..]
Ik erger me aan hoe idioot velen zich gedragen. Als ik zelf dronken ben kan ik er nog om lachen.
Discriminatie.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vrouw. Vrouwen kunnen altijd wel een man krijgen.![]()
Jij hebt geen recht om te klagen.
Kan je inderdaad doen, maar aangezien het geen enkel doel dient is het wel een tikkeltje vreemd.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah, ik zie mijzelf al stukjes aardkorst snuivenben jij trouwens gelovig?
HET IS GEWOON ZO!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef coban het volgende:
[..]
Discriminatie.
Ik haat feministen, maar nu ga ik er zelf eentje worden
Mannen kunnen ook altijd een vrouw krijgen, maar of ze er genoegen mee nemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, jij bent een vrouw. Vrouwen kunnen altijd wel een man krijgen.![]()
Jij hebt geen recht om te klagen.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik ga geen pics van mezelf plaatsen maar kan mijn fifa 11 gamerface hier wel plaatsen.
Ben je man, mijn droom gaat in duigen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef coban het volgende:
@ TB: volgens mij chill jij de hele dag doorzo'n type lijk je mij wel.
@ TS: ik ben man
Ja helemaal kankerlelijk.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef coban het volgende:
@ TB: volgens mij chill jij de hele dag doorzo'n type lijk je mij wel.
@ TS: ik ben man
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ja helemaal kankerlelijk.Misschien je hoofd afhakken ofzo. Dan komt het wel goed, misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was maar een grapje, echt waar. Niet je hoofd afhakken, want dan kun je niet meer fokkenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan wel een foto van mijzelf posten van toen ik 8 was.Ik kan wel foto plaatsen van toen ik 17 was. Maar toen dacht ik dat ik die boy was met roze polo en zonnebril. (schaam)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drinking for the motherland, thinking for myself.
Maar dan kan je hem wel opeten. Is weer wat anders dan nagels.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef coban het volgende:
[..]
Was maar een grapje, echt waar. Niet je hoofd afhakken, want dan kun je niet meer fokken
Maar dat is gay.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik kan wel foto plaatsen van toen ik 17 was. Maar toen dacht ik dat ik die boy was met roze polo en zonnebril. (schaam)
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Stuurver het volgende:
Coban heeft wel het talent om elk topic in een slowchat topic te veranderen
Ik vat het op als een compliment, dankuu dankuu!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef Stuurver het volgende:
Coban heeft wel het talent om elk topic in een slowchat topic te veranderen
Weet ik niet, ik weet wel dat je er slimmer door wordt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vat het op als een compliment, dankuu dankuu!
@ bonzoo: zijn je hersenen lekker dan?
Waar en wanneer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef coban het volgende:
@ Bonzoo: oke, dan doe ik het![]()
en ja nu je het zegt..
http://vocaroo.com/?media=vHCQ3anl7o2stkhiDquote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef coban het volgende:
@ Bonzoo: oke, dan doe ik het![]()
en ja nu je het zegt..
Wat is dat? Jouw stem?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?media=vHCQ3anl7o2stkhiD
Ja man, ik dacht dat je stiekem mijn stem op had genomen ofzo, ik zat al te twijfelen of ik zoiets gezegd had vandaag.quote:
Wtf?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja man, ik dacht dat je stiekem mijn stem op had genomen ofzo, ik zat al te twijfelen of ik zoiets gezegd had vandaag.
Welke dierentuin, en 's ochtends of 's avonds?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef coban het volgende:
@ bonzoo: morgen, 8 uur, de dierentuin
@ TS: kan ik niet luisteren op mobiel
Wat is dat met al die mensen die op hun mobiel FOK!en?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef coban het volgende:
@ bonzoo: morgen, 8 uur, de dierentuin
@ TS: kan ik niet luisteren op mobiel
Omdat ik een sterke leeuw ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:05 schreef Skillstorm het volgende:
AII waarom nou weer de dierentuin noemen?
Doen alle turken op fokquote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat is dat met al die mensen die op hun mobiel FOK!en?
Haha lig hier met me laptopje maar mijn blackberry( ja ik weet het.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dan kan ik in mijn bed liggen en geen hernia krijgen door bureaustoel oid.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat mij op een andere vraag brengt: wat is dat met al die Turken op FOK!?quote:
Waarom wil je FOK!en in bed? Lees een boek of ga slapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:08 schreef coban het volgende:
[..]
Dan kan ik in mijn bed liggen en geen hernia krijgen door bureaustoel oid.
Paar maanden geleden naar de dierentuin gegaan met een meisje dat ik leuk vond. 2 dagen later zegt ze dat ze een nieuw vriendje heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef coban het volgende:
Quoten op mobiel is echt kut
@ bonzoo: die in het bos natuurlijk, where else?![]()
@ TS: wat is er gebeurd?
FOK!en op bed is niets mis mee hoor, ik lig hier lekker comfortabel in mijn bed met laptopje naast me. Geen zin om de hele nacht op zo'n stoel te gaan zitten. Daarnaast lees ik boeken op mijn laptop.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat mij op een andere vraag brengt: wat is dat met al die Turken op FOK!?
Zouden hier ook zoveel Surinamers zitten?
[..]
Waarom wil je FOK!en in bed? Lees een boek of ga slapen.
Aii, hoe oud was ze, hoe oud was jij? Pics en hyves hier zetten zodat we haar een lesje kunnen leren.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Paar maanden geleden naar de dierentuin gegaan met een meisje dat ik leuk vond. 2 dagen later zegt ze dat ze een nieuw vriendje heeft.
Doet nog pijn.
15 is ze, ik 17. Ik dacht ook al van: misschien net iets te jong. En ze heeft geen hyves.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:12 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Aii, hoe oud was ze, hoe oud was jij? Pics en hyves hier zetten zodat we haar een lesje kunnen leren.
Meisjes van 15 zonder hyves, facebook? Of is ze gewoon contactgestoord?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
15 is ze, ik 17. Ik dacht ook al van: misschien net iets te jong. En ze heeft geen hyves.
Ik vertrouw nooit meer een ginger-chick.
Ach ja, zelf ga ik pas naar bed als ik ga slapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:11 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
FOK!en op bed is niets mis mee hoor, ik lig hier lekker comfortabel in mijn bed met laptopje naast me. Geen zin om de hele nacht op zo'n stoel te gaan zitten. Daarnaast lees ik boeken op mijn laptop.
Daarvoor zijn lampen dus uitgevonden.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:12 schreef coban het volgende:
@ TB: maar het is donker hier, in donker lees je toch geen boek. Het is eerder een voorzorgsmaatregel. ik kan altijd in bed blijven liggen, fok is toch mijn leven?
Slapen is voor losers.
Weet ik niet, maar heel normaal is ze ook weer niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zonder hyves, facebook? Of is ze gewoon contactgestoord?
Ja maar bed is zo relaxt, lekker liggen tv kijken beetje laptoppen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ach ja, zelf ga ik pas naar bed als ik ga slapen.
[..]
Daarvoor zijn lampen dus uitgevonden.
Ja echte matties wij, wij begrijpen elkaar altijd enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar bed is zo relaxt, lekker liggen tv kijken beetje laptoppen.
Coban begrijpt me wel.
Die slapen al denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef coban het volgende:
Wat zijn lampen?
Maar hey! We moeten ontopic blijven! Dus nu in elke post iets in de trant van nagelbijten zetten anders komt er straks een boze mod!
Een bed is wel relaxt geef ik toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar bed is zo relaxt, lekker liggen tv kijken beetje laptoppen.
Coban begrijpt me wel.
's Nachts kan het, maar morgen is dit topic dicht.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef coban het volgende:
Wat zijn lampen?
Maar hey! We moeten ontopic blijven! Dus nu in elke post iets in de trant van nagelbijten zetten anders komt er straks een boze mod!
Of een 2de deel!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Een bed is wel relaxt geef ik toe.
[..]
's Nachts kan het, maar morgen is dit topic dicht.
Waar iedereen overstapt op een nagelvijl?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:20 schreef Bonzoo het volgende:
2de deel is wel haalbaar hoor, en dan noemen we het: Nagelbijten #2, waar Coban nagels spaart in een zakje en de hersenen van Bonzoo eet.
Nou om de één of andere gekke reden lijken juist de mods niet levenloos genoeg om hele nachten in KLB te zitten.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Of ze slapen betwijfel ik. Misschien zit er wel stiekem een mod mee te kijkenhet kan zoooomaar
huphup snel volbaggeren.
ontopic: nagels nagels nagels
Heb geen ingebouwde webcam of microfoon in mijn laptop.quote:
Kut!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Heb geen ingebouwde webcam of microfoon in mijn laptop.![]()
Packbard Bell
Maar ik ga even een sigaretje roken buiten, back in 5.
Als ik mod zou zijn zou het helemaal goedkomenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:23 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou om de één of andere gekke reden lijken juist de mods niet levenloos genoeg om hele nachten in KLB te zitten.
Ach, boeien, dat is toch heel gewoon?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:25 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik mod zou zijn zou het helemaal goedkomen
@ TS: zie je het al voor je, een paar sukkeltjes op skype?![]()
@ bonzoo: roken is slecht
Hahahaha ik weet wat jij dacht.quote:
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wat jij dacht.
'Fuck, ik draai jointjes all day long komt zij met haar gezeik'
Nee ik dacht eigenlijk letterlijk: "smoking's bad mmkaay".quote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wat jij dacht.
'Fuck, ik draai jointjes all day long komt zij met haar gezeik'
Heey, ga jij eens gauw offtopic.quote:
Nop, njah bij mijn vader wel, maar die woont op 3 uur reizen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skillstorm het volgende:
Bonzoo, heb je geen computer waar wel een mic opzit?
Gaat dat zo makkelijk? Dan ga ik wel iedereens vriendinnetje worden voor zo'n goed doel!!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.![]()
![]()
![]()
Hup hup de trein op.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nop, njah bij mijn vader wel, maar die woont op 3 uur reizen.
juist dubbel handig... én vies én je loopt voor schut en wordt in elkaar gebeukt door hooligans... leer je het snel afquote:
Hmm, iedereens vriendinnetje gelijk? Want dat vind ik niet leuk hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk? Dan ga ik wel iedereens vriendinnetje worden voor zo'n goed doel!!omg ik ga rijk worden zo
Eh, ik denk niet dat dit de bedoeling is.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef MissNJ het volgende:
[..]
juist dubbel handig... én vies én je loopt voor schut en wordt in elkaar gebeukt door hooligans... leer je het snel af
Heb jij al pics gezien dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee ik dacht eigenlijk letterlijk: "smoking's bad mmkaay".
En wiet roken is natuurlijk veel minder slecht dan sigaretten roken.
[..]
ik heb zin in maltesers.. jij ook?
Heey, ga jij eens gauw offtopic.
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hmm, iedereens vriendinnetje gelijk? Want dat vind ik niet leuk hoor
Nu je het zegt...quote:
Nee maar Coban is Turks en de meeste Turkse meisjes die ik ken zijn leuk en lief..quote:
Ik heb helemaal geen skype.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.
En Coban en Tyrone ook.
wie niet horen wil....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eh, ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Heb geen skype.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.
En Coban en Tyrone ook.
Kan je beter groepsgesprek doen via msn maar mensen gaan toch niet geven.quote:
Hmm kan.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:35 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Kan je beter groepsgesprek doen via msn maar mensen gaan toch niet geven.
Hmm die ervaring deel ik niet, maar er zitten wel een aantal hele leuke tussen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:34 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee maar Coban is Turks en de meeste Turkse meisjes die ik ken zijn leuk en lief..
Inderdaad beetje achterhaald, met dat gratis bellen enzo, tegenwoordig kan alles gratis op je mobiel met whatsapp en bb messenger enzo.quote:
Ja maar ook alleen omdat ze net als google ook eens iets op willen kopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En toch wil Microsoft het kopen voor 7 biljoen.
Heb je een camera op je telefoon?quote:
Nee ik ben nieuwsgierig naar hoe jij eruitziet. En vast niet iedere telefoon heeft een camera.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:41 schreef coban het volgende:
Nokia. Ieder telefoon heeft een camera nuhoezo vraag je? Wil je lenen?
Aiky komt uit mijn stad.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:43 schreef Bonzoo het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Coban lijkt in mijn fantasie op die chick die zingt in dat nummer.
Aiky is die dikke toch, ik hoorde dat die blonde echt zijn vriendin was. Dan heeft hij het wel goed voor mekaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:44 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuwsgierig naar hoe jij eruitziet. En vast niet iedere telefoon heeft een camera.
[..]
Aiky komt uit mijn stad.
Hij kan alleen niet rappen vind ik.
Wat.quote:
omg die katquote:Op zondag 26 juni 2011 01:40 schreef Skillstorm het volgende:
Dan plaats ik maar een random filmpje om dit topic te vullen.
Sureeequote:Op zondag 26 juni 2011 01:48 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat.Ik mag je toch wel in mijn fantasie zien als een mooi meisje, volgens mij ben je dat ook dus.
Komt omdat vrouwen (niet allemaal) smerige wezens zijn. Toen ik willy (van opposites) met zijn vriendin zag viel m'n mond ook even open en iets zegt me dat het niet hun leuke persoonlijkheid is waardoor ze zulke chicks krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Aiky is die dikke toch, ik hoorde dat die blonde echt zijn vriendin was. Dan heeft hij het wel goed voor mekaar.
Dus? Foto? We kunnen eerlijk ruilen als je wil.quote:
Ben ik raar als ik rap niet leuk vind?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:43 schreef Bonzoo het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Coban lijkt in mijn fantasie op die chick die zingt in dat nummer.
Ach, ieder z'n ding. Vind zoveel leuk.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik rap niet leuk vind?
Wat is er zo erg aan dan? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het gezicht achter de posts.quote:
Nee hoor, ik houd van rap en zelfs ik vind rap niet leuk (denk daar maar eens over na).quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik rap niet leuk vind?
Huh?....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het gezicht achter de posts.
[..]
Nee hoor, ik houd van rap en zelfs ik vind rap niet leuk (denk daar maar eens over na).
Omdat wij jongens/mannen zijn en we lelijk zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef coban het volgende:
Van mij nieuwsgierig zijn maar no way dat ik mij openbaar maak op zo'n forum
(en waarom vraag je dan geen foto's van bonzoo en skillstorm? hmmmm?)
Haha ik wil hier wel foto plaatsen hoor maar ik ben bang dat ik straks op straat aangesproken wordt, en jullie kunnen mijn lelijkheid niet aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef coban het volgende:
Dude, aan je Fifa plaatje te zien zie je er gewoon normaal uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha ik wil hier wel foto plaatsen hoor maar ik ben bang dat ik straks op straat aangesproken wordt, en jullie kunnen mijn lelijkheid niet aan.
Ja dat was diep hè?quote:
Omdat zij geen Turkse meisjes zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef coban het volgende:
Ja niks, nu is het al te laat!quote:Op zondag 26 juni 2011 02:03 schreef coban het volgende:
VANAF NU BEN IK MAN. EN LELIJK. EN BUITENLANDER. DUS NOG ERGER.
bonzoo: wie heeft jou die minderwaardigheidscomplex aangepraat?
Ik ga voor je zoeken, laat ik de ban maar breken.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:04 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Trouwens ik wil nu eigenlijk ook wel pics zien van bonzoo.
En dat noem jij lelijk? Dan wil ik wel jouw definitie van mooie mensen zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoeken, laat ik de ban maar breken.
[ afbeelding ]
Ach ik heb slecht zelfbeeld joh.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dat noem jij lelijk? Is iedereen die mooi is supermodel volgens jou?
Ik heb wel lelijker gezien hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoeken, laat ik de ban maar breken.Van 3 jaar geleden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:10 schreef coban het volgende:
Ik:
http://www.google.nl/m/se(...)tty%20brard&sa=N#i=8
Bonzoo:
http://www.google.nl/m/se(...)rd%20joling&sa=N#i=4
TS:
http://www.google.nl/m/se(...)ri&q=gordon&sa=N#i=1
VEEL PLEZIER TB
Dat lijkt me nog best vet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
We kunnen ook wel een keer meeten en hasj roken als je dat liever hebt.
liever aardkorstquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
We kunnen ook wel een keer meeten en hasj roken als je dat liever hebt.
Het lijkt mij eigenlijk wel heel leuk op een keer met wat FOK!ers te gaan blowen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best vet.
Zou Coban wel is stoned willen zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |