GODSLASTERING!!!111!!quote:
quote:
Heb jij een godverdomde verstandelijke handicap dat je het niet snapt ofwat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Watvoor zwaar lichamelijke handicap moet je wel niet hebben om een fucking deobus niet fatsoenlijk open te kunnen draaien.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Nee, dat spuitmondje zakt bij veel bussen omlaag,
quote:
quote:
quote:
quote:
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Kijk eens naar de posttijden, appel. Ik zag het pas toen ik het had gepost.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Heb jij een godverdomde verstandelijke handicap dat je het niet snapt ofwat?
Gast, jij hebt vast die kutdraaidop nog niet gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:23 schreef appelschaap het volgende:
Ts kan echt weinig als je al niet om kunt gaan met een deo bus
Geen excuses zoeken, uit je doppen kijken. Heb je ook regelmatig AXE deo?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kijk eens naar de posttijden, appel. Ik zag het pas toen ik het had gepost.
Omdat mn poten onder de deo zitten en dat meurt als je iets te eten in je mond wil steken. De oude dop werkte perfect, waarom moet dat veranderen?!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom word jij zo boos vanwege een deodorantbus?
Dus dat ding waar deo uit komt schuift bij jou nooit omlaag zodat het half in de dop spuit? Heb je vast van die kindervingertjes ofzo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef JaimyLee het volgende:
Ik gebruik ook al heel lang AXE met die draaidop, en ik snap niet wat je er zo erg aan vind. Gewoon opendraaien en spuiten. HIHI IK ZEI SPUITEN
Flikker toch op man. Het was de eerste keer al niet grappig. Mongool.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:32 schreef Swomp het volgende:
Zal ik anders eens over je mondje spuiten ?
Nee, en neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dus dat ding waar deo uit komt schuift bij jou nooit omlaag zodat het half in de dop spuit? Heb je vast van die kindervingertjes ofzo...
Dat ga ik dus doen als dat niet gaat veranderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Chillaaaaxxxx, man.
Waarom koop je dan geen ander merk?
Nou ik geloof er geen reet van. Babyhandjes.quote:
Ja dat is dus die zooi die ik niet koop. Dat spuit je allemaal onder je armen. Nergens goed voor. Gewoon even ontsmetten met alcohol daar en om de geur van alcohol te verbloemen wat parfum erbij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:47 schreef Captainp00face het volgende:
Ik keur deze klacht goed..
..Wat een klote dingen, na veel gevloek en agressie de dop gemold, resultaat;
[ afbeelding ]
Sowieso, wat de neuk is dat voor wit poederachtig spul? Heeft AXE een geheime cocaïne afdeling ofzo?
Verder draaien, jankerd. Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Nee, dat spuitmondje zakt bij veel bussen omlaag, dus dan spuit die bus half in zijn eigen dop, vervolgens zitten je handen onder de deodorant... JA DAT IS DUS KANKERIRRITANT!
trollquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Het was de eerste keer al niet grappig. Mongool.
Uit je spuitdop kijken bedoel jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:28 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Geen excuses zoeken, uit je doppen kijken. Heb je ook regelmatig AXE deo?
ik ben het 100% eensch met deze post.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Watvoor zwaar lichamelijke handicap moet je wel niet hebben om een fucking deobus niet fatsoenlijk open te kunnen draaien.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TS heeft last van voortijdige zweetlozing
Boxxxxquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef thenxero het volgende:
Terechte klacht. Alle mensen die je probleem niet snappen zijn 11 en hebben nog nooit zo'n oude bazenbus gehad.
Oh, dus jij ontleent je identiteit aan een deodorantmerk? Dan ben je vast geen dertien in een dozijn mannetje...quote:Op zondag 26 juni 2011 01:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Sowieso Axe.Gebruik eens een fatsoenlijke deodorant, in plaats van een pubermiddeltje.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh, dus jij ontleent je identiteit aan een deodorantmerk? Dan ben je vast geen dertien in een dozijn mannetje...
Hé. U bent terug.quote:
Ja, met andere woorden.quote:
I loll'dquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Nee, dat spuitmondje zakt bij veel bussen omlaag, dus dan spuit die bus half in zijn eigen dop, vervolgens zitten je handen onder de deodorant... JA DAT IS DUS KANKERIRRITANT!
Rot eens op.quote:
gozer rustig, hij heeft anders wel gelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 01:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh, dus jij ontleent je identiteit aan een deodorantmerk? Dan ben je vast geen dertien in een dozijn mannetje...
Moet jij niet naar bedje toe?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
TS is een 14 jarig pubertje dat een biertje nam met indrinken en vervolgens nog deo wou opspuiten maar zijn dop er niet af kreeg omdat hij na 1 biertje al straalbezopen is en dus niet uit kon gaan met schone handjes.
Ik had anders een klein glimlachje vanwege zijn post.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bedje toe?
Weet mama dat je stiekem zit te pjoeteren?
Ga slapen, vort!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:41 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ik had anders een klein glimlachje vanwege zijn post.
Dat zegt iets over je niveau.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:41 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ik had anders een klein glimlachje vanwege zijn post.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Axe is sowieso kut deodorant voor jongetjes van 17 die "wijven willen versieren" op Starbeach.
quote:
TS heeft last van een falende fallus!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Iets dat lekker ruikt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Chillaaaaxxxx, man.
Waarom koop je dan geen ander merk?
Nou dat zullen ze voelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef R2cksson het volgende:
Of de bus verandert van dop, of ik verander van bus.
Dat is precies wat ik net deed met een nieuwe bus. En toch ging het stuk.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef 1299 het volgende:
De eerste lading was puur aids. Maar de laatste jaren geen last. Je draait de dop tot hij klik zegt en klaar is kees? How hard can it be?
Ik wou schijte maar hierdoor lukte het thx tsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:38 schreef R2cksson het volgende:
Bam! Nieuwe dop bij die klootzakken. Fucking laat, maar toch! Heeft het steeds terugsturen van bussen misschien toch geholpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |