Nou ik geloof er geen reet van. Babyhandjes.quote:
Ja dat is dus die zooi die ik niet koop. Dat spuit je allemaal onder je armen. Nergens goed voor. Gewoon even ontsmetten met alcohol daar en om de geur van alcohol te verbloemen wat parfum erbij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:47 schreef Captainp00face het volgende:
Ik keur deze klacht goed..
..Wat een klote dingen, na veel gevloek en agressie de dop gemold, resultaat;
[ afbeelding ]
Sowieso, wat de neuk is dat voor wit poederachtig spul? Heeft AXE een geheime cocaïne afdeling ofzo?
Verder draaien, jankerd. Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Nee, dat spuitmondje zakt bij veel bussen omlaag, dus dan spuit die bus half in zijn eigen dop, vervolgens zitten je handen onder de deodorant... JA DAT IS DUS KANKERIRRITANT!
trollquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Het was de eerste keer al niet grappig. Mongool.
Uit je spuitdop kijken bedoel jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:28 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Geen excuses zoeken, uit je doppen kijken. Heb je ook regelmatig AXE deo?
ik ben het 100% eensch met deze post.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Watvoor zwaar lichamelijke handicap moet je wel niet hebben om een fucking deobus niet fatsoenlijk open te kunnen draaien.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TS heeft last van voortijdige zweetlozing
Boxxxxquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef thenxero het volgende:
Terechte klacht. Alle mensen die je probleem niet snappen zijn 11 en hebben nog nooit zo'n oude bazenbus gehad.
Oh, dus jij ontleent je identiteit aan een deodorantmerk? Dan ben je vast geen dertien in een dozijn mannetje...quote:Op zondag 26 juni 2011 01:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Sowieso Axe.Gebruik eens een fatsoenlijke deodorant, in plaats van een pubermiddeltje.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh, dus jij ontleent je identiteit aan een deodorantmerk? Dan ben je vast geen dertien in een dozijn mannetje...
Hé. U bent terug.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |