Waar iedereen overstapt op een nagelvijl?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:20 schreef Bonzoo het volgende:
2de deel is wel haalbaar hoor, en dan noemen we het: Nagelbijten #2, waar Coban nagels spaart in een zakje en de hersenen van Bonzoo eet.
Nou om de één of andere gekke reden lijken juist de mods niet levenloos genoeg om hele nachten in KLB te zitten.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Of ze slapen betwijfel ik. Misschien zit er wel stiekem een mod mee te kijkenhet kan zoooomaar
huphup snel volbaggeren.
ontopic: nagels nagels nagels
Heb geen ingebouwde webcam of microfoon in mijn laptop.quote:
Kut!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Heb geen ingebouwde webcam of microfoon in mijn laptop.![]()
Packbard Bell
Maar ik ga even een sigaretje roken buiten, back in 5.
Als ik mod zou zijn zou het helemaal goedkomenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:23 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou om de één of andere gekke reden lijken juist de mods niet levenloos genoeg om hele nachten in KLB te zitten.
Ach, boeien, dat is toch heel gewoon?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:25 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik mod zou zijn zou het helemaal goedkomen
@ TS: zie je het al voor je, een paar sukkeltjes op skype?![]()
@ bonzoo: roken is slecht
Hahahaha ik weet wat jij dacht.quote:
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wat jij dacht.
'Fuck, ik draai jointjes all day long komt zij met haar gezeik'
Nee ik dacht eigenlijk letterlijk: "smoking's bad mmkaay".quote:Op zondag 26 juni 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet wat jij dacht.
'Fuck, ik draai jointjes all day long komt zij met haar gezeik'
Heey, ga jij eens gauw offtopic.quote:
Nop, njah bij mijn vader wel, maar die woont op 3 uur reizen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skillstorm het volgende:
Bonzoo, heb je geen computer waar wel een mic opzit?
Gaat dat zo makkelijk? Dan ga ik wel iedereens vriendinnetje worden voor zo'n goed doel!!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.![]()
![]()
![]()
Hup hup de trein op.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nop, njah bij mijn vader wel, maar die woont op 3 uur reizen.
juist dubbel handig... én vies én je loopt voor schut en wordt in elkaar gebeukt door hooligans... leer je het snel afquote:
Hmm, iedereens vriendinnetje gelijk? Want dat vind ik niet leuk hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk? Dan ga ik wel iedereens vriendinnetje worden voor zo'n goed doel!!omg ik ga rijk worden zo
Eh, ik denk niet dat dit de bedoeling is.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef MissNJ het volgende:
[..]
juist dubbel handig... én vies én je loopt voor schut en wordt in elkaar gebeukt door hooligans... leer je het snel af
Heb jij al pics gezien dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Coban als jij mijn vriendinnetje wordt stop ik gelijk.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee ik dacht eigenlijk letterlijk: "smoking's bad mmkaay".
En wiet roken is natuurlijk veel minder slecht dan sigaretten roken.
[..]
ik heb zin in maltesers.. jij ook?
Heey, ga jij eens gauw offtopic.
Geef je Skype naam en dan hoef je niet te praten, alleen te typen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:32 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hmm, iedereens vriendinnetje gelijk? Want dat vind ik niet leuk hoor
Nu je het zegt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |