Wat is er zo erg aan dan? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het gezicht achter de posts.quote:
Nee hoor, ik houd van rap en zelfs ik vind rap niet leuk (denk daar maar eens over na).quote:Op zondag 26 juni 2011 01:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik rap niet leuk vind?
Huh?....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan dan? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het gezicht achter de posts.
[..]
Nee hoor, ik houd van rap en zelfs ik vind rap niet leuk (denk daar maar eens over na).
Omdat wij jongens/mannen zijn en we lelijk zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef coban het volgende:
Van mij nieuwsgierig zijn maar no way dat ik mij openbaar maak op zo'n forum
(en waarom vraag je dan geen foto's van bonzoo en skillstorm? hmmmm?)
Haha ik wil hier wel foto plaatsen hoor maar ik ben bang dat ik straks op straat aangesproken wordt, en jullie kunnen mijn lelijkheid niet aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef coban het volgende:
Dude, aan je Fifa plaatje te zien zie je er gewoon normaal uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha ik wil hier wel foto plaatsen hoor maar ik ben bang dat ik straks op straat aangesproken wordt, en jullie kunnen mijn lelijkheid niet aan.
Ja dat was diep hè?quote:
Omdat zij geen Turkse meisjes zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:01 schreef coban het volgende:
Ja niks, nu is het al te laat!quote:Op zondag 26 juni 2011 02:03 schreef coban het volgende:
VANAF NU BEN IK MAN. EN LELIJK. EN BUITENLANDER. DUS NOG ERGER.
bonzoo: wie heeft jou die minderwaardigheidscomplex aangepraat?
Ik ga voor je zoeken, laat ik de ban maar breken.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:04 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Trouwens ik wil nu eigenlijk ook wel pics zien van bonzoo.
En dat noem jij lelijk? Dan wil ik wel jouw definitie van mooie mensen zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoeken, laat ik de ban maar breken.
[ afbeelding ]
Ach ik heb slecht zelfbeeld joh.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dat noem jij lelijk? Is iedereen die mooi is supermodel volgens jou?
Ik heb wel lelijker gezien hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:06 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ga voor je zoeken, laat ik de ban maar breken.Van 3 jaar geleden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:10 schreef coban het volgende:
Ik:
http://www.google.nl/m/se(...)tty%20brard&sa=N#i=8
Bonzoo:
http://www.google.nl/m/se(...)rd%20joling&sa=N#i=4
TS:
http://www.google.nl/m/se(...)ri&q=gordon&sa=N#i=1
VEEL PLEZIER TB
Dat lijkt me nog best vet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
We kunnen ook wel een keer meeten en hasj roken als je dat liever hebt.
liever aardkorstquote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
We kunnen ook wel een keer meeten en hasj roken als je dat liever hebt.
Het lijkt mij eigenlijk wel heel leuk op een keer met wat FOK!ers te gaan blowen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:12 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best vet.
Zou Coban wel is stoned willen zien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |