Inderdaad beetje achterhaald, met dat gratis bellen enzo, tegenwoordig kan alles gratis op je mobiel met whatsapp en bb messenger enzo.quote:
Ja maar ook alleen omdat ze net als google ook eens iets op willen kopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En toch wil Microsoft het kopen voor 7 biljoen.
Heb je een camera op je telefoon?quote:
Nee ik ben nieuwsgierig naar hoe jij eruitziet. En vast niet iedere telefoon heeft een camera.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:41 schreef coban het volgende:
Nokia. Ieder telefoon heeft een camera nuhoezo vraag je? Wil je lenen?
Aiky komt uit mijn stad.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:43 schreef Bonzoo het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Coban lijkt in mijn fantasie op die chick die zingt in dat nummer.
Aiky is die dikke toch, ik hoorde dat die blonde echt zijn vriendin was. Dan heeft hij het wel goed voor mekaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:44 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nee ik ben nieuwsgierig naar hoe jij eruitziet. En vast niet iedere telefoon heeft een camera.
[..]
Aiky komt uit mijn stad.
Hij kan alleen niet rappen vind ik.
Wat.quote:
omg die katquote:Op zondag 26 juni 2011 01:40 schreef Skillstorm het volgende:
Dan plaats ik maar een random filmpje om dit topic te vullen.
Sureeequote:Op zondag 26 juni 2011 01:48 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Wat.Ik mag je toch wel in mijn fantasie zien als een mooi meisje, volgens mij ben je dat ook dus.
Komt omdat vrouwen (niet allemaal) smerige wezens zijn. Toen ik willy (van opposites) met zijn vriendin zag viel m'n mond ook even open en iets zegt me dat het niet hun leuke persoonlijkheid is waardoor ze zulke chicks krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Aiky is die dikke toch, ik hoorde dat die blonde echt zijn vriendin was. Dan heeft hij het wel goed voor mekaar.
Dus? Foto? We kunnen eerlijk ruilen als je wil.quote:
Ben ik raar als ik rap niet leuk vind?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:43 schreef Bonzoo het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer?
Coban lijkt in mijn fantasie op die chick die zingt in dat nummer.
Ach, ieder z'n ding. Vind zoveel leuk.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik rap niet leuk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |