Werkt niet...bij mij iigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een tip is misschien om je vingertoppen te voorzien van een vies smaakje/geurtje. Zodra je ze in je mond stopt weet je dat je moet stoppen.
Wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
Heb ik ook lange tijd gedaan, tot er een keer een stukje tand afbrak, toen was ik in een keer genezen.
Bytex kan werken. Je moet het zelf willen, dan is het een prima middel om je erop te wijzen dat je aan het bijten bent. Want vaak zit je te bijten zonder dat je het doorhebt. Maar je moet dan vervolgens wel de wil hebben om niet door te gaan.quote:
Hehe, gebeurt mij nu. 2 x per jaar...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
Heb ik ook lange tijd gedaan, tot er een keer een stukje tand afbrak, toen was ik in een keer genezen.
Heb ik gebruikt, ging alleen overal op zitten, brood, drank etc...blechquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bytex kan werken. Je moet het zelf willen, dan is het een prima middel om je erop te wijzen dat je aan het bijten bent. Want vaak zit je te bijten zonder dat je het doorhebt. Maar je moet dan vervolgens wel de wil hebben om niet door te gaan.
Ik zal je eens geknield voor een blote homo neerzetten, wedden dat je het afleertquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Heb ik gebruikt, ging alleen overal op zitten, brood, drank etc...blech
Dit heeft mijn nagel-bijt-verslaving in zeer korte tijd de deur uit gewerkt. Top spul.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef bioloogje het volgende:
Bytex kan werken. Je moet het zelf willen, dan is het een prima middel om je erop te wijzen dat je aan het bijten bent. Want vaak zit je te bijten zonder dat je het doorhebt. Maar je moet dan vervolgens wel de wil hebben om niet door te gaan.
Och meid, je nageltjes moeten natuurlijk wel mooi blijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Skillstorm het volgende:
mijn nagels zien er dan ook niet goed uit.
PSVquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Pff, ik bijt mijn nagels ook wel eens. Vooral tijdens spannende voetbalwedstrijden of zo, als ik een wedstrijd van PSV bezoek valt het mij ook altijd op dat ik heel m'n nagels kwijt ben.
Hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef Aaardappel het volgende:
Tevens zijn nagelbijters vrijwel altijd zenuwachtige, onzekere figuren.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Och meid, je nageltjes moeten natuurlijk wel mooi blijven. [ afbeelding ]
Oke.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Daarom ook "vrijwel altijd". Niet altijd, maar vaak toch wel.
Oftewel, je gaat gewoon door? Het was voor mij de shocktherapie om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hehe, gebeurt mij nu. 2 x per jaar...
Stop je vingers in je reet en voilla, je bent af van het kauwen van nagels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een tip is misschien om je vingertoppen te voorzien van een vies smaakje/geurtje. Zodra je ze in je mond stopt weet je dat je moet stoppen.
Ik kan me de laatste keer dat ik mijn nagels moest knippen niet herinneren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Doe ik ook, maar heel bewust. Als m'n nagels geknipt moeten worden bijt ik ze af.
Hoe lang zijn jouw nagels dan wel niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik mijn nagels moest knippen niet herinneren.![]()
Heb dan ook alleen een teennagelknipper.
En nu ben je volwassen en alcoholist?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:42 schreef Whooper het volgende:
Me moeder heeft er soort alcohol op gedaan toen ik klein was.
Als iedereen dat nou is op zijn sigaretten deed..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn nagels zijn ontzettend kort, en ook echt ontzettend kort... Gewoon zoveel bijten dat ze nooit geknipt hoeven te worden en dat al voor zolang ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jouw nagels dan wel niet?
Teennagels knip ik trouwens ook nooit, die scheur ik af.
Hier ook hoor, soms bijt ik zo ver dat het ook gewoon gaat bloeden enzo. Kan er niet mee stoppen, best raar eigenlijk dat je verslaafd kan zijn aan nagelbijten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn ontzettend kort, en ook echt ontzettend kort... Gewoon zoveel bijten dat ze nooit geknipt hoeven te worden en dat al voor zolang ik me kan herinneren.
Komt er vuil achter de nagel bij bijters?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Stuurver het volgende:
Wat is er mis met nagelbijten? ik vind het de ideale manier om je nagels kort te houden, met een schaartje knip is ze altijd te kort
Ik doe het alleen als ik gedoucht heb maar ik doe het dan ook vrijwilligquote:Op zondag 26 juni 2011 00:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Komt er vuil achter de nagel bij bijters?
Lol wat?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef coban het volgende:
Ik bewaar mijn nagels altijd in een potje nadat ik ze afgebeten heb. Moet je ook doen, TS.
Voor bij de koffiequote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef coban het volgende:
Ik bewaar mijn nagels altijd in een potje nadat ik ze afgebeten heb. Moet je ook doen, TS.
Hij trolt en zit nu te grinneke achter zijn pcquote:
Oow op die fiets, dat doe ik dan weer niet alleen wanneer het nodig is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn ontzettend kort, en ook echt ontzettend kort... Gewoon zoveel bijten dat ze nooit geknipt hoeven te worden en dat al voor zolang ik me kan herinneren.
Vijlen is het beste eigenlijk, maar bijten is makkelijker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Stuurver het volgende:
Wat is er mis met nagelbijten? ik vind het de ideale manier om je nagels kort te houden, met een schaartje knip is ze altijd te kort
Hij is een zij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hij trolt en zit nu te grinneke achter zijn pc
Gewoon er een beetje op sabbelen net als een tandenstoker.quote:
Wat interesseert mij dat?quote:
Wat een naïeve aanname.quote:
Voor jou om je beter te voelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe ja he, ik word misselijk van mijzelf.
Minimaal picca's or GTFOquote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat een naïeve aanname.
Ga er altijd vanuit dat iedereen op het internet een man is totdat het tegendeel is bewezen
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat een naïeve aanname.
Ga er altijd vanuit dat iedereen op het internet een man is totdat het tegendeel is bewezen
Als je daar al misselijk van wordt...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe ja he, ik word misselijk van mijzelf.
Dankje Bonzoo!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:13 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Voor jou om je beter te voelen.
[ afbeelding ]
Haha eigenlijk is dit kwalitatieve hoogstandje meer iets voor rond een uur of 4/5. Net voordat je weer naar huis gaat na het stappen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Dankje Bonzoo!
Vooral op dit tijdstip enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drinking for the motherland, thinking for myself.
Was maar grapjequote:Op zondag 26 juni 2011 00:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Als je daar al misselijk van wordt...
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha eigenlijk is dit kwalitatieve hoogstandje meer iets voor rond een uur of 4/5. Net voordat je weer naar huis gaat na het stappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coban is fokker dus gaat niet uit, dus eet ze het tijdens het fokken
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Je bent dan ook een slechte trol, maar gelukkig lijk je er wel op 1!quote:
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]Coban is fokker dus gaat niet uit, dus eet ze het tijdens het fokken
Haat je mij nu door dat burkagedoe?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je bent dan ook een slechte trol, maar gelukkig lijk je er wel op 1!
Mag niet van haar broer en vaderquote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.
Of vind je het gewoon niet leuk?
Als je dat wil gelovenquote:
Wat noem jij uitgaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga je echt nooit uit, wat is dat? Ik zie vaak zat Turkse meisjes tijdens het uitgaan enzo.
De vieze man altijd +1quote:
Dat je nagels als garnering gebruikt of dat je misselijk wordt van het idee? Ik ben een beetje in de war door jou.quote:
Naar een kroeg en/of club gaan en jezelf helemaal kapot zuipen.quote:
In het weekend met je vriendinnen de stad in. Kan van alles zijn. discotheek, bioscoop, kroeg enz.quote:
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik kan je niet van andere topics herinneren. Volgens mij zelfs nooit met je gediscussieerd e.d.quote:
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up opquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.
Very Nice (Y)quote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, die zie ik ook wel eens, meestal zijn het wel van die make-up sletjes.
Haten op make-up!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up op
Donald_Dick, aangenaamquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik kan je niet van andere topics herinneren. Volgens mij zelfs nooit met je gediscussieerd e.d.
Nou je kan ook te veel make-up hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haten op make-up!Liever dat ze met make-up rondlopen dan dat je uitzicht verneukt is tijdens het uitgaan.
Alsof Nederlandse wiefen dat niet hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op een of andere manier hebben alle meisjes met arabische afkomst een kilo make-up op
Bioscoop e.d. wel natuurlijk, zat mogenlijkhedenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
In het weekend met je vriendinnen de stad in. Kan van alles zijn. discotheek, bioscoop, kroeg enz.
Edit: Eigenlijk ook wat Tyrone zegt.
Net alsof elk Turks meisje dat uitgaat dat heeft?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou je kan ook te veel make-up hebben.
Zoveel dat je de dag daarn de barsten erin kan zienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nou je kan ook te veel make-up hebben.
Turken zijn geen Arabieren maar verder heb je wel gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Is dat vanwege je geloof of trekt het je gewoon niet aan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Bioscoop e.d. wel natuurlijk, zat mogenlijkhedenmaar in een kroeg of disco zul je mij niet tegenkomen
(ik word heus niet door mijn 15 broers en vader vastgebonden in een kelder zoals SOMMIGEN beweren)
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat je nagels als garnering gebruikt of dat je misselijk wordt van het idee? Ik ben een beetje in de war door jou.
[..]
Naar een kroeg en/of club gaan en jezelf helemaal kapot zuipen.
Nee, want dan kan je niet kokenquote:[b]Op zondag 26 juni 2011 00:24 schreef coban het volgende:
(ik word heus niet door mijn 15 broers en vader vastgebonden in een kelder zoals SOMMIGEN beweren)
Dan is het goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoaltijd zakje vol in mijn tas
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zoveel dat je de dag daarn de barsten erin kan zien
Ik denk niet eens dat hij het verschil zal zienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Turken zijn geen Arabieren maar verder heb je wel gelijk.
Prima smoes!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Is dat vanwege je geloof of trekt het je gewoon niet aan?
Ik heb ze nog nooit zonder make-up gezienquote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Als je ze wel eens zonder make-up tegenkomt herken je ze niet.
Of nagels in je Bugels doen, en dan opeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:25 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, van dat misselijk natuurlijk. Nagels gebruik ik als snack enzoaltijd zakje vol in mijn tas
Komt door de make-up.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij het verschil zal zien
Ah ja kan gebeuren hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzo), maar ik heb dan natuurlijk ook nooit gedronken dus weet ik niet hoe het is. Ben er trouwens ook niet benieuwd naar.
Zij was maar een clown....quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Of nagels in je Bugels doen, en dan opeten.
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.quote:
Alsof je moet zuipen in een kroeg/discotheek. O wacht, ze hebben geen munttheequote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Grotendeels geloof, maar ik kan (no offense) niet begrijpen wat daar eigenlijk zo leuk aan is (je kapot zuipen enzo), maar ik heb dan natuurlijk ook nooit gedronken dus weet ik niet hoe het is. Ben er trouwens ook niet benieuwd naar.
Dat denk jij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit zonder make-up gezien
Maar nu mis ik couscous met verse nagelsquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.
Haterquote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alsof je moet zuipen in een kroeg/discotheek. O wacht, ze hebben geen muntthee
Het leuke is vooral dat je prachtige verhalen eraan overhoudt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Maar nu is ze dood.quote:
De herinnering blijft.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Het leuke is vooral dat je prachtige verhalen eraan overhoudt.
[..]
Maar nu is ze dood.
Heeft ie wel, maar herkent ze nietquote:
Ik liep ooit nuchter over de haven (het "uitgaansgebied" in mijn stad)... nooit meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Iedereen kan koken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken, dus dat probleem is al opgelost.
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik liep ooit nuchter over de haven (het "uitgaansgebied" in mijn stad)... nooit meer.
ja kom op he, het schijnt te kunnen, nuchter uit een disco komenquote:
Wat gebeurde er?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Dat van prachtige verhalen geloof ik bestik hoor ze vaak genoeg van vrienden
zoals dat meisje dat het klaslokaal had ondergekotst na 2 slokjes wijn. Ik was daar trouwens bij
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik liep ooit dronken op CS R'dam te schreeuwen dat Ajax de beste club van NL is... nooit meer.
Dat heb ik nooit beweerd. En ik drink geen muntthee, ben turks. EN je maakt je eigen couscous maar aangezien ik niet weet hoe dat moet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niks paar mensen gingen scheldwoorden roepen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Liep laatst iemand in een Ajax trainingspak rond en er gebeurde niks helaas
Ik heb geen idee wat een halve fles 43 is, maar ik ben trots op jequote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Whahaha en daarom drinken mensen dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Dat van prachtige verhalen geloof ik bestik hoor ze vaak genoeg van vrienden
zoals dat meisje dat het klaslokaal had ondergekotst na 2 slokjes wijn. Ik was daar trouwens bij
Eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Je kan trouwens prima uitgaan zonder te drinken tenzij je zo'n autist bent die alleen maar los komt als ie aangeschoten/dronken is
Licor Cuarenta Y Tresquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een halve fles 43 is, maar ik ben trots op je
Zelfs in dronken staat durf ik geen meisjes aan te spreken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Je kan trouwens prima uitgaan zonder te drinken tenzij je zo'n autist bent die alleen maar los komt als ie aangeschoten/dronken is
Ohdat, van die reclamequote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Licor Cuarenta Y Tres
Maar ik ga ook zat uit hoor dat ik niet veel drink of helemaal niet drink.
Gewoon niet zo verlegen zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfs in dronken staat durf ik geen meisjes aan te spreken.![]()
Omdat dan buiten sta met mijn vrienden die dan wel met ze aan het praten zijn en ik naar fietsers aan het wijzen ben en roep: Wooow, wie is dat?!
Dat is pas alchoholmisbruik, van 43 moet je genieten, niet attenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Donderdag een halve fles 43 op en 10 biertjes, niet gekotst, dat is best speciaal voor mij.
Nuchter is er voor mij echt geen lol aan uitgaan en dat is niet omdat ik nou zo verlegen ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Stuurver het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik die halve fles had geat gewoon 3 uurtjes over gedaan tijdens mario kart.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is pas alchoholmisbruik, van 43 moet je genieten, niet atten
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
[..]
Whahaha en daarom drinken mensen dus.Zelf vind ik andere drugs leuker trouwens, maar alcohol is een stuk socialer omdat zo'n 80% van de bevolking het gebruikt.
Wat is het dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nuchter is er voor mij echt geen lol aan uitgaan en dat is niet omdat ik nou zo verlegen ben.
Oke, volgende keer proberen dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon niet zo verlegen zijn.Niet geschoten is altijd mis, liever 99x afgewezen worden en de 100e keer een lekker wijf pakken.
Ik ben ook kanker lelijk maar het is mij ook zat gelukt.quote:
Ik at 3 biertjes achter elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik die halve fles had geat gewoon 3 uurtjes over gedaan tijdens mario kart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent vast niet kanker lelijk EN buitenlands!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ben ook kanker lelijk maar het is mij ook zat gelukt.
Ja ik ga geen pics van mezelf plaatsen maar kan mijn fifa 11 gamerface hier wel plaatsen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar jij bent vast niet kanker lelijk EN buitenlands!
Ja, maar dat is bij iedereen zo denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
En altijd als ik iets drink en ik kom om 5 uur thuis dan kan ik echt niet slapen en draait mijn hele kamer
Ik was donderdag 7 uur thuis, had nergens last van.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef Stuurver het volgende:
En altijd als ik iets drink en ik kom om 5 uur thuis dan kan ik echt niet slapen en draait mijn hele kamer
Je moet ook nog aan je street cred denken.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon niet zo verlegen zijn.Niet geschoten is altijd mis, liever 99x afgewezen worden en de 100e keer een lekker wijf pakken.
Ik zeg altijd maar zo: Als God/Allah het heeft gemaakt, kan je het best gebruiken.quote:
Ik erger me aan hoe idioot velen zich gedragen. Als ik zelf dronken ben kan ik er nog om lachen.quote:
Niet iedereen heeft de beschikking over zijn eigen Pauly D.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Je moet ook nog aan je street cred denken.
En je moet altijd een wingman hebben die de grenades afleidt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |